Szukaj

Lista ocen Honda Civic X (108) - Silnik

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Adam
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Zarówno Mazda 6 jak i Mazda 3 mają silnik 2.0 l bez turbo. Wiele osób uważa, że silnik turbo 1.0 126 KM jest wystarczający dla tej Hondy. Gdy prowadziła żona, a ja siedziałem z tyłu to moje wrażenia były dość pozytywne. Dało się przyspieszać, chociaż nie dynamicznie. Słychać było dźwięk trzycylindrowego silnika, ale głównie podczas przyspieszania. Dźwięk ten dla mnie był nieprzyjemny. Miałem wrażenie, że coś stuka, że coś się psuje. Pewnie po...
5,0
~Mick
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
1.5 turbo - całkowicie nowa konstrukcja Hondy i nie wiadomo jeszcze jak będzie wyglądała sprawa jego niezawodności - czas pokaże. Jak na swoją pojemność, jest on wystarczająco dynamiczny a zarazem oszczędny. Gdy tego potrzebujemy i będziemy odpowiednio operowali gazem i biegami - Civic okaże się wystarczająco dynamiczny aby dostarczyć frajdę przy agresywnym przyspieszaniu, czy wyprzedzaniu. Zagraniczne testy pokazują, że jest on w stanie...
5,0
~Adam
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Silnik to bardzo dobra strona Civica! Po pierwsze 4 cylindrowy (a nie trzy). Brzmienie na wyższych obrotach fajne, ale z reguły jeżdżę na niskich obrotach (mniejsze zużycie paliwa) i wtedy dźwięk nie jest już tak pociągający, ale jest dobrze. Nawet na niskich obrotach praca jest płynna, bez szarpania. Przy delikatnej jeździe pali bardzo mało. Turbodziura podczas przyspieszania z niskich obrotów jest zauważalna, ale po to są biegi przy...
5,0
~Rumcajs
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Silnik jest bardzo mocny, ciągnie jak wściekły od początku do końca. Bardzo przyjemnie się wyprzedza - duża elastyczność, nawet na 6 bez trudu wyprzedza się na drogach krajowych oraz autostradach. Przy redukcjach to już szał. Przyspieszanie od 100 w górę bardzo dynamiczne w odróżnieniu od konkurencji (vide youtube przyspieszania 0-200). Konkurencja o podobnej pojemności dużo słabsza. Pozytywnie zaskakuje jedynie suzuki ze swoim 1.4 w s-crosie....
4,0
~Henry
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Elastyczny,mocny,nie męczy się przy wyższych prędkościach rzędu 170...po wciśnięciu gazu kręci się dalej...przy normalnym użytkowaniu spala tyle co 20lat temu 126p,ale niestety...150KM VAGi mają takie same osiągi....dopiero powyzej 150km/h można trochę im odejść...coraz więcej aut ma teraz do setki lekko ponad 9sek...a 1sek to różnica jednej może dwóch długości długości auta..więc bez szaleństw jeśli fabia 1.0 115km siedzi przy sprincie do...
4,0
~mdnm
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Bardzo dobra relacja osiągów do spalania, oczywiście człowiek chce więcej i mógłby nieco lepiej ciągnąc od obrotów 2,2 - 3,5. Ale, że jest to VTEC to faktyczne możliwości mimo turbiny pokazuje od 4000+. Dźwięk silnika niezły, nie męczy jakoś bardzo. Ogółem bardzo fajnie, oby okazał się bezawaryjny. Wymiana oleju po zgodnie ze wskazaniem komputera po 11 tysiącach. Plus za to, że układ start stop nigdy mi się nie włączył (kiedy pamiętam to go...
5,0
~znienacka
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Pod tym względem jest bardzo dobrze, elastyczny, oszczędny jak diesel i coś co go wyróżnia wśród innych turbobenzyniaków- im wyżej tym lepiej, czyli tak jak na Hondę przystało, chociaż dół też jest bardzo mocny. w testach do 100 ma poniżej 8 sec, natomiast do 130 równe 12,0, dla porównania golf 1,4 150KM do 130 ma 13,5 i tak też jest to odczuwalne, przy prędkościach od 140 w górę naprawdę jest czym jechać, oczywiście to nie hot hatch, ale po...
5,0
~Ambro
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
O tak silniki Hondy zawsze były idealne i tak też jest w tym przypadku. Chcesz zaszaleć proszę bardzo, ale zapraszam do dystrybutora co 9 l/100 km. Ale jeśli jeździsz jak emeryt, to Twój Civic spali jedyne 5,7l na 100 km. Tak więc w zależności od chęci i fantazji możesz mieć dziadkowóz lub auto sportowe które 100 km/h osiąga w 7,8 sekundy. Jedynie proponuje zmienić opony na szersze bo szerokość 215 to jedynie rekreacja. Proponuję 245, wtedy...
4,0
~Damian
Honda Civic X
Hatchback 5d Type R 2.0 i-VTEC Turbo 320KM 235kW
Olej wymieniany co rok/10000km, do tego standardowe serwisy ASO co roku, wymiana filtrów. Po 30000km przebiegu (2,5 roku użytkowania) uszczelka pokrywy zaworów zaczęła delikatnie przeciekać - wymiana na gwarancji. Motor działa płynnie jak na charakterystykę pojazdu, na naprawdę zimnym silniku może lekko szarpać przez pierwszych parę kilometrów. Pomimo turbiny przy normalnym użytkowaniu auta bez jazdy po torze silnik nie do zajechania.
5,0
~Adam
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Osiągi są lepsze niż podaje honda. Wg. niezależnych testów (np. youtubie) przyspieszenie 0-100 jest w zakresie 7,2-8,0s, np. w ostatnim teście Auto Świat 7,8s z manualem (z CVT osiągi są lepsze). Ogólnie osiągi świetne. Nie przypadkiem podobne osiągi mają najpopularniejsze wersje marek premium, np. bmw 320d. Nie są to osiągi sportowe, ale z zapasem wystarczające w każdej praktycznej sytuacji i dające choć namiastkę sportowej frajdy.
Honda Civic X