Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 3d

Hondu Type R , 13 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic VIII Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Zajebisty...
5,0
Całokształt
Małe twardy Pussy Wagon. Polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to czysta poezja, do 6 tys jedzie jak normalne auto a powyżej 6000 ... zaczyna się Type R. Auto zaczyna wydawać przepiękny dźwięk kosiarki spalinowej i nagle jedziemy 100 po chwili 140 a kończymy na 238 jadąc z mocnej górki. Silnik wydaje się być nie do zajechania. Obowiązkowo trzeba pamiętać o oleju a lubi się napić.
5,0
Skrzynia biegów
Fenomenalna bardzo krótki skok - może trochę za krótki do codziennej jazdy bo wymaga to podczas jazdy miejskiej częstej zmiany biegów ale ta jest czystą przyjemnością. Skrzynia pracuje niezwykle precyzyjna może dlatego , że jest to HONDA i została zrobione przez rączki 12 letniego chłopca , który opanował to do perfekcji składanie małych części. Tak więc podsumowując skrzynia idealna do sportowej jazdy, trochę za krótka do jazdy miejskiej ale charakterystyka tego auta polega na tym , że trzeba jeździć sportowo. Jeśli lubisz szarpnięcia szybkie zmiany biegów to będziesz zachwycony ale jeśli jesteś przyzwyczajony do skrzyni z mercedesa to przygotuj sobie worek papierowy bo podczas redukcji naturalnym odruchem będzie lecąca głowa na kierownice. Nie dawaj tego auta kobiecie.
5,0
Układ jezdny
Twardy. Właściwie to bardzo twardy no ale 18 calowe felgi małe, krótkie auto i zawieszenie prawdopodobnie całe zespawane sprawia , że masz wrażenie , że zapomniano włożyć amortyzatorów. Na Polskie drogi jest to fatalne , jeśli jedziesz drogą - autostradą A4 to pokochasz to zawieszenie i układ jezdny ale na co dzień pamiętaj , że to co dla innego auta to kamyczek dla Hondy to zabójstwo. Jadąc szybko w ciasnych zakrętach sprawia słuszne wrażenie,że nie dasz rady jej odczepić.
Komfort
3,0
Widoczność
Spojler tylni a właściwie coś co przecina szybę - to świetna oszczędność w produkcji - zamiast lusterka automatycznie przyciemnianego. Obracasz głowę czy patrzysz się w lusterko wsteczne widzisz jedno - spojler i tylko jego . Do przodu coś widać lecz przy moim wzroście nadal niewiele tak więc do tyłu nie widzę do przodu na czuja ale posuwistym krokiem do przodu
4,0
Ergonomia
Jest
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
To nowe auto to jak ma nie chłodzić i nie grzeać?! Grzeje pali pokazuje 28 stopnii saune robi jajka się pocą a klimatyzacja chłodzi do 16. Szybko sprawnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak ja mam się nie zmieścić przy lekko ponad 170 ? Dla mnie idealne ale kolega ( wzrost 192 ) wsiadł i cabrio mi z Hondy nie zrobił więc jest ok. Może nie jest to dobre auto na leśne przygody ze swoją kobietą bo będą Ci przeszkadzać twarde sportowe fotele ale za to... jak trzymają a przestrzeń dla mnie jest.
5,0
Wyciszenie
Do 6 tys auta nie słychać wchodząc od 6 do 8,5 Honda wydaje przepiękny dźwięk. Na niskich obrotach od 0 - do 6 tys słychać , że ma coś pod maską nie jest to może V8 ale przyśpieszając słuchać i czuć , że nie jest to Polo 1.2 .
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy - w zależności od mechanika - mam nadzieję ,że mój nie zetnie mnie i korzystając z okazji pozdrawiam Naprawy - prawdopodobnie nie występują to HONDA płacisz za to , żeby jechało to nie Renault Miast - 7 litów to rewelacyjny wynik, korzystając nawet z pełnej mocy 201 koni! wynik podany na 50km / 100. Pali tyle ile musi będziesz pierdołą spali Ci 11 będziesz jeździł godnie i reprezentował markę na mieście spali CI od 13- 17. Może stacji benzynowej nie ciągniesz ale mały poręczny kanisterek w bagażniku nie zaszkodzi. A jeśli chcesz zaoszczędzić bądź kozakiem i wrzuć gaz. Trasa - Jeśli jestes fanem wolnej oszczędnej jazdy to spali CI tyle ile golf TDI kolegi ale jeśli chcesz się popisać pokazać innym , że znak TYPE R do czegos zobowiązuje to od 8 - 12 L.
5,0
Stosunek jakość/cena
Porównując do GOLFA GTI V czy Renault Clio Sport, Seata sportowego to cena jest rewelacyjna. Miałem przyjemność jechać tylko Golfem GTI V. Patrząc się na to co dostajemy za 104 tys to sporo. Może troche wkurw... człowieka ,że nie ma luksiurnych gadżetów jak szyberdach , inteligentny kluczyk. Ale wydaje mi się , że cena auta w porównaniu do konkurencji jest naprawdę dobra.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma prawa jak się spie... to wykastruję tego małego człowieka , który moje auto skręcił a dojdę do niego po pięknej tabliczce z numerem nad skrzynią biegów !
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
OPONY! to usterka ? Hamulce ? ;) To się zdziera bo się musi zdzierać.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 201KM 148kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Hatchback 3d