Szukaj

Lista ocen Hyundai Elantra VI (35) - Silnik

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Danek
Hyundai Elantra VI
Sedan 1.6 MPI 128KM 94kW
Silnik sprawuje się całkiem fajnie. Moc 128 koni szału nie robi, ale ogólnie niczego nie brakuje. Jeśli trzeba wyprzedzić, to nie ma najmniejszego problemu. Przy prędkościach autostradowych też jedzie się całkiem przyjemnie, nawet z kompletem pasażerów i pełnym bagażnikiem. Ogólnie silnik jest po prostu wystarczający do komfortowej jazdy - nie za słaby, nie za mocny. W porównaniu do aut z turbiną wadą jest to, że pełna moc jest dostępna...
5,0
~ahugon
Hyundai Elantra VI
Sedan Facelifting 1.6 MPI Gamma 128KM 94kW
Uczciwie trzeba przyznać - efektu wciskania w fotel nie zaznamy, a już na pewno nie w automacie (w trakcie testu u dealera). Dla kogoś, kto obcował z silnikiem turbo, ten może poczuć niedostatek wrażeń. W mojej ocenie silnik wolnossący 155 Nm płynnie i harmonijnie rozwija moc. Jest przy tym na prawdę bardzo cichy. Dopiero powyżej 4 tys. obr. jest mocniej słyszalny, ale nie jest to natarczywy odgłos pracy. Poza tym, jak widać, da się...
3,0
~Andrzej800
Hyundai Elantra VI
Sedan Facelifting 1.6 MPI Gamma 128KM 94kW
Silnik 1.6, wolnossący, prosty, nie ma nawet start/stop, czy żadnych unijnych udziwnień. To na plus, ale niestety miewa swoje "humory", zimny potrafi terkotać niemal jak diesel, na wysokich obrotach głośny. Spalanie bardzo ok, na trasie - drogi krajowe - można zejść poniżej 6 litrów spokojnie. Autostrada/miasto to już 7-8 litrów, co dalej jest bardzo dobrym wynikiem. Maksymalny zasięg na baku udało mi się uzyskać ok 680 km, średnio koło...
5,0
~Łukasz
Hyundai Elantra VI
Sedan 1.6 MPI 128KM 94kW
Przejechałem ponad 20 tyś km. Silnik pracuje bardzo cicho i kulturalnie. Brakuje mu trochę "kopa" bo to wolnossący, ale i tak o niebo lepiej niż w Fordach czy Oplach, ciszej niż w Toyocie. Zużycie oleju zerowe, spalanie bardzo niskie przy spokojnej jeździe. Jak dotąd żadnych problemów. Największe mrozy pali lekko, szybko się nagrzewa. Żadnych problemów. Maksymalną prędkość ociągnąłem licznikowe 216km/h wg GPS było 206km/h. Gnając po 180 na...
4,0
~Bartek
Hyundai Elantra VI
Sedan 1.6 MPI 128KM 94kW
Silnik wystarczający do sprawnego poruszania się po mieście i na trasie, nie jest demonem prędkości, czy elastyczności, ale ma dużo innych zalet. Jego prosta konstrukcja przynajmniej w teorii zapewniać powinna bezproblemową eksploatację, a w późniejszym okresie możliwość założenia instalacji gazowej, aż dziwne, że Hyundai nie ma w swojej ofercie Elantry z fabrycznym gazem. Apetyt na paliwo umiarkowany. Gdyby tylko był ciut mocniejszy....
5,0
~Norman25
Hyundai Elantra VI
Sedan 1.6 MPI 128KM 94kW
1,6 MPI, prosta wolnossąca konstrukcja. Łańcuch rozrządu (teoretycznie wymiana nie jest wymagana- a to oznacza cięcie kosztów). Regulacja zaworów ewentualnie po 120 tyś km, ale nie jest to pewnik. Wysoka kultura pracy silnika, jest bardzo cichy. Po 120 km/h słyszę lekki szum od obrotów, ale przyjemny. Do spokojnej jazdy taką jaką lubię.
4,0
~Bartolini
Hyundai Elantra VI
Sedan Facelifting 1.6 MPI Gamma 128KM 94kW
Prosta konstrukcja MPI. W mieście szybko osiąga temperaturę i jest bardzo cichy. Nie bierze oleju. Wymaga obrotów przy wyprzedzaniu. Producent ustawił dość niski poziom wolnych obrotów (pewnie ze względu na emisję spalin) i czasami trochę nieprzyjemnie drga. Komputer zaniża zużycie paliwa o około 10%.
4,0
~Bartek
Hyundai Elantra VI
Sedan 1.6 MPI 128KM 94kW
Prosta konstrukcja bez doładowania. Odczuwalnie mało momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów. Po wkręceniu wystarczy do dynamicznej jazdy. Największy plus to zaskakująco niskie spalanie, nawet przy większych prędkościach, montaż LPG choć możliwy wydaję się bez sensu.
5,0
~ryszyn
Hyundai Elantra VI
Sedan 1.6 MPI 128KM 94kW
cichy, grzeczny, ale gdy trzeba wyprzedzić - nie ma wrażenia "mulenia" i nie trzeba liczyć wszystkich możliwych równań różniczkowych by dostać wynik "zdążę czy nie", wciskasz i wyprzedzasz (oczywiście czasem po redukcji), ruszyć ze świateł potrafi bardzo zgrabnie...
5,0
~MMM
Hyundai Elantra VI
Sedan 1.6 MPI 128KM 94kW
Wolnossący benzyniak , to rzadkość  w tej chwili na rynku, moment obrotowy może nie jest rewelacyjny , ale da się tym samochodem szybko jeździć , trzeba tylko utrzymywać wysokie obroty. Miej osprzętu to mniej problemów , lepszy taki niż mały z turbo.
Hyundai Elantra VI