Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW 1995-2001 (264) - Ergonomia

Na liście zabraknie 336 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~naga_prawda_hihi
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Ergonomia ? większość ludzi nie wie co to - ja też, ale : \"Ma na celu [...] organizację układu: człowiek - maszyna - warunki otoczenia, aby wykonywana ona (praca) była przy możliwie niskim koszcie biologicznym i najbardziej efektywnie, co uzyskuje się m.in. poprzez eliminację źródeł chorób zawodowych\" no, więc chodzi o to , czy jak korzystamy z naszej hondy, to pozycja za kierownicą i ogólnie pojęta współpraca z autkiem, wychodzi nam...
4,0
~por. borewicz
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
4 to za niezrozumialy dla mnie patent ze spryskiwaczem, otoz w kazdym innym samochodzie spryskujac szyby plynem, automatycznie wlaczaja sie wycieraczki... a tutaj NIE, trzeba samemu je uruchomic, dziwne to dla mnie i na poczatku nie moglem tego zalapac, drugim problemem jest bagaznik, niby duzy a jednak maly, nie jest to kombi,ale nie pierwszy rzut oka wydaje sie byc na prawde duzy, niemniej jednak jest on dlugi, acz płytki, kiedy do corsy...
5,0
~malyboss (malyboss@go2.pl)
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Taaak, tutaj też daję maksimum. Wszystko rozplanowane maksymalnie sensownie. Wszystko pod ręką. Duży plus za otwieranie wlewu paliwa z wnętrza auta. Bardzo duży plus za możliwość otwierania bagażnika zarówno z wnętrza auta, jak i kluczykiem. Super rozwiązanie, bardzo ułatwiające życie :) W zasadzie, jeśli chodzi o ergonomię i rozplanowanie wnętrza, naprawdę nie mam się do czego przyczepić. Nawet airbag pasażera umieszczony w ten sposób, że...
3,0
~evee
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
porażki: klakson na bokach kierownicy (przy manewrowaniu zdarza mi sie go przycisnąć), te straszne "dzyndzle" od zamykania drzwi od środka (czasami nie mam siły otworzyć!), włączanie wycieraczek pokrętłem a nie dźwignią w dół (zmieniając często samochody strasznie ciężko się przyzwyczaić), otwieranie okna pasażera w środkowym tunelu, spryskiwacz przedniej szyby nie uruchamia wycieraczki! mały schowek od strony pasażera poza tym...
3,0
~mbaran@fttwolbrom.com.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Słabo. Ogromny skok pedału sprzęgła - trzeba się przyzwyczaić. Siedzenia kiepsko wyprofilowane w części krzyżowej - w trasie siada kręgosłup. Bez podkładki pod kręgosłup ciężko przejechać Polskę. "Podłokietnik" między siedzeniami nie wiadomo dla kogo, za bardzo z tyłu. Dla miłośników opierania lewego łokcia na obudowie drzwi przydałoby się tak wyprofilować te drzwi aby ta ręka mogła tam spoczywać dłużej - marzę o tym. Pasażerowie z tyłu...
4,0
~gzesiolek
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Wygoda na miejscu kierowcy i przedniego pasażera na 5 z plusem... idealnie wyprofilowane fotele... nie ma wady wiekszosci japonczykow i koreanczykow czyli krotkich siedzisk... co dla czlowieka o wzroscie 190cm jest bardzo wazne... jeden pkt odjalem za: brak uchwytow na napoje i troche po macoszemu potraktowanie pasazerow z tylu, czyt. brak schowkow, no i brak regulacji siedzen w pionie co mojej zonie (170cm) troszke przeszkadza (lubi siedziec...
5,0
~asd
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Wszystko na miejscu. Przyzwyczaiłem się do regulacji wysokości świateł :). Włącznik mijania - drogowe w pokrętłach manetek - rewelacja. Pasy bezpieczeństwa trochę daleko bo słupek bryły 3D cofnięty do tyłu. Silnik dość upchnięty w komorze co utrudnia nieco dostęp np do żarówek reflektorów (z lewej strony trzeba podnieść zbiorniczek z płynem wspomagania). Wymiana oleju tylko w kanale bo filtr z tyłu silnika.
5,0
~asd
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Wszystko na miejscu. Przyzwyczaiłem się do regulacji wysokości świateł :). Włącznik mijania - drogowe w pokrętłach manetek - rewelacja. Pasy bezpieczeństwa trochę daleko bo słupek bryły 3D cofnięty do tyłu. Silnik dość upchnięty w komorze co utrudnia nieco dostęp np do żarówek reflektorów (z lewej strony trzeba podnieść zbiorniczek z płynem wspomagania). Wymiana oleju tylko w kanale bo filtr z tyłu silnika.
5,0
~asd
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Wszystko na miejscu. Przyzwyczaiłem się do regulacji wysokości świateł :). Włącznik mijania - drogowe w pokrętłach manetek - rewelacja. Pasy bezpieczeństwa trochę daleko bo słupek bryły 3D cofnięty do tyłu. Silnik dość upchnięty w komorze co utrudnia nieco dostęp np do żarówek reflektorów (z lewej strony trzeba podnieść zbiorniczek z płynem wspomagania). Wymiana oleju tylko w kanale bo filtr z tyłu silnika.
4,0
~Badman
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Wszystko poukładane tam gdzie spodziewamy się tego znaleźć - oprócz włącznika wycieraczek, który wymaga przekręcenia. Centralny zamek otwierany tylko z kluczyka (oryginalnie brak siłownika w drzwiach kierowcy)Denerwujący jest fakt iż po zamknięciu drzwi od środka nie można ich otworzyć pociągając za klamkę - z tyłu jest to wybaczalne ze względu na dzieci ale od strony kierowcy takie udogodnienie by się przydało.
Honda Civic VI Hatchback