Szukaj

Lista ocen Honda Civic X Hatchback 5d (53) - Silnik

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Adam
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Zarówno Mazda 6 jak i Mazda 3 mają silnik 2.0 l bez turbo. Wiele osób uważa, że silnik turbo 1.0 126 KM jest wystarczający dla tej Hondy. Gdy prowadziła żona, a ja siedziałem z tyłu to moje wrażenia były dość pozytywne. Dało się przyspieszać, chociaż nie dynamicznie. Słychać było dźwięk trzycylindrowego silnika, ale głównie podczas przyspieszania. Dźwięk ten dla mnie był nieprzyjemny. Miałem wrażenie, że coś stuka, że coś się psuje. Pewnie po...
5,0
~Mick
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
1.5 turbo - całkowicie nowa konstrukcja Hondy i nie wiadomo jeszcze jak będzie wyglądała sprawa jego niezawodności - czas pokaże. Jak na swoją pojemność, jest on wystarczająco dynamiczny a zarazem oszczędny. Gdy tego potrzebujemy i będziemy odpowiednio operowali gazem i biegami - Civic okaże się wystarczająco dynamiczny aby dostarczyć frajdę przy agresywnym przyspieszaniu, czy wyprzedzaniu. Zagraniczne testy pokazują, że jest on w stanie...
5,0
~Rumcajs
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Silnik jest bardzo mocny, ciągnie jak wściekły od początku do końca. Bardzo przyjemnie się wyprzedza - duża elastyczność, nawet na 6 bez trudu wyprzedza się na drogach krajowych oraz autostradach. Przy redukcjach to już szał. Przyspieszanie od 100 w górę bardzo dynamiczne w odróżnieniu od konkurencji (vide youtube przyspieszania 0-200). Konkurencja o podobnej pojemności dużo słabsza. Pozytywnie zaskakuje jedynie suzuki ze swoim 1.4 w s-crosie....
4,0
~Henry
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Elastyczny,mocny,nie męczy się przy wyższych prędkościach rzędu 170...po wciśnięciu gazu kręci się dalej...przy normalnym użytkowaniu spala tyle co 20lat temu 126p,ale niestety...150KM VAGi mają takie same osiągi....dopiero powyzej 150km/h można trochę im odejść...coraz więcej aut ma teraz do setki lekko ponad 9sek...a 1sek to różnica jednej może dwóch długości długości auta..więc bez szaleństw jeśli fabia 1.0 115km siedzi przy sprincie do...
5,0
~znienacka
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Pod tym względem jest bardzo dobrze, elastyczny, oszczędny jak diesel i coś co go wyróżnia wśród innych turbobenzyniaków- im wyżej tym lepiej, czyli tak jak na Hondę przystało, chociaż dół też jest bardzo mocny. w testach do 100 ma poniżej 8 sec, natomiast do 130 równe 12,0, dla porównania golf 1,4 150KM do 130 ma 13,5 i tak też jest to odczuwalne, przy prędkościach od 140 w górę naprawdę jest czym jechać, oczywiście to nie hot hatch, ale po...
5,0
~Adam
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Osiągi są lepsze niż podaje honda. Wg. niezależnych testów (np. youtubie) przyspieszenie 0-100 jest w zakresie 7,2-8,0s, np. w ostatnim teście Auto Świat 7,8s z manualem (z CVT osiągi są lepsze). Ogólnie osiągi świetne. Nie przypadkiem podobne osiągi mają najpopularniejsze wersje marek premium, np. bmw 320d. Nie są to osiągi sportowe, ale z zapasem wystarczające w każdej praktycznej sytuacji i dające choć namiastkę sportowej frajdy.
1,0
~Emilia
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW
Ich habe einen Honda Civic X 1.0 aus 2017 gekauft. Nach vier Jahren Motorschaden, Motorblock beschädigt, Kratzer am ersten Zylinder, die Reparaturkosten betragen 10.000 Euro, das Auto ist außerhalb der Garantie. Ich wurde getäuscht. Ich werde nie wieder eine Honda kaufen. Ich blieb ohne Auto, ohne Geld, ich habe all das investierte Geld verloren. Honda tut dies nicht, um dem Kunden so hohe Reparaturkosten zu hinterlassen.
5,0
~Kstgach
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Bardzo dobra dynamika połączona z oszczędnością. Jak na 1,5 litra naprawdę imponuje, szczególnie przy wyższych prędkościach. Golf 1,5 TSI 150KM, Passat 2,0TSI 190KM czy 2,0TDI 190KM naprawdę nie mają podejścia. Silnik ten jak na turbo jest nietypowy, im wyżej kręcisz tym lepiej jedzie. W porównaniu z poprzednikiem 1,8 N/A mi osobiście średnio pali około 1l/100km mniej.
5,0
~Erick_Schetino2
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW
Silnik, który można pomylić z pojemnościami 1.4/1.6. Imponujący VTEC. Nie brakuje mu dynamiki. Jeśli chodzi o downsize'ing jest to najlepszy silnik na rynku. W porównaniu do 1.5T jest cichszy, a także posiada lepsze brzmienie. Dopiero po otwarciu maski można zobaczyć, że ma 3 cylindry. Bo w żadnym wypadku tego nie widać, ani nie słychać. Jestem pod sporym wrażeniem.
4,0
~Marcel
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW
Silnik 1.0T zadziwia. Nie jest to demon prędkości ale w codziennym użytkowaniu spełnia swoją rolę w 100 % . Japończycy mocno się napracowali przy projektowaniu - dźwięk tych 3 cylindrów może się nawet podobać . Elastyczny, ciągnie od dołu , kończy na 5700 obrotów co prawda, ale do tego momentu jest bardziej niż dobrze. Śmiało można porównać do 1.8 , jeśli nie lepiej.
Honda Civic X Hatchback 5d