Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII (497) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 236 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Damian
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Genialny.Posiadam wersje type-s, na zakretach jak magnes, nawet przy 150-160 km/h na lukach samochod bardzo pewnie sie prowadzi, nie wychyla sie, naprawde mistrzostwo. dziury i nierownosci da sie czuc , z poczatku musialem sie przyzwyczaic,auto jest bardzo twarde, ale to przeciez type-s.
4,0
~AZ
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
Dobrze się trzyma drogi, ale inne samochody też to potrafią (np. Focus, Oktavia, VW Golf - na pewno nie mają gorszego zawieszenia). Zawieszenie twarde - jak w samochodach japońskich (Honda lub Nissan). Seryjna TCS - kontrola trakcji (tu nazwana VCS) - to duży plus dla Hondy. Precyzyjny układ kierowniczy.
5,0
~etomee
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Troche twardo i sportowo ale dla mnie to plus bo rodzinka nie narzeka na "chorobę morską" jak w moich poprzednich (np.: Megane). Lekkie przechyły przy gwałtownych skrętach kierownicą. Świetny układ kierowniczy - bardzo precyzyjny i odporny na niepożądane reakcje z kół (przejazd przez kałużę itp.).
5,0
~Johnny
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Jest bardzo precyzyjny, samochód prowadzi się pewnie nawet szybko pokonując zakręty. Zawieszenie zestrojone sztywno, kosztem komfortu, ale rekompensuje to świetnym prowadzeniem o zacięciu sportowym. Promień skrętu mógłby być większy, ponad 11 m to sporo, jak na taki kompakt.
3,0
~Adi
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Pewnie się prowadzi ale o komforcie można zapomnieć. Trzeba lubić tego typu zawieszenie i tyle. Po autostradzie i drogach o dobrej nawierzchni jeździ się świetnie, ale po dziurawych miejskich ulicach ma się wrażenie, że plomby zaraz z zębów powypadają. Słabe hamulce.
4,0
~Kamillo40
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Trwały, twardy ale nie dobija - "sportowo-sprężysty". Nic nie skrzypi, jest cicho. Auto pewnie się prowadzi, układ kierowniczy jest czuły. Przy dużych prędkościach zapewnia stabilne, bezpieczne prowadzenie. Z tyłu ma wielowahaczowe zawieszenie ale jest ono bardzo trwałe.
4,0
~Jerzy
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Jak mówił klasyk: zakręty pokonuje jak po szynach. Jeżdżąc różnymi samochodami po stałej trasie, żadnym kompaktem nie mogłem pokanać jej zakrętów z tak małą ilością hamowań. Ale coś za coś. Komfort jazdy, zwłaszcza na tylnym siedzeniu dość niski, zawieszenie twarde ale ciche.
5,0
~Reed
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Układ jezdny to element, który zaskoczył mnie w tym aucie najbardziej pozytywnie ze wszystkich innych elementów. Auto prowadzi się bardzo pewnie i stabilnie, poprzeczne nierówności na drodze są dość odczuwalne jednak pewność prowadzenia w zakrętach rekompensuje wszystko.
4,0
~ArGl
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Auto jest bardzo twarde, zwłaszcza na 17-calowych kołach z oponami 225/45 R17, sytuację częściowo ratują zimówki 16-stki z oponami 205/55 R16 - ale umówmy się - na polskich przeciętnych drogach komfort jest bliski zeru. Za to doskonale trzyma się drogi i na zakrętach.

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Michał
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Bardzo dobrze trzyma się drogi, ale auto jest sztywne, nawet zbyt sztywne. Astra III na tych samych oponach prowadzi się podobnie, ale tak nie trzęsie. Zawieszenie bardzo trwałe. Bardzo sportowy układ kierowniczy. Żeby skręcić o 90 stopni nie trzeba przekładać rąk na kierownicy
Honda Civic VIII