AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
Accord
VII
Sedan
2.0 i-VTEC 16V 155 KM 114 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
(145) - Silnik
Na liście zabraknie
97
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Honda
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda zrobiła dobry krok proponując podstawowy silnik o mocy 155 KM, który dostosowany jest do masy, charakteru i przeznaczenia auta. Wszystkie silniki wolnossące o pojemności 1.6, 1.8 dla aut segmentu D pozostawiają niedosyt. W Accordzie nie ma się czego wstydzić. Pomimo automatycznej skrzyni biegów jest wystarczająco elastyczny, szczególnie przy prędkościach 80-120 i 160-180 km/h. W różnych rankingach silnik znajduje się w ścisłej czołówce w...
Dodane
8 lat temu
5,0
~at1312@poczta.onet.pl
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
czytałem opinie o tym jakoby silnik był mułowaty że dużo pali blablabla itd wg. mnie silnik jest jak to silnik Hondy na wolnych obrotach cichutki i bezwibracyjny , bardzo elastyczny mało który potrafi na piątce delikatnie operując gazem przyspieszyć nie mówiąc o tym że go miałoby zdławić, dokonałem czegoś za co \"prawdziwi\" hondziarze by mnie powiesili czyli zagazowałem moją Hondusię założyłem instalację BRC i... co najdziwniejsze auto stało...
Dodane
14 lat temu
5,0
~Maxiiiii
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Silnik niezawodny, mocny wysoko się kręci jak to Honda, ale w przyszłości zmienię na wersję z silnikiem 2.4, spalanie podobne a zbiera się jeszcze lepiej, poza tym te dwie rurki lepiej wyglądają :) Sam silnik jest praktycznie bezobsługowy, jedynie zmieniać często olej i filtry a także świece według książki serwisowej. Silnik 8 letni a suchy jakby wczoraj wyjechał z fabryki, nie to co niemiecki szmelc który poci się już po 2-3 latach. Silnik...
Dodane
13 lat temu
5,0
~Tomasz
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Bezobsługowy (łańcuch), niezawodny. Muli na niskich obrotach, daje wrażenie prędkości na wysokich - trzeba kręcić do 6.5tys przy wyprzedzaniu. Spala minimum 6.1 na trasie według komputera (czyli gdzieś 6.4l) średnio 7-7.5 przy jeździe do 120km/h na trasie z wyprzedzaniami gdy dbamy o spalanie. Około 8 na trasie gdy nie przejmujemy się spalaniem i ciągle deptamy. Górna granica przy sportowej jeździe to 16l na trasie w deszczu, dalej mniej niż w...
Dodane
7 lat temu
5,0
~Hondzista
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
cichutki, bardzo elastyczny. od 2,5tys już przyspiesza dość żwawo. przy 3,5tys już potrafi wcisnąć w fotel. 4,5tys po zmianie VTECa już idzie jak burza :D do odcinki ok 7tys. bardzo dobra kultura pracy. ładne brzmienie. cudowne połączenie zmiennych faz rozrządu ze zmiennym skokiem zaworów (i-VTEC) i do tego zmienna długość dolotu + zaawansowana elektronika sterująca. czuć podczas jazdy i widać na stacji. silnik pracuje tak jak dyktujemy mu...
Dodane
18 lat temu
5,0
~damianul
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Kultura pracy silnika naprawdę robi wrażenie. Pierwsze kilka minut, zanim się rozgrzeje brzmi brzydko-podobnie do diesla. Jednak kiedy jest już ciepły to na postoju zwyczajnie go nie słychać- zdarza się że próbuję odpalać go kiedy już pracuje. Na małych obrotach mało dynamiczny (oczywiste), fajna jazda (i brzmienie) zaczyna się od 4000 obrotów. Moim zdaniem silnik cechuje też spora elastyczność. Na trasie brakuje 6go biegu, ale na prostym...
Dodane
10 lat temu
4,0
~Tomaczew_ski
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Silinik oceniam na"dobrze" bo to jednostka z poprzedniej epoki, aczkolwiek brak turbo powoduje, iż jest on bardzo trwały. braki momentu obrotowego na dole rekompensuje wysokobrotowość jednostki. Ona lubi czerwone pole i "nie męczy się" w tym zakresie. ja nauczyłem się sprawnie operować nim w czasie jazdy miejskiej jak i w trasie. Aczkolwiek charakterystyka "motocyklowa" nie każdemu przypadnie do gustu. Jednostka...
Dodane
10 lat temu
4,0
~Michal
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Bardzo wysoka kultura pracy, dobra elastyczność przy prędkościach 100-140 km/h. Cichy do 120 km/h, potem już niestety głośniej. Dałbym maksymalną ocenę, gdyby nie trochę zbyt duże spalanie w mieście. Co do przyspieszenia, to oczywiście mogłoby być lepiej, ale trudno porównywać do silnikow turbo. Tutaj trzeba auto trzymać na wysokich obrotach, żeby przyspieszało jak należy. Nie wiem, jak to wygląda w wersji 2.4 192 KM, sadząc po komentarzach,...
Dodane
12 lat temu
4,0
~wqwojtek
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Bardzo kulturalna praca silnika. Moment dostępny od dość niskich obrotów co zwiększa komfort jazdy szczególnie w mieście. Dla lubiących dynamiczną jazdę - wiadomo, silniki Hondy ładnie chodzą na wysokich obrotach i muszę przyznać, że bardzo ładnie też brzmi silnik. Silnik wolnossący bez żadnych wspomagań turbosprężarkami więc będzie jeździł bardzo długo. Nie mam nic do zarzucenia tej jednostce - choć maksymalną ocenę dostał by gdyby w serii...
Dodane
12 lat temu
Usterki
Honda Accord VII
Liczba wpisów:
39
Honda Accord VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
Threads
Wyświetlacz daszka konsoli centralnej
Zobacz więcej
usterek
4,0
~Wasyl
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Na dziś dzień żałuje ze nie zdecydowałem się na 2.4 190KM, 2.0 z biegiem czasu wydaje mi się dość toporne ale tylko do 4,5 tys obrotów, po przekroczeniu tej granicy VTEC budzi się do życia i z ospałej owieczki wychodzi całkiem przyzwoity drapieżnik. Jednostka na łańcuchu rozrządu, trwała i niezawodna, pomimo okazałego już przebiegu otwieram maskę tylko by dolać płynu do spryskiwacza. 100% wysokoobrotowy Japończyk.
Dodane
7 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
15
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda
Zobacz 10 aut
od ręki
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
4,4 (242 oceny)
Wybierz inny silnik
2.0 i-VTEC 16V 155 KM
2.0 i-VTEC 16V Sport 155 KM
2.2 i-CTDi 140 KM
2.4 i-VTEC 16V 190 KM
2.4 i-VTEC 16V Type-S 190 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda Accord w pigułce
Honda Accord
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda Accord
Dane techniczne
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
Raporty zużycia paliwa
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
Opinie
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
Usterki
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
Publikacje
Honda Accord
Newsy
Honda Accord
Galerie
Honda Accord
Nasze pomiary
Honda Accord
Filmy
Honda Accord
Ogłoszenia
Honda Accord
Ceny aut używanych
Honda Accord
Dziennik kosztów
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
Opinie o instalacjach LPG
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda Accord VII Sedan
Dane techniczne
499 raportów
zużycia paliwa
54 ogłoszenia
używanych
21 zgłoszonych
usterek
12 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy