Szukaj

Lista ocen Honda Civic VII Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW 2001-2005 (48) - Silnik

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Rafał
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
silnik super. Najfajniejsza rzecz w tym aucie. Elastyczność bardzo dobra. Dobrze wchodzi na obroty. Do 4 tys jest w miare cichy, oszczędny i dynamiczy; od 4 tys głośno (aczkolwiek przyjemnie), drogo ale szybko. fabryczne 9.2 troche optymistyczne ale schodzi bez problemu poniżej 10 s. Duża tu zasługa niskiej wagi. Myśle, że na rok 2004 był to najszybszy kompakt 1.6 (porównywalna jedynie corolla). Jedyna nieprzyjemna rzecz to jazda około...
4,0
~Konrad
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Nie zaznaczam, że doskonale, ponieważ przy włączeniu klimatyzacji odczuwalny jest lekki spadek mocy, ale jak się silnik rozkręci powyżej 3 tys obrotów problem już nie występuje. Generalnie przy wyprzedzaniu nie mam pietra, jak kiedyś w Volkwagenie! Na 3 biegu kręci się do 100km/h (może i więcej), na 4 biegu bez problemu kręci się do 150km / h (może i więcej). elastyczny jak diabli :) Prędkość maks jaką udało mi się wycisnąć to 210km/h,...
5,0
~Xavier515
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Moc odczuwalna jak w silnikach 2.0. Natychmiast reaguje na pedał gazu, nie ma mowy o szarpnięciach. Jeździłem Vectrą 1.6, Fabią 1.6 i innymi autami o takiej samej pojemności. Honda przy nich wymiata! Wysoka elastyczność i oczywiście ten dźwięk przy wyższych obrotach. Czasem wyłączam radio, aby posłuchać jak pięknie pracuje silnik. Tylko nie zawsze odczuwam włączającego się vteca :/
5,0
~rewerz
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
bardzo dobra elastyczność i przyspieszenie jak na taką pojemność, traci trochę ducha gdy włącza się sprężarka klimatyzacji. Znajomy który miał t.diesla 2,0 HDI 110KM był lekko zaskoczony dynamiką mojego civica na autostradzie, prawie niewyczuwalne wibracje od silnika, bardzo szybko i chętnie wchodzi na obroty, Na chorwackiej autostradzie wydusiłem z niego licznikowe 212
5,0
~mrychu
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Silnik rewelacyjny. Moment obrotowy już przy niskich obrotach (tj. 900 obr/min) jest wystarczający, aby przyspieszać na przykład na trzecim biegu i można jeździć bardzo oszczędnie. Na wysokich obrotach bardzo dynamiczny - 9,2 sek do 100 km/h. Pracuje od początku jak nowy, pedał gazu wystarczy muskać. Kultura pracy świetna.
5,0
~Wokalman
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Super,ścigałem sie z kumplem który ma Golfa 1.9 TDI(110KM)i na 400metrów widziałem go w tylnym lusterku,a jełi chodzi o elastyczność to redukcja biegu i tez mu odjeżdżałem(tylko,że trzeba było kręcić do 6500tys/obr ,on miał zaledwie 4500,ale turbina i tak nie pomogła:-)VTEC jest genialny!
5,0
~Paweł
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
D16V1 VTEC-E. Świetne osiągi dzięki niskiej masie całego pojazdu. Duża elastyczność. Nie pali dużo przy wysokich obrotach. Działanie VTEC-E: poniżej 3000 obrotów pracuje 12 z 16 zaworów (75% silnika). Wpływa to korzystnie na ekonomię, nie jest zbytnio odczuwalne.
5,0
~mlazarew
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Silnik jest niemal doskonały w swej elastyczności i niezawodności. Przyspieszenie zadowalające (9.1s do 100km)i tak śmiga. Nawet zimny pracuje bez zastrzeżeń. Zapomniałem o świecach i wymieniłem je po 65000km, miały przerwę 3mm, ale silnik nawet się nie zakrztusił.
5,0
~Luciano
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Moc silnika jest na prawdę niezła. W mieście samochód potrafi poruszać się dynamicznie. Na trasie bez problemu osiąga i utrzymuje prędkość nawet powyżej 160 km/h. Przy wyprzedzaniu mogłoby być więcej mocy, ale VTEC i daje radę.
4,0
~Frustrat
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Sedan, silnik robi wrażenie dynamicznego ale bez obciażenia, jeśli jedziemy bez pasażerów. Przy paru osobach na pokłądzie muli, zwłąszcza na niższych obrotach. Słaba elastycznosć, po wejsciu na wyższe obroty wyje jak zarzynana świnia.
Honda Civic VII Sedan