Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Sedan

501, 16 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 50 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,92
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Silnik, cichy, elastyczny, na trasie grubo powyżej 200km/h ( jak pocisk ) Hamulce, bardzo skuteczne pełne wyposażenie standardowe
5,0
Całokształt
sedan 1.8, bardzo dobry silnik, zawieszenie + prowadzenie, seryjnie vsa i w końcu rds, moim zdaniem tylko czarny, ładnie zaprojektowane wnętrze z prędkościomierzem na górze pod szybą. Nie mam się do czego przyczepić. Zupełnie. Zero napraw. 24.6.2010, przegląd po 3 latach 50tys km - stan idealny, koniec gwarancji. Ale jeśli np. ktoś chciałby kupić . . .
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik mocny z dobrym momentem obrotowym , cichy do 4000 obr/min i w zasadzie więcej nie trzeba, powyżej 4000 - bardzo dobre przyśpieszenie.
5,0
Skrzynia biegów
bez zastzrzeżeń, 6 bieg idealny na wyjazdy, wysoka prędkość przy niskich obrotach wpływa na ciszę i niskie zużycie paliwa.
5,0
Układ jezdny
dobrze porusza się po Warszawie, ładnie tłumi nierówności, standard to VSA ( esp ) już w każdej wersji. Duże znaczenie dla prowadzenia Civica sedan ma rozstaw osi - 2700mm. To już klasa Passata, Avensisa, Accorda.
Komfort
5,0
Widoczność
wersja sedan, tył auta po krótkim czasie łatwy do wyczucia, dobre lusterka boczne, szkoda, że wewnętrzne samo się nie ściemnia
5,0
Ergonomia
prędkościomierz pod szybą sprawdza się idealnie, skrzynia biegów pod ręką, jak ktoś używa hamulca ręcznego to tylko takie umiejscowienie jak w Hondzie. Wygodne fotele.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja w pełni automatyczna łącznie z zamknięciem obiegu powietrza, dziwi brak nawiewu tylko na szybę przednią a jeszcze bardziej dziwi brak wyłączenia nawiewu tak aby przy ponownym jego uruchomieniu nie włączyła się klima. Za każdym razem trzeba ją wyłączyć .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla 3-4 osobowej rodziny wystarczający, sporo schowków, w sumie w sam raz. Trochę za mały bagażnik. Może można go trochę podnieść jak to robi np. BMW.
5,0
Wyciszenie
do 4000 obr cicho, powyżej to jak w każdym aucie, pod światłami w środku bardzo cichy, na ludziach z zewnątrz robi wrażenie jakby silnik nie pracował. Ciche działanie klimatyzacji.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 1.8 i 140km faktycznie zużycie paliwa jest niskie, na trasie 6 bieg dodatkowo poprawia wynik, 50 litrów w zbiorniku to za mało jak na taką klasę auta.
5,0
Stosunek jakość/cena
w sumie cena na początku może się wydawać wysoka ale tylko na początku. /Jakość wysoka, wyposażenie kompletne łącznie z alarmem, marka powinna zapewnić pełną niezawodność i na to liczę, bo już chciałbym przy Hondzie ( marce ) pozostać. Wymiary wnętrza są o klasę wyżej wg. mnie dzięki rozstawowi osi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przebieg 50000km, samochód bezawaryjny, przegląd po 3 latach - wynik bardzo dobrze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j/w, a co do całego opisu to będę go regularnie uzupełniał

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
7,6
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Sedan