Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW 1995-2001 (368) - Silnik

Na liście zabraknie 232 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~rysiek
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
korzystając z opinii kierowców, też podzielę się swoim zdaniem mimo że samochodem tym jeżdżę krótko, 2 m-ce poprzednio jeździłem fiatem punto, rocznik ten sam 95 a porównania nie ma, fakt że sprzedałem go za 2 tys. a za hondę zapłaciłem 6,5 dodatkowo dla swojego bezpieczeństwa wymieniłem opony, polecam dębicę,(pasio 2)zapłaciłem 560 zł tanie i w opinii użytkowników dobre,wcześniej przy jeździe 60-70 km/ha furkotało po wymianie płynie,przebieg...
4,0
~Tarel30
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Silnik oceniam dobrze. Niemniej jednak nieco dziwią mnie opinie tych, którzy zachwycają się jego dynamiką. Jestem zadowolony, bo auto co prawda jest w miare dynamiczne, ale powyżej 4000 obr., poniżej jest to muł (szczególnie przy włączonej klimie), czyli klasyczny silnik hondy. Mi to akurat nie przeszkadza i czerpię sporo przyjemności we wkręcaniu auta na wysokie obroty (dźwięk przy tym miodzio, mała formuła), ale jeżeli ktoś tego nie lubi,...
5,0
~Palapokolana
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Jeżeli chodzi o silnik, posiadam 1.4 iS 90 KM, silnik jest ekonomiczny, na trasie spala mi zaledwie 6l/100 przy jeździe normalnej, jednak dynamiczna jazda powyżej 4000 obrotów i 120 - 150 km/h spalanie jest 9/100 km, nie mogę się przyczepić do silnika, jest bardzo dobry, dynamiczny, części są tanie, zamienników jest tak dużo że można wybierać do woli. Nie jest awaryjny, naprawdę z czystym sumieniem muszę napisać że jak się coś zepsuje to jest...
4,0
~fea1@o2.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Bardzo przyzwoity silniczek; CO NAJWAŻNIEJSZE - BARDZO WYTRZYMAŁY I NIEZAWODNY! Honda znana jest z japońskiej jakości, trwałości i precyzji wykonania, tyczy się to na pewno silnika; niestety jest nieco głośny powyżej 100-120km/h, ale to raczej wina słabego wygłuszenia samochodu niż pracy silnika, ponieważ w czasie spokojnej jazdy wydaje z siebie spokojny, równomierny i delikatny niski pomruk, bardzo przyjemny dla ucha, a kiedy stoi prawie...
4,0
~Piotrek N.
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
silnik oceniam na czwórkę to jeden z najlepszych elementów tego auta. Jest to bardzo dobry motor, perfekcyjnie wykonany i praktycznie bezawaryjny. Jeżdżę autem od nowości a nakręciłem prawie 300 tys km i daję gwarancję że pojedzie bez problemów drugie tyle (pod warunkiem że nikt nie będzie chciał dołożyć lpg) Dość ekonomiczny, dynamika typowa dla hondy słabo na niskich obrotach świetnie na wysokich. Niestety przy dzisiejszym ruchu w trasie bez...
5,0
~johnniedewalker
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Silniki Hond są godne polecenia. Silnik pracuje cicho, wręcz mruczy. Przy brawurowej jeździe odgłosy silnika wręcz zachęcają - wciśnij! redukuj! Poezja dla ucha. W korkach wrzuca się jedynkę bądź dwójkę, zdejmuje się nogę z gazu i sama wolniutko sobie płynie, nawet pod wzniesienia. Nie szarpie! Nie gaśnie! Awaryjność: Jedyną usterką jaka była - wydmuchnęło uszczelkę pod głowicą. Przyczyna? Moja dziewczyna (bo ona jeździ Hondą) jeździła...
5,0
~pomiarowiec
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Honda jest producentem jednych z najlepszych silnikow na swiecie. Udowodnia to produkujac oprocz silnikow samochodowych silniki do lodzi motorowych agregatw pradotworczych araz wielu wielu innych urzadzen. Oceniajac ten silnik trzeba wziasc oczywiscie pod wage ze to 1.4 tak wiec nie jest to rakieta saturn! nie mniej jednak oiagi tego silnika mozna porownywac tylko z silnikami innych marek o pojemnosci 1.6 - 2.0. oczywiscie spotkalem sie na tym...
4,0
~były hondziarz
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Niby 90 koni, ale przy takim lekkim aucie robił roboty. Trzeba było go kręcić wysoko, żeby jechał. Mimo braku Vtec-a dawał radę. Na dwójce można było jechać od 20 - 90 km/h (przydatne przy wyprzedzaniu). Chyba źle zrobiłem, że w pewnym momencie zmieniłem mu olej z 5w30 na 10W40 - zaczął go nieco zużywać (ale tak 0,2-0,5 litra na 10 tys km), więc chyba niewiele. Wcześniej nie brał nic. Przy ok. 220 tys wymieniłem sprzęgło (z orginalnego) -...
5,0
~grzezzz
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Silnik hm no cóż: po zakupie nie szalałem nim bo najpierw chciałem wymienić to co trzeba żeby nie było nieprzyjemnej wpadki więc kręciłem go max 4000 o/min żadna rewelka ot tak sobie przyspiesza ale za to mało pali - 6-6,5l na 100 w cyklu mieszanym, Wymieniłem kompletny rozrząd i ....... no właśnie za to kochamy japończyki, cała zabawa zaczyna się po tych 4000 to autko po prostu zaczyna jechać i tak jedzie jedzie i jedzie do 7200 fajne...
5,0
~Jaro
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Pamiętam, kiedy pierwsza jazdę moja hondą, nie chciało mi sie wierzyc ze to 1.4 :) silnik chodził tak jakby miał duzo większą pojemnosć, nigdy nie słyszałem aby 1,4 tak pięknie brzmiał, oczywsice na seryjnym układzie wydechowym, ładny dzwięk idzie w parze z osiągami, silniczek się ładnie kręci, z ciekawości porównywałem w katalgu honde civic 1.4 z innymi makrkami aut o poj 1.4 i po chwili doszedłem do wniosku ze silnik 1.4 z hondy mogę jedynie...
Honda Civic VI Hatchback