Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 3d

Dedis, 6 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 172 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic VIII Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,79
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Auto dla czubków! Zdecydowanie nie dla każdego, ale jak ktoś oczekuje od auta pozytywnych emocji to jest MEGA! układ jezdny, kierowniczy, fotele, silnik i skrzynia są PERFEKCYJNE i stworzone do dawania przyjemności z jazdy! nawet emerycka przejażdżka jest czystą przyjemnością. Bo nie osiągi są tu najważniejsze. Czas do setki, czy moc to sprawy drugorzędne... wcześniej jeździłem autem, które miało 50% więcej mocy i 100% więcej Nm, ale to CTR daje 300% więcej frajdy! Po prostu maszyna do rysowania uśmiechu na twarzy :) do tego bezawaryjna i solidna (po prostu HONDA).
Wrażenia
5,0
Silnik
Ostatni wolnossący TypeR :( silnik to poezja. Odcięcie przy 8200rpm. Płynnie przyspiesza od 2000rpm. Przy 3500 zaczyna się ciąg (i mały głód w baku), przy 5400 zapala się lampką TypeR, przestawia się VTEC, auto zaczyna "drzeć ryja" i odlatuje :) fantastyczny motor i przepięknym brzmieniu! Do tego pancerny, na łańcuchu. W moim przypadku pomijalne zużycie oleju (nic nie dolewam).
5,0
Skrzynia biegów
Poezja! króciutkie skoki i pewna, przyjemna zmiana w każdych warunkach. BARDZO krótkie przełożenia (VMAX na poszczególnych biegach na odcięciu (8200rpm) to I-60 II-95 III-133 IV-170) co ma swoje minusy w trasie...
5,0
Układ jezdny
BETON - bardzo twardo. Co dla mnie jest super - pasuje do reszty auta... :) Na dziurawych drogach bywa uciążliwe - ostrzegam. Dla motoczubka jest super. Nie nadaje się do intensywnej eksploatacji na co dzień przez niski komfort. układ kierowniczy żyleta! najlepszy jaki miałem w ręce!
5,0
Karoseria
Bardzo ładna i praktyczna. Nie mam zastrzeżeń. Bywają problemy z korozją na rancie dachu, ale u mnie nie występują.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu kiepsko. Nie ma wycieraczki tył, lusterko wsteczna zasłania wysokim kierowcom. Reszta BDB
5,0
Ergonomia
UFO jest świetnie zaprojektowane pod tym względem. Jedynie fotele nie mają pamięci, po odsunięciu co jest wtopą!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze. Dużo lepiej niż w skodach z tego okresu. Gorzej niż w Volvo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przepastne wnętrze. Z tyłu osoby 190cm się mieszczą za mną (188cm) bez problemu. Bagażnik ogromny
3,0
Wyciszenie
Szału nie ma :) ale w trasie do prędkości rzędu 120kmh jest przyzwoicie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 200KM to pali bardzo mało w mieście i okolicach (zawsze poniżej 10l/100). Za to w trasie powyżej 3500rpm zaczyna się wir (przy 140kmh żre 12l/100!) W trasie mieszanej do 120kmh można zejść poniżej 8l/100. Na razie nie poniosłem żadnych kosztów przy aucie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena nie jest niska, ale jakość też :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 201KM 148kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Hatchback 3d