Szukaj

Lista ocen Honda Prelude IV 2.0 i 16V 133KM 98kW 1991-1996 (32) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 43 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~koala
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Tragiczne hamulce! Albo niedopatrzenie albo czyjaś niewiedza sprawiły że do tego samochodu trafiły hamulce z półtora litrowego kompakta, są za małe i za słabe. Dosyć komfortowe jak na sportowy samochód. Uwielbia kręte drogi o dobrej nawierzchni, niestety w naszych warunkach cierpi a my razem z nią, najpierw jadąc, potem naprawiając. Na szczęście mamy coraz więcej dróg dobrej jakości i właśnie dlatego warto o nią dbać. Poza tym zużyte sworznie...
4,0
~ninja_ziom@tlen.pl
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Jest wspomaganie więc manewry na parkingu nie przysporzą nam kłopotów z tym,że promień skrętu jest trochę duży dlatego cztery gwiazdki.Zawieszenie sztywne ale nie twarde,albo inaczej usportowione nie sportowe.Auto dobrze trzymające się w zakrętach,ale uwaga przy niskich prędkościach i wysokich obrotach po wyjściu z ronda Prelka może nam przypomnieć o swojej podsterowności-opanowanie takich manewrów daje dużo frajdy z jazdy ;)
5,0
~Tomek
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Trzyma sie drogi jak przyklejony, ale trzeba uważać na zawieszenie bo na naszych drogach łatwo o jego zniszczenie a części trochę droższe od innych autek. Hamulce mogłyby być trochę lepsze, zdecydowanie za słabe a przy ostrym hamowaniu bardzo łatwo mogą sie pokrzywić tarcze(Mam już założony 3-ci komplet na przednią oś stosowałem i oryginalne i brembo nacinane ale i te i te się pogięły)
5,0
~Pershing
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
100% przyczepnosci niezaleznie od warunkow, To honda jako pierwsza wprowadzila 4ws czyli sterowanie wszyskimi kolami (oprocz zapasowego heh:P ) jazda tym autkiem to prawdziwa frajda(szczegolnie przyspieszanie na rondach robi wrazenie na pasazerach), jak do tej pory lepej prowadzilo mi sie tylko mistsubishi lancer evolution z 1999 roku (niestety nie moje) ale to juz calkiem inna polka cenowa
5,0
~SaintRav
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Przyczepność Wspaniała :D nawet przy przedawkowaniu prędkości w zakręcie, samochód wybacza błędy i nadal jest do skontrowania. Przy poślizgu, tyłek delikatnie wyprzedza przód, lecz ogólnie idzie równo niczym AWD przy a\'la drifcie :P Zawieszenie sztywne, trzyma się pozytywnie co odbija sie na komforcie.
5,0
~DiKej
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
no tu to jest 6 jeden z najlepiej prowadzących się FWD, ale ori amory są za miękki, przy hamowaniu auto nurkuje na 10cm. jednak jak da się twardsze amory i springi, lacie 225 i rozpórki przód i tył to na winklu objedzie większość nowych aut nawet rx8, tylko że wtedy to już nie seria:)))
4,0
~Arturro
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
prowadzi się prawidłowo, jednak czasem trzeba sprawdzić układ jezdny, wymienić jakieś gałki, gumki. Nie jest do końca odporne to wszystko na polskich drogach i tu tylko polskie drogi odejmują temu wspaniałemu samochodowi tą jedną gwiazdkę! :-(
5,0
~Kasperro
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Sztywnie zestrojone, wielowachaczowe zawieszenie pozwalające pokonywać zakręty nie martwiąc się o jakiekolwiek niemiłe uczucia. Prelude jedzie dokładnie tak, jak możemy sobie to wyobrazić w głowie - jak po sznurku.
5,0
~starles
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
jak na auto z roku 1992 doskonałe zawieszenie,dzieki któremu mozna czerpać ogromna frajdę z jazdy,prawie każde auto na ostrych zakrętach zostawało wyrażnie w tyle,pięknie mozna jeżdzić małymi poslizgami-duża stabilność
3,0
~Boo
Honda Prelude IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Prowadzi sie super jak na to ile przebylo jest git, ale niesamowicie padaja swozenie , drazki , rozne gumki itd. To jeden z najwiekszych minusow tego auta i czasem naprawde juz wyprowadza z rownowagi.
Honda Prelude IV