Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 I CW

qp, 12 lat temu
Silnik 1.4 DIHC CVVT 109KM 80kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Hyundai i30 I CW 1.4 DIHC CVVT 109KM 80kW 2009-2010 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : ogólnie wszystko. Kupiłem jako auto dla żony, sobie zostawiłem focusa w dieslu. Teraz w trase wole focusa (lepszy na autostradzie i spalanie 5,0), na miasto - wole i30
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : dość miękka i szybko się rysuje
Silnik : dla mnie za słaby
Inne
4,0
Całokształt
kupiłbym kolejny raz to auto, z mocniejszym benzynowym silnikiem, a podczas przeglądów nie dałbym sie po raz kolejny nabrać za dopłatę 80 zł za przegląd blacharki, jaki mi zrobili w autoryzowanym serwisie w zielonej górze. czuję sie wyrolowany. Auto stanowczo za małe na wyjazd dla rodziny ponad 200-300 km z przewagą autostrad. Auto idealne na dojazd do pracy
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest dla mnie za slaby, jazda ponad 110 to juz przygoda. 3000 obrotów na 5 biegu osiąga już przy 80km/h, potem robi się głośny i nieekonomiczny. Z kolei żona, jeździ do 80 km/h i jest zachwycona
4,0
Skrzynia biegów
żadnych problemów - po prostu śmiga. Po raz pierwszy wiem , co to znaczy \"krótkie zestopniowanie\" biegów. Na 5 biegu jade juz przy 40 km/h
4,0
Układ jezdny
focus jest nieco lepszy - twardsze wspomaganie kierownicy, lepsze trzymanie drogi. Do tego kultura silnika tdci w focusie - całosc daje lepszy obraz jazdy ponad 110 km/h
Komfort
5,0
Widoczność
duże lusterka, duże przeszklanie kabiny
5,0
Ergonomia
zero zastrzeżeń, do jazdy miejskiej kocham to auto.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
tu wygrywa z focusem na całej linii. Ciepło dmucha już po minucie jazdy, kiedy z zewnątrz plucha i minus 10C
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu ilośc miejsca zaskoczyła już niejednego mojego znajomego. Lepiej niz w focusie!! mam 1,78 wzrostu i kolanami nie mam szans dotknąć fotela kierowcy, ustawionego pode mnie, a jezdze dosc oddalony od kierownicy
4,0
Wyciszenie
do 80/90 km h auta nie słychać, powyżej już jest fatalnie. Głosny silnik i brak wyciszenia kabiny to jedno, a drugie to opony -fatalnie głosne. Co ciekawe zimowki dodawane w salonie (a niby badziewny hancook?) są doskonale i klada moje klebery w focusie na lopatki
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spodziewałem się mniejszego spalania przy jeżdzie koło 90 km/h - wychodzi 6,5.. Zeby zejsc ponizej 6,0 trzeba jechac max 75 i biegi zmieniac przy 1500 obrotów. Bardzo nie podoba mi sie ustawienie przeglądów: raz w roku lub po 20 tysiącach, w zaleznosci co nastapi pierwsze.. wyszlo mi ze w rok zona zrobila 5 tys i cóż, trzeba było wyskoczyc z 1000 zł, bo w Zielonej Gorze skroili mnie na dodatkowe 80zł za przegląd blacharki
5,0
Stosunek jakość/cena
genialny!! duża ilośc gadżetów, swietne radio.. cudo. Znajomi nakręcali nas na yarisa, ale teraz spodziewają sie dzieciaka i trwaja przymiarki czy wozek wejdzie do bagaznika ;)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trzeszczenie tylnej klapy, stukające odbojniki.. idzie sie przyzwyczaic, nic z tym nie robie. reszta zero problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 DIHC CVVT 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 I CW 1.4 DIHC CVVT 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i30 I CW