Szukaj

Lista ocen Honda CRX II (66) - Silnik

Na liście zabraknie 48 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomek
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Niecałe 900 kg i moc 130 KM (no może po 15 latach) nieco mniej, ale nieźle ´tarpie´. Samochód uzależnia, zamykasz drzwi, wciskasz 1, 2,.. na obrotomierzu 7000 rpm i jest awantura. Moze nie brzmi to wiarygodnie, przyznam się, że sam na sformu lowania innych, że ta honda potrafi dużo pukałem się w głowę, przecież są golfy gti, czy obecne turodoładowane diesle... do momentu kiedy nie stałem się posiadaczem crx-a. Gdy pierwszy raz nim...
5,0
~dj-napster
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V 124KM 91kW
Posiadam silnik D16A8, jest to ta sama jednostka co D16Z5 około 125KM. Silnik pracuje bardzo ładnie, lepsza kultura pracy niż w jedno wałkowych silnikach Hondy. Oczywiście żeby auto ciągnęło trzeba jeździć na wyższych obrotach (4 tyś w górę). Jak na konstrukcję z lat 80\'tych na prawdę rewelacyjny silnik. Spalanie tego silnika jest niewielkie i w cyklu mieszanym z przewaga trasy nigdy nie przekraczam 7L/100km.
5,0
~Folklor
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V 124KM 91kW
silnik D16z5 jest naprawde elastyczny ladnie sie wkreca na obroty . jak jezdze na 1/4 to krece swojego rexa do 8 tys obrotow ,przy zmianie biegow obroty zabardzo niespadaja maja przyzwoity poziom . Wiadomo ten silnik lubi wysokie obroty to niejest bmw czy opel ze maks moc ma juz przy 3 tys obr/min ma chyba jesli dobrze pamietam maks moc przy 6800 tys obr/min .
5,0
~Kras
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Silnik jest po prostu rewelacyjny. Kręcenie do prawie 8000rpm, cudowny dźwięk, znakomita dynamika. Poniżej 3000rpm troszkę ospały ale to w końcu Honda. Pomiędzy 5000rpm a odcięciem (7800rpm) rewelacyjny odjazd. Najbiedniejsza wersja wyposażenia znaczy tyle, że waży 900kg, co przy 130KM daje dynamikę prawie identyczną jak o 100kg cięższy VTEC.
5,0
~:-)
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Silnik bardzo udany jest bardzo elastyczny duza moc w stosunku do pojemnosci dobrze wkreca sie na obroty jednym slowem jest SUPER setka w okolo 7 sekund 150 w okolo 11 a predkosc max jaka jechalem to 235km/h a przy 200 to juz naprawde jest strach
5,0
~krzychu-k14
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V 124KM 91kW
jeden minus jak jest ciepły i go odpale to w pierwszym momencie gaśnie, no i przy ruszaniu trzeba troche gazu dodać by nie zgasł w audi z tym było zdecydowanie lepiej ale po zatym wciska w fotel :)) Po kilku miesiącach stwierdzam że to jednak sporo za mało:(
4,0
~Mariusz90r
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V 124KM 91kW
Fenomenalna jednostka napędowa, wkręcanie tego silnika na obroty to sama przyjemność, auto szybsze niż wiele znacznie mocniejszych aut, niestety bierze przy tym całkiem sporo oleju. Podczas użytkowania wychodziło około 0,4L na 1000km
5,0
~Kras
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Znakomity wysokoobrotowy silnik DOHC. Dzięki niewielkiej masie autka wcale nie czuć niezbyt dużej mocy poniżej 4000rpm. Zabawa zaczyna się od 5000 w górę i kończy w okolicach 8000rpm. Nawet bez VTECa cudo.
5,0
~Hazi
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V 131KM 96kW
Jeżdżę tym autem od 3 lat... pokonuję nim trasy polska-holandia bez problemu, na autostradzie mało co do mnie podchodzi, rozpędzam się do 235km\\h jak na 1.6 dla mnie rewelwcja
5,0
~Marek
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Duża elastyczność na 4 biegu od 30-180km/h!! zabawa zaczyna sie od 5500obr. wtedy wciska w fotel i radze mocno trzymać kierownice:)!!z tej pojemności taka moc istny bajer!
Honda CRX II