Szukaj

Lista ocen Honda Accord VI Sedan (133) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 182 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~vmj@o2.pl
Honda Accord VI
Sedan 2.2 Type-R 212KM 156kW
Jedynie można samemu się doprowadzić do płaczu wrzucając zamiast 5 biegu bieg 3 przy odcięciu na biegu 4. Rozrząd przeskakuje, zawór zostaje, tłok napędzany wyższym przełożeniem od strony skrzyni biegów i pędzących kół miażdży go i urywa. Uderzając wybija dziurę w tłoku. Na wylot. A nawet dwie. Głowica zyskuje wygląd powierzchni księżyca, nie można znaleźć miejsca na świecę zapłonową, masakra. Specjalne tuleje silnika H22 zostają porysowane -...
5,0
~bazants
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Z poważniejszych usterek to kiedy nabije klime i są bardzo gorące dni to klima mi sie rozszczelniła i freon ucieka. Sprawdzałem już to, jeden przewód do wymiany, koszt około 300 zł. Pewnie poprzedni właściciel rzadko używał klimatyzacji w skutek czego rozszczelniła sie. Z poważnych usterek w ciągu 4 lat tylko ta klima sie kwalifikuje do opisania. Reszta to elemęty które sie wymienia z wiekiem w każdym aucie jak np. przewody świece klocki...
5,0
~Gr3gorius
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Samochód mam dość krótko, ale póki co bez większych niespodzianek. Tankuję i jeżdżę! Samochód ma przebieg 185.000km i 10 lat (oryginalny przebieg potwierdzony w niemieckim ASO), mam wrażenie jedynie, że czasami sprzęgło puszcza częściowo troszkę szybciej niż zwykle, ale gdyby nawet przyszło do jego wymiany powyżej 200.000km uznaję, że ma do tego prawo, poza tym kto wie jak go tam poprzedni właściciel przypalał pod górkę i palił gumę (w starym...
4,0
~shadow1989
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
największą usterką jaką miałem była regeneracja przekładni kierowniczej, bo uciekał mi płyn do wspomagania, no i przy wymianie rozrządu może być problem z pompą wspomagania, ja tak miałem, zapowietrzał się cały układ. podobno przypadłość hondy, toyoty i mitsubishi. ale usterkowość jest mała, praktycznie auto nigdy mnie nie zawiodło, nigdy nie było holowane, nigdy nie było rozbite.
3,0
~sulaw70@interia.pl
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Auto mam od 2 miesięcy, muszę zrobic "luz" na przekładni kierowniczej. Koszt regeneracja maglownicy to wydatek rzędu 500zł. (nowa kosztuje 5.200zł!!!) Poza tym wymieniłem "gumki" pod drązkami i jak na razie tyle. Uwaga ! Przy ostrej jeździe bierze olej, nawet 0,5 litra na 5.000 km. Zlecam lać olej przeznaczony do aut sportowych (Racing) o lepkości 10W60 (full syntetic)
5,0
~KST
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
W rodzinie od nowości i naprawdę niewiele się w nim psuło, 220tys.km po polskich wertepach amorki oryginalne z 75% skutecznością, z tyłu oprócz drążków stabilizatora wszystko oryginalne, bez luzów! Żadne Audi, Bmw, czy VW nie są tak wytrzymałe. Silnik na pełnym syntetyku, nie zbezczeszczony przez LPG nigdy nie wymagał jakiejkolwiek ingerencji.
5,0
~- nnn
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Jedyna usterka to czujnik stukowy - uszkodzony mechanicznie (urwany). Koszt 300 zł. Poza tym ideał! Nigdy mnie nie zawiódl. Miałem diesle VW i Audi A3 - niemiecka masówka! Non stop awarie! Oszczędzasz na dieslu ale pakujesz dwa razy tyle w części i wizyty u mechaników! Nigdy więcej niemieckiego szajsu (no moze poza BMW ale tez benzyna).
4,0
~beasdazel
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
hmmm... tutaj to już ciężko stwierdzić, ponieważ zakupiłem egzemplarz z zalanym motodoktorkiem. po kilkudziesięciu tysiącach km. byłem zmuszony zrobić kapitalny remont, ponieważ auto paliło 1l/1000 oleju;/. Po remoncie ten problem już nie występował. Poza tym przez te lata padła mi pompa wspomagania i alternator.
4,0
~Kicek
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Czasami zawór EGR i cały dolot wymaga wnikliwego czyszczenia, można zrobić samemu w 2 godziny, ale mechanik zanim to zdjagnozuje i naprawi to zajmie dzień/dwa i kosztuje około 500zł. Często bo co 20tys/km trzeba regulować zawory. Karoseria często ma oznaki rdzy, zwłaszcza przy nadkolach (każdy japończyk tak ma).
3,0
~kamil05041
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Z poważnych usterek to trzeba było wyczyścić zawór EGR, przepustnicę i silniczek krokowy bo i silnik nie trzymał obrotów biegu jałowego. Trochę rozkręcania jak ktoś się zna i koszt 7,50 za benzynę ekstrakcyjną plus uszczelki nowe dostępne w serwisie około 70zł za komplet.
Honda Accord VI Sedan