Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting

Rob, ponad rok temu
Silnik 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 165 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,71
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Honda całkowicie bezawaryjna i niezawodna. Przez 165000 poza regulacja zaworów co 50 000km oraz typowo eksploatacyjnymi rzeczami nic się nie popsuło. Auto jedzie bardzo fajnie. Skrzynia biegów ma krótkie przełożenia. Mogła by być bardziej miękka na polskie drogi, ale tragedii nie ma, jest nieco bardziej twarda od poprzedniczki tzw. ufo. Aczkolwiek jest bardzo wytrzymałe przez 165000km nie był wymieniony nawet żaden łacznik.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik dynamiczny, oszczędny i idealnie znosi instalacje gazową. Różnica w dynamice niezauważalna.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Bardzo sztywny dobrze się trzyma drogi.
4,0
Karoseria
Na karoserii calkowity brak korozji. Lekki nalot od spodu aczkolwiek to norma w samochodach jeżdżących po Polsce. Jedynie lakier mógł by być nieco grubszy Ciężko spolerować większe rysy,np. w fordzie dużo łatwiej można dokonywać korekty lakieru. Jedyna widoczna Rdza pojawiła się na kratce w zderzaku (w poliftowej wersji Sport atrapa w zderzaku jest stalowa i rdzewieje, po 7 latach ja oczyściłem i pomalowałem)
Komfort
4,0
Widoczność
Mój egzemplarz jest wyposażony w kamerę cofania. Która jest bardzo dobrej jakości. Jedynie w brzydka pogodę szybko się brudzi.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogło by być trochę więcej miejsca na tylnej kanapie
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie nie jest na złym poziomie aczkolwiek niektóre konkurencyjne auta są o wiele lepiej wyciszone np golf 7
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ostani civic który nie wymaga niemalże żadnego serwisowania Nie trzeba wymieniać po 5 latach rozrządu za 5000zł nie ma turbin itp.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest drogie w zakupie aczkolwiek szybo się wyrównuje, patrząc że w auto nie trzeba praktycznie nic inwestować
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 165000 wymieniłem 2 żarówki mijania 1 żarowke podświetlenia tablicy Akumulator 3 razy przeprowadziłem regulacje zaworów Poza tym Oleje filtry klocki... tarcze hamulcowe jeszcze fabryczne. Olej wymieniany co 15000km nie zauważyłem ubytków w oleju zawsze w pobliżu maksimum.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Calkowity Brak poważnych usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
7,6
l/100km
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting