Szukaj

Lista ocen Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008 (145) - Silnik

Na liście zabraknie 97 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Honda
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda zrobiła dobry krok proponując podstawowy silnik o mocy 155 KM, który dostosowany jest do masy, charakteru i przeznaczenia auta. Wszystkie silniki wolnossące o pojemności 1.6, 1.8 dla aut segmentu D pozostawiają niedosyt. W Accordzie nie ma się czego wstydzić. Pomimo automatycznej skrzyni biegów jest wystarczająco elastyczny, szczególnie przy prędkościach 80-120 i 160-180 km/h. W różnych rankingach silnik znajduje się w ścisłej czołówce w...
5,0
~at1312@poczta.onet.pl
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
czytałem opinie o tym jakoby silnik był mułowaty że dużo pali blablabla itd wg. mnie silnik jest jak to silnik Hondy na wolnych obrotach cichutki i bezwibracyjny , bardzo elastyczny mało który potrafi na piątce delikatnie operując gazem przyspieszyć nie mówiąc o tym że go miałoby zdławić, dokonałem czegoś za co \"prawdziwi\" hondziarze by mnie powiesili czyli zagazowałem moją Hondusię założyłem instalację BRC i... co najdziwniejsze auto stało...
5,0
~Maxiiiii
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Silnik niezawodny, mocny wysoko się kręci jak to Honda, ale w przyszłości zmienię na wersję z silnikiem 2.4, spalanie podobne a zbiera się jeszcze lepiej, poza tym te dwie rurki lepiej wyglądają :) Sam silnik jest praktycznie bezobsługowy, jedynie zmieniać często olej i filtry a także świece według książki serwisowej. Silnik 8 letni a suchy jakby wczoraj wyjechał z fabryki, nie to co niemiecki szmelc który poci się już po 2-3 latach. Silnik...
5,0
~Tomasz
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Bezobsługowy (łańcuch), niezawodny. Muli na niskich obrotach, daje wrażenie prędkości na wysokich - trzeba kręcić do 6.5tys przy wyprzedzaniu. Spala minimum 6.1 na trasie według komputera (czyli gdzieś 6.4l) średnio 7-7.5 przy jeździe do 120km/h na trasie z wyprzedzaniami gdy dbamy o spalanie. Około 8 na trasie gdy nie przejmujemy się spalaniem i ciągle deptamy. Górna granica przy sportowej jeździe to 16l na trasie w deszczu, dalej mniej niż w...
5,0
~Hondzista
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
cichutki, bardzo elastyczny. od 2,5tys już przyspiesza dość żwawo. przy 3,5tys już potrafi wcisnąć w fotel. 4,5tys po zmianie VTECa już idzie jak burza :D do odcinki ok 7tys. bardzo dobra kultura pracy. ładne brzmienie. cudowne połączenie zmiennych faz rozrządu ze zmiennym skokiem zaworów (i-VTEC) i do tego zmienna długość dolotu + zaawansowana elektronika sterująca. czuć podczas jazdy i widać na stacji. silnik pracuje tak jak dyktujemy mu...
5,0
~damianul
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Kultura pracy silnika naprawdę robi wrażenie. Pierwsze kilka minut, zanim się rozgrzeje brzmi brzydko-podobnie do diesla. Jednak kiedy jest już ciepły to na postoju zwyczajnie go nie słychać- zdarza się że próbuję odpalać go kiedy już pracuje. Na małych obrotach mało dynamiczny (oczywiste), fajna jazda (i brzmienie) zaczyna się od 4000 obrotów. Moim zdaniem silnik cechuje też spora elastyczność. Na trasie brakuje 6go biegu, ale na prostym...
4,0
~Tomaczew_ski
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Silinik oceniam na"dobrze" bo to jednostka z poprzedniej epoki, aczkolwiek brak turbo powoduje, iż jest on bardzo trwały. braki momentu obrotowego na dole rekompensuje wysokobrotowość jednostki. Ona lubi czerwone pole i "nie męczy się" w tym zakresie. ja nauczyłem się sprawnie operować nim w czasie jazdy miejskiej jak i w trasie. Aczkolwiek charakterystyka "motocyklowa" nie każdemu przypadnie do gustu. Jednostka...
4,0
~Michal
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Bardzo wysoka kultura pracy, dobra elastyczność przy prędkościach 100-140 km/h. Cichy do 120 km/h, potem już niestety głośniej. Dałbym maksymalną ocenę, gdyby nie trochę zbyt duże spalanie w mieście. Co do przyspieszenia, to oczywiście mogłoby być lepiej, ale trudno porównywać do silnikow turbo. Tutaj trzeba auto trzymać na wysokich obrotach, żeby przyspieszało jak należy. Nie wiem, jak to wygląda w wersji 2.4 192 KM, sadząc po komentarzach,...
4,0
~wqwojtek
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Bardzo kulturalna praca silnika. Moment dostępny od dość niskich obrotów co zwiększa komfort jazdy szczególnie w mieście. Dla lubiących dynamiczną jazdę - wiadomo, silniki Hondy ładnie chodzą na wysokich obrotach i muszę przyznać, że bardzo ładnie też brzmi silnik. Silnik wolnossący bez żadnych wspomagań turbosprężarkami więc będzie jeździł bardzo długo. Nie mam nic do zarzucenia tej jednostce - choć maksymalną ocenę dostał by gdyby w serii...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
9,3
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Wasyl
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Na dziś dzień żałuje ze nie zdecydowałem się na 2.4 190KM, 2.0 z biegiem czasu wydaje mi się dość toporne ale tylko do 4,5 tys obrotów, po przekroczeniu tej granicy VTEC budzi się do życia i z ospałej owieczki wychodzi całkiem przyzwoity drapieżnik. Jednostka na łańcuchu rozrządu, trwała i niezawodna, pomimo okazałego już przebiegu otwieram maskę tylko by dolać płynu do spryskiwacza. 100% wysokoobrotowy Japończyk.
Honda Accord VII Sedan