Szukaj

Lista ocen Honda Civic VII Sedan (82) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 76 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~rewerz
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Troche za twarde i nerwowe na dziurach tylne zawieszenie przy niskich prędkościach -tył podskakuje na wiekszych poprzecznych nierownościach przy nieobciązonym samochodzie, troche za bardzo podatny na boczny wiatr. Układ kierowniczy przy większych prędkościach mało precyzyjny. Przy malej predkości po dziurach stuki przekładni kierowniczej (ten typ tak ma) Amortyzatory po 52000km miały sprawność 75-85% Przy wyższych prędkościach spisuje się...
4,0
~Rafał
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Przezytałem tu wiele złych opinii na temat zawieszenia... Dla mnie nie jest może rewelacyjne ale jest ok. Samochód był z początku twardy, teraz jest troszke gorzej. Myśle, że bujanie i kołysanie to kwestia zużycia, standardowych opon 70 i lekkiego tyłu... I do tego proste tylne zwieszenie. Aczkolwiek myśle, że złe opinie są troche przesadzone (przynajmniej jak na tą cene). Układ kierowniczy przyjemny ale bez rewelacji. Hamulce dobre i tyle....
2,0
~pushkar@gazeta.pl
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Nie będę odkrywczy, jeśli napiszę, że zawieszenie tureckiego sedana przypomina wóz drabiniasty. Wstyd, że taki skaczący i bujający się wehikuł wypuściła tak wysoko ceniona marka. W hatchbacku nie ma z tym kłopotów. Kompletnie nie rozumiem, dlaczego tej istniejącej od lat wady nikt nie skorygował. Gdyby zależało mi na posiadaniu tego auta dłużej niż do spłaty kredytu (jeszcze półtora roku), na pewno bym coś podziałał ze sprężynami. Reasumując,...
4,0
~CST
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
W 2003 był lift i lepiej zestrojono zawieszenie.Samochód nie ma twardego i sztywnego zawieszenia jak np. Focus (i nie trzyma się równie dobrze drogi) ale nie jest też miękki jak francuskie samochody. Jest gdzieś pomiędzy. Z tyłu wielowahacz z przodu MCPherson. Jak na razie wymieniony tylko jeden łącznik stabilizatora z przodu ( koszt 30 PLN). Nawet jeśli tył podskoczy to dzięki niezależnemu zawieszeniu tylnych kół samochód daje się opanować.
5,0
~Luciano
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Samochód według wielu wygląda na nieco dziadkowy, lecz właściwości jezdne są jak w sportowym samochodzie. Civic jest niski i posiada twarde zawieszenie, co sprawia, że dobrze czujemy samochód, co z kolei przekłada się na szybszą i pewniejszą jazdę. Niestety twarde zawieszenie przekłada się również na to, że w Civicu nie "płyniemy" jak w innych autach i raczej czujemy każdą dziurę.
4,0
~Xavier515
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Sprawdzałem teraz przyczepność auta na śniegu i muszę przyznać, że nieźle się trzyma drogi. Zawieszenie twarde, ale chociaż się lepiej trzyma na zakrętach. Nie odczułem lekkiego tyłu jak tu koledzy opisują. Nic nie stuka, nie trzeszczy ale to zależy od tego jak właściciel o niego dba. Wcześniejszym moim autem była stara Corsa B, więc właściwie każda Honda będzie lepsza w tej dziedzinie.
3,0
~bumbarumba@poczta.onet.pl
Honda Civic VII
Sedan 1.4 i 16V 90KM 66kW
Strasznie twarda. Czasami mam wrażenie że lekko silniejszy wiatr na postoju wprawia samochód w lekkie drgania. Jadąć szybiej po nierównych polskich drogach mam wrażenie, że cały czas nią buja. Nie na polskie drogi. Wolę zawieszenia samochodów sprzed 2000 roku - zawieszenia bez żadnych wynalazków. Jedyna zaleta tego zawieszenia to, że na zakrętach trzyma się dobrze. Przynajniej odnoszę takie wrażenie.
4,0
~clint@dr.com
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Zakręty całkiem dobrze jak na standardowe gumy 185/70/14. Hamulce też dobre. Tylko komfort mógłby być wyższy - lekkie pofalowania drogi a samochód buja (zupełnie jak stary Civic z 89 :), dziury i poprzeczne nierówności dość przyzwoicie wybiera. Elektryczne wspomaganie działa lekko podczas jazdy (na postoju troszke ciężej) i daje całkiem niezłą precyzje jak na ten elektryczny wynalazek :). 4-
4,0
~bigman
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Zawieszenie jest bardzo komfortowe. Spodziewałem się charakterystyki nieco sportowej. Samochód dobrze trzyma się drogi a jednocześnie tłumi nierówności. Samo zachowanie zawieszenia czasem mi się nie podoba, dlatego 4. EPS (elektryczne, progresywne wspomaganie kierownicy) działa bardzo ładnie. Trzeba się jednak przyzwyczaić do tego, że Honda reaguje nawet na drobne ruchy kierownicy.
Dziennik kosztów dla Honda Civic VII Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Frustrat
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
zawieszenie to istny dramat, odbiera cała przyjemność z jazdy. Samochód skaczae jak furmanka lub przyczepa, ma sie wrażenie jakby producent zapomniał o stabilizatorach. Poprzedni civic 5D był pod tym względem o klase lepszy, stabilny pewny. Tu jest kołysanie jak na galerze w czasie sztormu, nawet na równej drodze buja!!!
Honda Civic VII Sedan