Szukaj

Lista ocen FSO Polonez (948) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 941 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Sławek
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
No i to jest sedno, które sprawiło że zapamiętam poloneza do śmierci i będę opowiadał o nim wnukom. Podczas powrotu do domu z Ukrainy - 300km od granicy walnęło coś w tylnym lewym kole, później stuki jak by ktoś młotkiem nasuwał w koło przez ok 100 km. Następnie zgrzyty, trzaski, piski. Zapieczone hamulce i jazda przez 200 km z prędkością 20 km/h i chłodzenie koła wodą z kałuż. 40 km od granicy ŁUP!! i koniec jazdy. Poszła półoś. Noc w...
4,0
~ng-krk nh
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
Jak to w Polonezie bez wspomagania, kierownica na postoju chodzi w miarę, trzeba mieć trochę siły ale podczas jazdy jest klimat, pomimo występującego sporego luzu na kierownicy w tych pojazdach prowadzi się go dobrze i drogi trzyma się ogólnie zajebiście, ale trzeba go kontrolować stałymi lekkimi ruchami kierownicy i trzymać w ryzach bo trochę wierzga przy szybszej jeździe zwłaszcza na zakrętach :) Zakręty trzeba pokonywać po prostu umiejętnie...
3,0
~kro2000@o2.pl
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Eeeee....Na polskie drogi...no nie do zaje$$$$$!!! Przez te 3 lata, nic nie wymieniłem..poza tarczami i klockami z przodu...140 kkm bez ingerencji w zawiechę;]] No i ma wspomaganie!!! W mieście kręcę jednym paluszkiem;]]]]] Cholera nawet to nowe punto z ustawioną wspomą na max (city) nie da rady tym jednym palcem...Znaczy da, ale ciężko a tutaj bez problemuu;]]]] No nieźle...Aleee.. Mam luzy w kierownicy, wybite są sworznie, i parę...
5,0
~Patryk Nowicki
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
Dobrze trzyma się drogi, jedyne co można zarzucić to ten przeklęty most który w każdym Polonezie wyję na 3 biegu. Ale zdecydowanie nie jest to problematyczne, częściej po prostu śmieszne. Niektórzy narzekają na wspomaganie kierownicy, a raczej jego brak, przynajmniej w moim modelu. Mi to zupełnie nie przeszkadza, wręcz przeciwnie daje większe "wczucie" w jazdę jednakże trzeba na parkingu się trochę nawysilać. Zawieszenie jest miękkie i...
4,0
~Mazzi
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Parkuje się lepiej niż autkami miejskimi. Wspomaganie jak marzenie, żadnego zmęczenia rąk. Na nasze bezdroża zawieszenie jest dobre i się nie psuje. Kolumny McPersona przy tym zawieszeniu to popierdułki. Po kilkudziesięciu tysiącach wybiją się gumy i wszystko się telepie. Zawieszenie wysokie i ładować można do oporu bo odbojniki przy tylnej osi i tak bardziej się nie ugną. Może ktoś ma uwagi do tylnego napędu? Ja nie , bo jest trwały a przy...
3,0
~Shoovarath
FSO Polonez
Caro 1.9 D 69KM 51kW
Prosty do bólu. Tylne zawieszenie na resorach parabolicznych (2 lub 3 pióra z wersji Truck - jeśli ktoś chciał zwiększyć ładowność), które potrafiły się złamać. Przód na Mc Phersonach z dość delikatnymi łącznikami drążka stabilizatora. Wszystko w zasadzie szło naprawić lub wymienić za pomocą prostych narzędzi. Wał napędowy z amortyzacją i krzyżakiem, który po jakimś czasie potrafił dawać o sobie znać. Dość głośny tylni most (szczególnie jeśli...
4,0
~tynium
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Polonez wbrew pozorom wcale się źle nie rpowadzi, byłęmzaskoczony, nasluchalem sie opowiadan o tymjaka to balia nie prawda porownuje do zachodnich aut. Samochod prowadzi sie normlanie chodz inaczej bo tlyni naped. MOze na szosie szybkiej nie jest najlepiej ale na bocznych polskich drogach bardzo epwnie i stabilnie zawieszneie stworzone na polskei bezdroza,. Bardzo komfortowe zaweisznei śweitni tłumi wszelkie nie rownosci. Jazda polonezem po...
4,0
~Staszek
FSO Polonez
Kombi 1.6 84KM 62kW
Twardo... nawet bardzo, ale za to możemy bez problemu wpakować 530 kg i samochód nie zamiata ulicy zderzakiem. Samochodem manewruje się bardzo łatwo (dobre wspomaganie, zadziwiająca zwrotność (mam porównanie do Fiata Punto)). Do prowadzenia Poloneza trzeba się przyzwyczaić. Latem nie powinno być problemów, ale w zimę (szczególnie bez ładunku) trzeba uważać na zakrętach (tendencja do jazdy bokiem). Zawieszenie w Polonezie jest dość toporne,...
4,0
~Manfred1987
FSO Polonez
Hatchback 1.5 75KM 55kW
kilka słów bardzo wysokie... wąskie (pierwsze serie zawieszenia) opcja najbardziej miękka z możliwych i bardzo ciężka buda (z gazem... stare grube blachy na wadze wyszło prawie 1380kg zatankowanego) wręcz nienawidzi zakrętów i powyżej 110km/h poprostu płynie nie czuć drogi... 90% ludzi powie że to tragedia... ale! niewiarygodna wygoda + głębokie welurowe fotele + bezoporowy układ kierowniczy w rezultacie dają limuzynę (rekord 1100 km w jeden...
3,0
~Paweł Mazur
FSO Polonez
Hatchback 1.5 75KM 55kW
Do układu jezdnego można miec wiele zastrzeżeń. Polonez nie należy do aut łatwych w prowadzeniu - raz podsterowny, innym razem nadsterowny - wymaga wprawnej ręki. Sporych erozmiarów koło kierownicy i brak wspomagania kierownicy nie ułatwia manewrowania. Dodatkowym mankamentem jest tylny most, który po 60000-70000 kilometrów zazwyczaj zaczyna się "tłuc" i powinien zostać wymieniony - normą jest jednak, że pomimo "tłukącego" mostu jeździ się...
FSO Polonez