Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW 2015-2017 (6) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 1 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~kacpersky
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
Precyzyjny układ kierowniczy, świetne prowadzenie w zakrętach i przy wyższych prędkościach, szpera zacieśniająca zakręt wtedy, kiedy już myślisz, że cię z niego wypluje.Precyzje i zwinność można jeszcze zwiększyć wciskając +R, ale wówczas jest już beton i podskakuje nawet na nowo wyremontowanej drodze.
5,0
~Alix
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
Auto siedzi na drodze jak skała, w trybie +R jak na dobrym gwincie, układ kierowniczy jest bardzo przyzwoicie czuły i stawia opór przekazując informacje z drogi - w erze maniakalnego ustawiania siły wspomagania na maksimum, aby kierownice kręciły się jednym paluszkiem - rzadkość.
5,0
~Pablo
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
Jeżdżę wieloma samochodami, ale jeszcze żaden nie trzymał się drogi tak jak CTR, on kocha zakręty, kiedy wydaje ci się, że to już koniec, trzeba wcisnąć gaz a samochód zamiast wypadać na zewnątrz wciąga się do środka łuku. Mechaniczna szpera robi swoje :)
4,0
~tomeksa25
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
W codziennej jeździe do pracy daje radę, no chyba, że jedziemy przez brukowaną ulicę - wtedy będzie trochę "tłukło". Na autostradzie po włączeniu trybu "R" autko jest jeszcze twardsze, ale za to jak trzyma się drogi.
5,0
~Bolec_B
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
Mimo napędu tylko na przód, niskoprofilowe opony na dużych felgach szybko się rozgrzewają i dają bardzo dobrą przyczepność nawet na mokrym, a kierownica reaguje bardzo dokładnie i prowadzi samochód tam gdzie patrzymy.
5,0
~Aras
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
Na KW3 jezdzi Jak przyklejona
Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting