Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting

D-sub, 4 lata temu
Silnik KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
4,43
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Ładna bryła, auto w czerwieni Passion Red naprawdę dobrze wygląda.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Jakoś nie mogę się przekonać do systemu wspomagania ruszania pod górę. Mocy nie brakuje, ale nie w tym miejscu.
3,0
Całokształt
Ogólne wrażenie - fajny, ale ..... czegoś mu brakuje. Po prostu nie ma kopa. To ma być auto miejskie, a nie karawan. Mam 18 letnią MIcrę z silnikiem wolnossącym 80 KM i to jest przykład auta do miasta - w każdej chwili mogę wdepnąć i na V biegu jedzie od 40 km/h do maksa. Tu - moment na niskich obrotach ledwo zipie. Trzeba redukcję co najmniej do III. Szkoda, że nawet za dopłatą nie dają silnika 100 KM montowanego w dużo droższej wersji ACTIVE. Dokładnie tyle mu brakuje do pełnej przyjemności z jazdy. Warunki serwisu i gwarancji - BEZKONKURENCYJNE.
Wrażenia
3,0
Silnik
Przy tej masie i mocy bez turbiny powinien rwać asfalt jak dzikus, ale nie rwie. Jazda dopiero powyżej 3 tys obrotów.
3,0
Skrzynia biegów
Pierwszy i drugi - trochę za krótkie. Zmiany niezbyt "siedzą". Systemy wspomagania nie pomagają płynnie zmieniać biegi - przeciwnie, często szarpie przy zmianie z 1 na 2. Jeżdżę od 25 lat różnymi markami, ale w tym jakoś nie mogę się przyzwyczaić.
5,0
Układ jezdny
Bez uwag, nie za miękkie, nie za twarde. W sam raz do miasta i na okazjonalne trasy.
5,0
Karoseria
Za 5 lat coś powiem więcej, na razie nówka, więc o czym pisać - nic nie trzeszczy, nie wibruje.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednia szyba ma dość niską górną krawędź. Przy postoju na światłach albo stoimy daleko (co wkurza tych za nami i jest niezgodne z przepisami), albo kurczymy się w fotelu, aby dojrzeć sygnalizatory przed pojazdem. Jednak to jest raczej taka moda i głupkowata tendencja wszystkich współczesnych aut - maleńkie szyby boczne, wąska szyba przednia i kamera cofania, bo przez tylną widać tylko reklamy.
5,0
Ergonomia
Wszystko pasuje, choć panel sterujący po lewej stronie kierowcy jest zasłonięty kierownicą, ale rzadko się tam trafia, więc nie przeszkadza,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzane fotele i kierownica w pakiecie - bajka. Nawiew - wystarczy ale d*** nie urywa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczy i z przodu i z tyłu, nawet tym wyższym.
5,0
Wyciszenie
Fajnie, cicho. Silnik słyszalny na poziomie potrzebnym do oceny obrotów na ucho i nic więcej. Zawieszenie w tej klasie - cichutkie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za 5 lat powiem coś więcej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 5 lat powiem coś więcej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
6,5
l/100km
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting