Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW 1995-2001 (309) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 291 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~kaczor802@wp.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Zdarzają się różnego rodzaju drobne usterki takie jak upalony tłumik (zanim się upalił zbierałem się do jego wymiany, bo wiedziałem, że jest już dziurawy. W końcu byłem zmuszony zrobić to niezwłocznie:)). Poza tym, ciężko chodziła elektryczna szyba od strony pasażera, przepaliła się żarówka w bagażniku, musiałem wymienić kostkę od lewego reflektora i żarówki od świateł mijania, wycieraczka z tyłu słabo wyciera, wycieraczki z przodu kilka razy...
2,0
~malyboss (malyboss@go2.pl)
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Niestety. Muszę z całą odpowiedzialnością podważyć obiegową opinię o niezawodności Hondy. Chyba, że to ja miałem pecha i muszę zmagać się z usterkami wynikającymi z zaniedbań poprzedniego właściciela, a jest to całkiem możliwe. Uzbierało się tego całkiem sporo: awaria regulacji fotela pasażera; awaria regulacji reflektora przedniego lewego; nieszczelność szyby przedniej; nieszczelność anteny dachowej; kołyszące się prowadnice foteli przednich;...
5,0
~farmer
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
W moim egzemplarzu (co jest podobno dość pospolite) nie działa kontrolka rezerwy paliwa (prawdopodobnie wina czujnika). Poza tym, wycieraczki na biegu "ręcznym" za mocno dociskają o szybę, więc jeśli nie ma dostatecznie dużego poślizgu, nie mają siły się podnieść. Na szczęście, na biegach automatycznych wszytsko jest w porządku. Elektroszyby chodzą ciut głośno, ale przynajmniej żwawo. Co jeszcze z drobiazgów... hmm... spaliła mi się żarówka...
4,0
~były hondziarz
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Przez te 13 lat z wymieniłem kilka razy wydech (jezdziłem na krótkich trasach), łożysko alternatora (było głośne), termostat, chłodnicę (rozciekła się), uszczelkę miski olejowej (delikatnie się pociła). No i wypadła taka mała kulka z prowadnicy fotela, przez co lekko się kołysał potem. Kostki żarówek przednich stopiły się raz i prawie nie dało się wymienić żarówki. Po wymianie kostek kupiłem najtańsze żarówki i jeździły przez 4 lata (może...
4,0
~Tarel30
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Hondowskie standardy, które się powtarzają w każdej generacji: skrzypiący pedał sprzęgła (ponoć wymiana wysprzęglika hydraulicznego załatwia sprawę), niewciągające się pasy, zaczyna go trochę brać rdza na tylnych nadkolach (standard w tej generacji w 3D), hamulce podatne na przegrzanie (bijące tarcze). Poza tym termostat i szpilki z przodu niestety nie da się tego zrobić bez wymiany łożyska koła (wina oponiarzy, dokręcają na siłę, trzeba ich z...
3,0
~kubek909
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
w ciągu trzech lat jazdy tym samochodem 3 razy musiałem spawać tłumik, bardzo szybko koroduje. Minusem i to chyba duzym jest badzo mały akumulator i brak miejsca na włożenie większy. Przy temp. powietrza poniżej -5 pojawiają sie problemy z odpalaniem. Auto to posiada bardzo miękkie blachy, każde lekkie obicie jest wiodoczne poprzez wyraźne wgniecenie. Zderzaki tak samo miękkie, lekkie dojechanie do przeszkody lub na zbyt wysoki krawężnik i...
3,0
~Krzysiek
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
TO auto sie nie psuje. Powaznie. Myslalem, ze opinia o japonczykach jest przesadzona. Mam auto 14 letnie, i nawet sie nie zastanawiam - odpali czy nie. Jezdze tylko na przeglady. ok -wymienilem tlumik, albo inne elementy ktore zaczela zjadac rdza (tj. nadkola), ale nic wiecej. od kilku ladnych lat jezdze wlasciwie tylko na przeglady i wymiane materialow eksploatacyjnych. Na pytanie - czy jest cos do zrobienia, slysze: na razie nie. To k.....
5,0
~shyshka
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
jedyne uszkodzenia powstały w wyniku stłuczki (po strzale w koło musiałem wymienić łożysko) oraz po najechaniu na krawężnik (stukanie w tylnym prawym kole przy min. 3 osobach w samochodzie). samochód ten nigdy mnie nie zawiódł i nawet pomimo wymienionych wyżej uszkodzeń nigdy nie był holowany czy ściągany na lawecie, zawsze sam dojeżdżał do mechanika. z czasem potrafią się wypalać żarówki w desce rozdzielczej oraz ściąganie pasów mogło by być...
5,0
~davvid
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Przy dbaniu auto odwdzięczy się ponadprzeciętną bezawaryjnością. Tłumik końcowy wymagający wymiany po 12 latach to raczej nie jest specjalne przegięcie tym bardziej, że zamiennik kosztował nieco ponad 120 zł z wysyłką. Podobnie wymiana zapieczonego zacisku hamulcowego ( 50 zł używka w pełni sprawna), oraz urwany czujnik abs (40zł). Jak na 3 lata intensywnej eksploatacji to śmieszny nakład finansowy.
5,0
~naga_prawda_hihi
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
niezawodność drobiazgów nie występuje, auto mam rok, zrobiłem 21 tys, nic nie zepsuło się, nie rozsypało w rękach ;) stare hondy mają solidne drobiazgi, a właściwie ich wiele nie mają i o to chodzi, śmiać mi się chce z tych co nowe merole wożą na lawetach, bo \"padła elektronika\" hahahaha nigdy nie kupie nowego auta !!! tylko stare hondy lub mercedesy do \'95 roku !!
Honda Civic VI Hatchback