Szukaj

Lista ocen Hyundai i10 I (30) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Mateusz.
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Chyba najsłabszy punkt tego auta. O ile awarii nie ma żadnej to stosunkowo wysokie zawieszenie do tego twarde, wysoki środek ciężkości auta, opony o profilu 145(!), sumując to aż się prosi o nutkę grozy na zakrętach. Ma się wrażenie jakby auto chciało się wywrócić przy większej prędkości. Moja mama i dziadkowie którzy często z mamą jeżdżą określają to inaczej: Wysoko się siedzi, wszystko widać, łatwość wysiadania (dla osoby +80 ma to ogromne...
4,0
~Miras
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Zawieszenie dość sztywne, ale takie być musi ponieważ auto jest dość wysokie. Sprawnie wybiera nierówności. Komfort jazdy wystarczający jak na klasę A, jedynie przy poprzecznych nierównościach auto trochę podskakuje, ale to wina małego rozstawu osi. Trzeba uważać przy silnym wietrze przy większych prędkościach, gdyż auto jest dość wysokie, a przy tym wąskie i lekkie, ze wględu na co zachowuje się dość niestabilnie. Trzeba wtedy silnie trzymać...
4,0
~Klosz-art
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
Jest komfortowy. Nie za bardzo miękki, niezbyt też twardy. Określiłbym go jako rozsądnie sprężysty. Zawieszenie jest jednak głośne. Wesoło stuka i puka, ale to wina wygłuszenia, tzn. jego braku... W mondeo jeśli coś tak puka, oznacza, że trzeba udać się do serwisu z grubym portfelem. Doskonałe hamulce. Trzeba uważać, żeby nie wypaść przez przednią szybę. Koniecznie zapinać pasy ;)
5,0
~Darek
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Jak na tak małe auto to rewelacyjny. Wspomaganie elektryczne jest dosyć mocne więc idealne do miasta, W trasie gorzej ale szybko można się przyzwyczaić. Dobrze trzyma się w zakrętach. Jechałem nim 160 km/h po autostradzie i nie było żadnego problemu. Trzeba tylko uważać na boczne podmuchy wiatry, gdyż auto tego nie lubi.
5,0
~Marek
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Początkowo miałem wrażenie, że samochód na drodze, którą codziennie uczęszczam odbija się jak guma. Zmieniłem zdanie, gdy wracałem na trasie, gdzie były wyżłobione głębokie koleiny, w deszczu i w nocy. Przy prędkości 110 km/h nie było problemów z utrzymaniem kierunku jazdy.
4,0
~FN
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
W porządku, chociaż kierownica jest trochę gumowata w odczuciu przy większych prędkościach - przez to że tak lekko chodzi przy niższych. Na parkingu albo miejskich manewrach świetna sprawa bo można ją kręcić jednym palcem, ale powyżej 100km/h przydałoby się by była sztywniejsza.
3,0
~Marian
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Ze względu na fakt iż po 10 tyś km coś zaczeło walić nie większych nie równościach - Hyundai ASO - \"zawieszenie jest w porządku\"! I nikt nie wie co i po co. Lecą łączniki, półbiedy nie są nie wiadomo jak drogie.
5,0
~pi pi
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
malutkie kółka świetnie trzymają się drogi, na polskich i czeskich szosach spokojnie można latać 100-110 km/h, zawieszenie twarde i sprężyste jak na maluszka przystało, niski poziom hałasu z pracy zawieszenia
4,0
~browarek
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
Jeżdżę trochę po niezbyt równych drogach, trochę słychać pracę podwozia, cóż w końcu to trzynastki... Na zakrętach nieco wychyla się, odczucie to pewno jest też związane z wysoką pozycją za kierownicą.
Dziennik kosztów dla Hyundai i10 I
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~krako
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Ok, jak samochód jest załadowany to trochę niestabilny na ostrych zakrętach. Przy bardzo silnym wietrze też trzeba mocno trzymać kierownicę.
Hyundai i10 I