Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Sedan

Mike, 4 lata temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 128 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,07
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
3,0
Całokształt
To wyjatkowy samochod.Jestem sentymentalny i z autami marki honda laczy mnie wiele lat.Civic ,bo o nim mowa to auto dosyc komfortowe z niezniszczalnym silnikiem,ktory nabiera wigoru powyzej 3000 obr/min.Mnie to nie przeszkadza,choc wyciszenie kabiny powyzej 110 km nie jest najlepsze.Mam tu na mysli towarzyszacy podczas jazdy intensywny szum powietrza dobiegajacy od slupkow,uszczelek.Podwozie tez nie jest dobrze wyciszone. Wspominajac moje poprzednie civicy,mialem nadzieje ,ze japonscy inzynierowie nie beda skapili na dodatkowe wyciszenie kolejnych generacji.Tym czasem IX generacja nieznacznie,niezbyt odczuwalnie cichsza,a X generacja podobnie jak IX z tym ze tu dodatkowo problemem sa bardzo glosne opony fabryczne. Druga z istotnych wad tego auta jest bardzo cienka powloka lakiernicza,lakier szybko sie rysuje.Dobra rada ,jesli zakup civica to w kolorze szary m,badz srebrnym,tu przy najmniej nie bedzie tyle nerwow,jak w przypadku koloru czarnego badz czerwonegoPodkreslam jezdze civicami od lat,mam do nich wielki sentyment,cenie ich za niezawodnosc,dobre wlasciwosci jezdne,silnik,ale denerwuje mnie fakt,ze inzynierowie z Hondy od wielu lat nie dokonuja postepu w w/w kwestiach .
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo dobry,swoim dzwiekiem nie meczy podczas jazdy do 140 km,nie tyle co szumy powietrza oplywajace auto.W miare elastyczny,jednakze podczas wyprzedzania z kompletem pasazerow na pokladzie i bagazem nalezu zredukowac o conajmniej 2 biegi.To jest silnik wolnossacy,nie turbo ,wiec ten typ tak ma.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacyjna,precyzyjna
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobre prowadzenie,choc zauwazylem,ze podczas szybkiej jazdy,gdy mijam tira, civic lekko sie buja
3,0
Karoseria
Bardzo cienka powloka lakiernicza.Panowie inzynierowie czas przestac z oszczednosciami jesli chodzi o powloke lakiernicza.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak dla mnie samochod komfortowy,zwlaszcza gdy mysli o zawieszeniu,wygodne ,dobrze podtrzymujace cialo fotele.Minus za wyciszenie kabiny.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu,deska rozdzielcza nie przytlacza mnogoscia przyciskow.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zarowno z przodu ,jak i z tylu pasazerowie nie beda narzekac
2,0
Wyciszenie
Temat rzeka,od wielu lat zmienia sie nie wiele,albo wcale w tej sprawie.Tragedii nie ma,ale mogloby byc zdecydowanie lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochod,jak na swoja moc i pojemnosc zuzywa w miescie 7-7.5 litra,trasa 6 litrow,autostrada 8 litro,jednakze gdy sie czesto korzysta z wysokich obrotow,co honda wrecz uwielbia,to spalanie moze wyniesc 10-11 litrow
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Civic VIII Sedan