Szukaj

Lista ocen Honda Accord VIII (200) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 82 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Jakub
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Automat - dobrze zmienia biegi ale troszkę powoli (DSG jest szybsze) Ma łopatki przy kierownicy i manualny tryb zmiany biegów - nie korzystam z tego w ogóle ale sprawdzałem, że działa.
5,0
~Jacek
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Bardzo fajnie pracuje skrzynia i ma krotkie przeskoki choc bliskie ulozenie fotela w stosunku do lewarka dla osob o nizszym wzroscie jest bardzo uciazliwe. Boki fotela przeszkadzaja w zmianie biegow.
4,0
~warex@warex.info
Honda Accord VIII
Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW
No tak szósty bieg to nowośc jak dla mnie. cały czas nawet teraz łapie sie na tym ze jak juz jade na szóstym biegu to chce mi sie włoczyc wyższy. a tak naprawde to super skrzynia wszytko chodi jak po masle
5,0
~edehar@wp.pl
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Skrzynia doskonale dopracowana i idealnie współgra z silnikiem, jedyny mankament to odrobinę przeciągająca trójka, to już mój trzeci accord i trzeci tak samo działający bieg, więc chyba tak musi być.
5,0
~konradi25
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
To chyba jeden z najlepszych elementów tego samochodu. Zmiana biegów precyzyjna, przełożenia dobrze zestopniowane, ale podczas jazdy dynamicznej trzeba się nieźle namachać tą dźwigienką.
5,0
~Daro
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Precyzyjna, nic nie haczy, nie zgrzyta. Bardzo fajny, krótki drążek zmiany biegów, dość krótkie przełozenia. W trasie super, że jest 6 bieg, na autostradzie przy 170 km/h obroty na poziomie 4 tysiące.
5,0
~Adam
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Biegi dobrze wchodzą ,jeśli chcemy jechać ekonomicznie to na szóstce możemy nawet 70 km/h ale jeśli chcemy szybko przyśpieszyć to; 1-60km/h , 2-100km/h , 3-140km/h.
4,0
~Damian
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Mam automat, ładnie i płynnie zmienia biegi, ale niestety zamula silnik. Sytuacje poprawiają manietki przy kierownicy, którymi można podkręcić silnik do prawie 6,8 tys. obrotów.
4,0
~Damian
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Mam automat, ładnie i płynnie zmienia biegi, ale niestety zamula silnik. Sytuacje poprawiają manietki przy kierownicy, którymi można podkręcić silnik do prawie 6,8 tys. obrotów.
4,0
~Damian
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Mam automat, ładnie i płynnie zmienia biegi, ale niestety zamula silnik. Sytuacje poprawiają manietki przy kierownicy, którymi można podkręcić silnik do prawie 6,8 tys. obrotów.
Honda Accord VIII