Szukaj

Lista ocen FSO Polonez (948) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 941 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~wuwu
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Drogi trzyma się dobrze. Układ kierowniczy słaby, duży promień skrętu przeszkadza przy parkowaniu, ale przy pokonywaniu zakrętów poprawnie. Zawieszenie jak na ten typ auta nie sprawiało kłopotów. Hamulce do bani - ostrzejsze hamowanie kończy się zblokowaniem kół, a normalne jest nieskuteczne. Jedyną techniką jest łagodne wytracenie prędkości i ostre w ostatniej fazie hamowania.
3,0
~wojtac
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
gdyby nie te pióra z tyłu ... mają zaletę bo dają dobre resorowanie i jest całkiem wygodnie bo nie skacze się na dziurach ale za to buja jak na łodzi. nie ma mowy o jakiejkolwiek precyzji ale da się jeździć. powyżej prędkości 160km/h tracisz to co odpowiada za stabilność poprostu lecisz jak pocisk i każde zawirowanie powoduje ściąganie z pasa drogi.
3,0
~Hellcat.
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Zawieszenie jest zestrojone komfortowo i szybka jazda po zakrętach może skończyć się wycieczką poza drogę lub chorobą morską pasażerów.Można niedużym kosztem obniżyć i usztywnić zawieszenie sklepać resory i dołożyć np jedno pióro ale wtedy znika komfort.Warto też pokusić się o wymianę wszystkich tulei gumowych zawieszenia na poliuretanowe.
5,0
~Bartosz Maciej
FSO Polonez
Hatchback 1.5 AB 82KM 60kW
Wąski \"zawias\", zawieszenie b.miękkie, komfortowe, porównywalne do merca 190, chociaż buja na zakrętach. Auto bardziej wygodne od szeregu marek zachodnich lat 90 - tych (miałem kilkanaście samochodów z tych lat: francuskie, japońskie, niemieckie).Wygodniejsze od caro, atu.Do normalnej jazdy - rewelacja, dla sportowej - trzeba utwardzić, poszerzyć itd.
5,0
~Themark
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Układ jezdny na Polskie drogi jest więcej niż dobry - jest doskonały. Miękko zawieszony, dobrze wybiera nierówności troszkę się buja ale to zasługa sztywnej tylnej osi w ktrej nie wiele ma się co zepsuć. Ale w trasie komfort naprawdę zadowalający. Zawieszenie prawie bez awaryjne po 85 tyś wymieniłem dopiero sworznie zwrotnic i końcówki drążków :-)
4,0
~tomcio1989
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Mówi się, że Polonezy z racji tylnego napędu i nadsterownego układu kierowniczego prowadzą się fatalnie. No cóż, trochę racji w tym jest - szybko pokonywana łuki powodują przechylanie się nadwozia, ale z trakcją nie jest tak źle jak głosi stereotyp. Mimo kopnego śniegu da się nim jeździć w całkiem dobrych warunkach.
1,0
~Skati
FSO Polonez
Truck 1.9 D 70KM 51kW
żal.pl coś strasznego. jedzie jak chce, kiedy puścisz kierownicę masz 2 sekundy na spotkanie z drzewem. zakręty strasznie ciężko się zbiera. przez \"unikalne\" polonezowskie przeniesienie napędu silnik traci połowę mocy. i jeszcze brak wspomagania. chodzę od 6 lat na siłownię ale muszę się przy skręcaniu nieźle namęczyć.
4,0
~dzonks@gmail.com
FSO Polonez
Hatchback 1.6 GL 87KM 64kW
po remoncie zawieszenia jeździło się nim bardzo dobrze, wygodny - ogólnie rzecz biorąc nie jest to auto do sportowego pokonywania zakrętów więc nie ma co mówić że \"trzyma się drogi\" lub \"jeździ jak gokart\", ale z zadbanym układem kierowniczym (miałem wspomaganie ZF) i bez luzów śmiga się zawodowo. bez wspomagania jest tragedia.
4,0
~luk2386
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Po 2 zimach pełnych driftu i zabawy z tylnim napędem most cały w oleju i słychać go. Na te katusze uważam ze spsał się dobrze bez wiekszych usterek no krzyżaki to podasawa 2 wymieniłem przez okres 18 miesięcy. Dodam za wszystkie amortyzatory są orginalne mają przejechane 121 000km i ostatnio na przeglądzie 65% sprawości +/-5%
3,0
~Damian Delojosephe
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Potrafi hałasować tylni most, jednak zmiana biegów w pewnych zakresach obrotów pozwala to ograniczyć. Resory piórowe z tyłu potrafią niemiło zaskoczyć na poprzecznych nierównościach na zakręcie (ale z drugiej strony - jazda z przepisową prędkością wyklucza to :D )Hamulce słabe, należy się do tego przyzwyczaić.
FSO Polonez