AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
Civic
V
Hatchback
1.5 i 16V 90 KM 66 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda Civic V Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW 1991-1995
(65) - Silnik
Na liście zabraknie
46
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~konrad
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
Silnik 1.5 16V Vtec 130 KM D15b silnik był produkowany tylko na japonie pali na dotyk pracuje równo nie spala załważalnie oleju od wymiany do wymiany świenie sie wkręca na obroty moc wysoko ale do 4 tyś można dość dynamicznie sie poruszać bo krecić do końca 8200 obr/min to sie długo nie pojeździ silniczek wtedy ma wiadomo wiekszy apetycik na paliwo i druga sprawa to szybsze zużycie takie moje zdanie ale fakt faktem do lubi wysokie obroty do...
Dodane
14 lat temu
4,0
~umek
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
wiec po odpaleniu silnka slychac jakis czas zawory ale ustepuje to po tym jak nabierze on cieploty,ciagnie jak szalony od samego dolu i na obroty wkreca sie piekielnie szybko jak na taka pojemnosc.Jednakze jazda na maxymalnych mozliwosciach wymaga redukcjii,wtedy wiekszosc pospolitych aut siada - ostatnio vectra 2.2dti do 140 wymiekala ze mna lecz po 140 zlapala moment i juz bylo po zawodach - ale u mnie siedzi 1.5 105ps hehe.pazura pokazalem...
Dodane
17 lat temu
4,0
~SzybkiKB dgrymuza@o2.pl
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
gdy nierozgrzany troszke stukaja zawory ale w ciagu kilku min sie to normuje, bardzo dynamiczny w porownaniu do mazdy 323F 1,5.. hmm nawet niema co porownywac:P , max jechalem narazie tym autem 185km/h na .. 4 biegu:P mysle ze na 5 powinien jakies 210+ osiagnac, jak na skromne 90 koni daje rade.. jest to wersja bez VTEC wiec sie kreci tylko do 7000rpm ale mysle ze to wystarcza choc gdy sie przeciaga od 1'go biegu przydalo by sie odciecie...
Dodane
17 lat temu
5,0
~Johnny_Chill, Olsztyn
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
Doskonały, potwierdza się opinia, ze honda robi najlepsze silniki. Pisze tak dlatego, ze miałem okazję jezdzic autami francuskimi, niemieckimi oraz wloskimi, nie zamierzam tez zbytnio faforyzowac swojego auta, ale konkurecja wypada blado w porownaniu z tym cackiem. Silnik glosny, ale dopiero powyzej 3,5 tys obr. kiedy wlacza sie torpeda (VTEC), wydaje przy tym agresywny sportowy dzwiek, muzyka dla osob lubiacych sportowa jazde, silnik bardzo...
Dodane
20 lat temu
5,0
~Makos
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
\"Honde trzeba wkręcić na obroty\" Niestety tak myśli zdecydowana większość kierowców ale zapominają, że te silniki mają już swoje przejechane a co najgorsze, nikt nie myślał o ich remoncie. A wkręcanie takich na obroty do odcinki tylko skraca żywotność. I potem czytam biadolenia, że kopci, że bierze olej, wode i bóg wie co. Ja ze swoim silnikiem nie mam żadnych problemów. Obecnie mam D15b2 i przed remontem dobrze się sprawował a po kapitalnym...
Dodane
12 lat temu
5,0
~Wojtek b.
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
(wersja 5 drzwiowa, kupiona w Niemczech, przejechalem od tego czasu 10tys km) Jako ze jest to V-TEC, kiepsko sie zbiera ponizej 3 tys obrotow, powyzej jest juz pieknie tylko znacznie drozej... Zeby plynnie jechac i nie zdziwic sie przy wyprzedzaniu (gdy nagle nie bedzie chcial sie zbierac), trzeba troche pojezdzic i poznac jego mozliwosci na poszczegolnych biegach, czesto przy wyprzedzaniu z 60km/h trzeba wrzucic 2... ladnie wtedy kopie i...
Dodane
19 lat temu
5,0
~juno9@o2.pl
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
Ech,co tu gadac - pieknie sie tym jezdzi,hania kocha obroty i uswietnie sie wkreca.Przyspieszenie ma super jak na taka moc gdyz jest b.lekka(ok 930kg)i auta z silnikami nawt 2.0 nie daja rady na starcie-sprawdzalem wielokrotnie.Honda az sie prosi by wciskac pedal gazu do oporu a ja mam ciezka noge...Na luzie silnika wogole praktycznie nie slychac,za to jak sie go zaczyna krecic to zaczyna basowo mruczec-dla mnie muzyka dla uszu i uwielbiam ten...
Dodane
18 lat temu
4,0
~adam
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
SILNIK NA WOLNYCH OBROTACH TROSZKE KLEKOCZE (SZCZEGOLNIE JAK JEST ZIMNY) ALE PONOC TO NORMALKA W HONDACH. ELASTYCZNOSC SILNIKA NIE JEST REWELACYJNA TO ZASLUGA WYSOKO UMIESZCZONEGO MOMENTU OBROTOWEGO-TEN SILNIK TRZEBA KRECIC ABY DYNAMICZNIE JECHAC, A MOC 90KM TO ZA MALO:( CZUC TO NA TRASIE. SILNIK DOBRZE KERECI POWYZEJ 3500-4000 OBROTOW WTEDY DOSTAJE KOPA. KTOS KTO LUBI SPOKOJNA JAZDE BEDZIE ZADOWOLONY JA PREFERUJE BARDZIEJ DYNAMICZNA I...
Dodane
18 lat temu
5,0
~dj-napster
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
Silnik pomimo że pochodzi z początku produkcji czyli z 1991 roku, spisuje się REWELACYJNIE. Oleju ubyło mi póki co około 0.5L/5000km czyli niewiele jak na taki silnik w tym wieku i tak żwawy. Ja miałem D15B2 czyli 90KM ale został przekonwertowany na silnik D15B7 101KM czyli wtrysk wielopunktowy. POLECAM SILNIKI NA WTRYSKU, GAŹNIK NIE JEST ZŁY ALE RAZIŁ BYM SOBIE GO NA STARCIE DAROWAĆ. MINIMUM TO SILNIK O OZNACZENIU "D15B2".
Dodane
15 lat temu
Dziennik kosztów dla
Honda Civic V Hatchback
1.5 i 16V 90KM 66kW
Średni koszt
przejechania 100 km
30,00 zł
pb
8,1
l/100km
lpg
7,8
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~Siergiej84
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
Silnik 1.5 jest doskonały.Honda nie ma sobie równych.Mało które auto o podobnej pojemności jest taką dynamikę jak Civic. Setka po niespełna 10s to świetny wynik.Dla porównania Golf III z silnikiem 1.6 potrzebuje na to ponad 13s. Japoński silnik jest w dodatku bardziej oszczędny, ma ładne brzmienie i lubi wysokie obroty, moment obr 119nm/4700obr/min. Aż chce sie jeździć
Dodane
18 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda Civic
Zobacz 1 auto
od ręki
Honda Civic V Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW 1991-1995
4,3 (111 ocen)
Sprawdź oferty Honda Civic
Wybierz inny silnik
1.3 16V 75 KM
1.4 i 75 KM
1.4 i 90 KM
1.5 i 16V 90 KM
1.5 Vtec-E 90 KM
1.6 i 113 KM
1.6 i 16V 126 KM
1.6 VTi 16V 160 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda Civic w pigułce
Honda Civic
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda Civic
Dane techniczne
Honda Civic V Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW 1991-1995
Raporty zużycia paliwa
Honda Civic V Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW 1991-1995
Opinie
Honda Civic V Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW 1991-1995
Usterki
Honda Civic V Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW 1991-1995
Publikacje
Honda Civic
Newsy
Honda Civic
Galerie
Honda Civic
Nasze pomiary
Honda Civic
Filmy
Honda Civic
Ogłoszenia
Honda Civic
Ceny aut używanych
Honda Civic
Dziennik kosztów
Honda Civic V Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW 1991-1995
Opinie o instalacjach LPG
Honda Civic V Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW 1991-1995
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda Civic V Hatchback
Dane techniczne
620 raportów
zużycia paliwa
276 ogłoszeń
używanych
15 zgłoszonych
usterek
31 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Honda Civic
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy