Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW 1995-2001 (322) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 278 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~malyboss (malyboss@go2.pl)
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Układ jezdny - bardzo dobry. Auto jedzie po prostej jak po szynach, a na zakrętach - jak przyklejone. Żadnych problemów z utrzymaniem właściwego kierunku jazdy. Małe zastrzeżenia co do resorowania - dobrze wybiera i filtruje nierówności, ale ma nieco twardą charakterystykę - jeździłem autami, w których nierówności czuć było nieco mniej. Zawieszenie jest trwałe i daje radę nawet naszym bezdrożom, ale jego stan należy na bieżąco kontrolować -...
5,0
~Agacik
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Przyklejona do drogi. Sama prowadzę dziko, czasem za bardzo, ale nigdy nie było niespodzianek w stylu jadę na dwóch kołach...!!! Rewelacja. Co prawda uważałabym na jazdę w zimie lub po mokrym asfalcie z pełnym pokładem. Silnik z przodu, rozstaw opon i płaski przód auta powoduje mocne przyleganie do podłoża. Zazwyczaj jeżdzę sama. Mam poczucie, że cały ciężar jest z przodu i w razie poślizgu, napęd na przód mnie wyciągnie. Gdy masz pełen pokład...
5,0
~honda the best car - fan
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
w tej klasie w 1997 roku to chyba tylko rover dawał podobne, z tyłu wielowachaczowe zawieszenie, podobne jak np. w Primerze, aucie z wyższej niż Civic półki, to są trzy najmocniejsze rzeczy w Civicu, dające namiastkę sportowego wozu, silnik, skrzynia, i zawieszenie, te trzy dają taka frajdę z jazdy, że w klasie kompaktów (pamietajmy, że mamy rok 1997:-) ) tylko BMW z serii 3 z silnikiem nie mniejszym niż 2.0 daję dopiero lepszą frajdę z...
5,0
~kaczor802@wp.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Świetny układ jezdny. Auto doskonale trzyma się drogi, nawet na dość ostrych zakrętach jedzie jak po szynie. Zapewne to również zasługa szerszych (niż serynie zakładane 195/50R15) opon, ale przecież nie tylko. Niemniej jednak w zimie na zakrętach lepiej uważać:). Niektórzy narzekają na niskie zawieszenie - mi wydaję się, że trudno to rozpatrywać w kategoriach wady czy zalety. To po prostu właściwość tego samochodu - nie nadaje się do jazdy po...
4,0
~naga_prawda_hihi
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
dam , 4 chociaż pewno względem innych aut (koszta) trzeba dać 5. przejechałem 21 tys, auto wybiłem na polskich drogach, nie omijałem dołków, jechało się i 150 na 4 biegu po byle jakiej drodze ;-) wiec zawieszenie przez ponad 20 tys wybiłem - to moja wina, pojawiły się małe luzy na kierownicy, zaraz pojadę do mechanika, ale myślę ze będzie tanio - nie jak w innych skarbonkach. to mechanika - nie wina hondy tylko naszych dróg i...
4,0
~farmer
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Ciut twardawe - nie za mocno, nie jedzie się autem jak jakimś czołgiem, ale jednak na mocno dziurawych (mam tu na myśli bardzo dziurawe drogi Wrocławia) drogach, jest w aucie głośno i co delikatniejszą pupę potrafi wytrząść - choć ja ani żona nie narzekamy, martwimy się trochę o naszego potomka... Za to zawieszenie ma też plus - na równym asfalcie, auto sunie jak po szynach, łuki łyka jak złoto i w ogóle aje kierowcy poczucie, że panuje nad...
3,0
~david
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
auto dobre do miasta gdyż jest zwrotne, największą wadą tego auta jest wspomaganie które jest zbyt mocne!!! w mieście ok bo można paluszkiem kręcić, ale na trasie wogóle nie czuć kontroli nad autem!! ma się wrażenie jakby auto pływało po drodze, jeden mocniejszy ruch kierownica przy prędkości 100km/h i znajdujemy sie na przeciwległym pasie bądz w rowie, tutaj zdecydowany minus, w zakrętach równiez trzyma przeciętnie (zły rozkład masy - cięzki...
5,0
~grze3@gazeta.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Świetnie się prowadzi, pogromca zakrętów :) nie jeździłem Focusem który uchodzi za najlepsze auto pod tym względem w swojej klasie, ale jak dla mnie Civic to na pewno wzór do naśladowania. Zawieszenie z przodu i z tyłu wielowahaczowe = skomplikowane ale generalnie dość trwałe, myślę jednak że trochę głośnie szczególnie na krótkich nierównościach. Komfort na przeciętnym poziomie, samochód jest przyjemnie sprężysty ale wcale nie twardy czego po...
5,0
~czesterpn
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Zawieszenie swietne do agresywniejszej jazdy. Samochod jedzie jak przyklejony, a mam standardowe kola 185/60/14. Wspomaganie ukladu kierowniczego slabe w porownaniu do nowszych modeli (zwlaszcza z wspomaganiem elektrycznym) ale dzieki temu doskonale czujemy kola na drodze i kontrolujemy gdzie jada. Zawieszenie wielowachaczowe dosc skomplikowane ale wiele warsztatow poza aso juz je opanowalo ze wzgledu na kilkuletnia obecnosc auta na rynku
5,0
~pomiarowiec
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
To najwieksza zaleta obok silnika tego auta. jak by sie dalo dalbym 6 z minusem. auto w pelni niezalezne zawieszenie na wszystkich kolach w ukladzie wielowachaczowym ( nie jakas belka skretna jak w VW ). oczywiscie jakis wlasciciel VW z laciami jak z traktora i z podloga pod asfaltem powie ze tez sie nie oderwie od drogi. ale niech przekroczy granice przyczepnosci pozna co to nad lub pod sterownosc. Civic nie zna takiego pojecia.
Honda Civic VI Hatchback