Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW 1995-2001 (322) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 278 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Palapokolana
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Za układ jezdny należą się ogromne brawa, coś niesamowitego, nie posiadam żadnych modyfikacji a samochód prowadzi się lepiej niż te sportowe z roku powyżej 2005. Niesamowite trzymanie się drogi na zakrętach nawet z dużą prędkością. Coś pięknego, chce się jeździć mając taki samochód.
5,0
~asd
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Civic trzyma się drogi jak przyklejony. Nie widzę powodu aby jeszcze obniżać zawieszenie. Na zakrętach można jeszcze dodać gazu :p. W mojej Hondzie z powodu wieku do wymiany nadawały się tylne "cukierki" ale nie zauważyłem jakiegoś niepożądanego zachowania na drodze.
5,0
~asd
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Civic trzyma się drogi jak przyklejony. Nie widzę powodu aby jeszcze obniżać zawieszenie. Na zakrętach można jeszcze dodać gazu :p. W mojej Hondzie z powodu wieku do wymiany nadawały się tylne "cukierki" ale nie zauważyłem jakiegoś niepożądanego zachowania na drodze.
5,0
~asd
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Civic trzyma się drogi jak przyklejony. Nie widzę powodu aby jeszcze obniżać zawieszenie. Na zakrętach można jeszcze dodać gazu :p. W mojej Hondzie z powodu wieku do wymiany nadawały się tylne "cukierki" ale nie zauważyłem jakiegoś niepożądanego zachowania na drodze.
5,0
~phill
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
b. dobry kompromis między komfortem a możliwością sprawnej jazdy. Niskie zawieszenie i osadzenie foteli. Dość długi rozstaw osi zapewnia komfort. Oryginalne koła i felgi nie nadają się do lansu ale w przeciwieństwie do 15-16\' zapewniają komfort na polskich drogach.
4,0
~drapa
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Auto dostalo wtylek bo jezdzilo glownie po wroclawskich dziurawych drogach. Do tej pory oryginalne amortyzatory o sprawnosci 75%. Wymieniono niedawno kilka drobnych elementow zawieszenia. Auto dobrze trzyma sie drogi. Nie buja sie na zakretach. Troche za czule wspomaganie.
5,0
~drapa
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Auto dostalo wtylek bo jezdzilo glownie po wroclawskich dziurawych drogach. Do tej pory oryginalne amortyzatory o sprawnosci 75%. Wymieniono niedawno kilka drobnych elementow zawieszenia. Auto dobrze trzyma sie drogi. Nie buja sie na zakretach. Troche za czule wspomaganie.
5,0
~przemek
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Mam obniżone zawieszenie -25 mm. Prowadzi się świetnie, niestety kosztem komfortu. Dopóki nie jest się fanem niskich aut, nie polecam. Natomiast żadnych awarii, stuków itp, absolutna cisza. Stabilnie na zakrętach, przy prędkościach 100-160 prowadzi się stabilnie.
4,0
~distant-thunder@o2.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
wspomaganie bez zarzutów, prowadzenie bardzo dobre, zawieszenie tłumi nierównosci i jest bardzo trwałe jak na polskie warunki, ale to autko sprowadzone z niemiec, wiec praktycznie zawieszenie bylo jak nowe:) polecam, jesli nie przeskzadza Ci ze autko jest stosunkowo twarde.
Dziennik kosztów dla Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,50 zł
8,0
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Marcel
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Autko prowadzi się dobrze zawieszenie trzyma się sztywno podłorza problem się pojawia przy maksymalnych prędkościach 190km/h autko staje się nadsterowne mam wrarzenie że to one mnie prowadzi a nie ja je Także lepiej maksymalną prędkość sprawdzić tylko raz i więcej nie próbować
Honda Civic VI Hatchback