Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 I Hatchback (219) - Silnik

Na liście zabraknie 101 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~qawey
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Silnik miał być praktycznie bezobsługowy. Taki był do przebiegu ok. 160 tys. Później rozciągnięty łańcuch rozrządu przeskoczył o trzy oczka. Niby jest napinacz (stan oleju i wymiany zgodnie z instrukcją) ale nie pomogło. Koszt wymiany 1500 zł. Następnie przyszedł czas na regulację zaworów. Silnik na płytkach - koszt 800 zł.
5,0
~lognith
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Mogę porównać z samochodami, którymi jeździłem wcześniej i tu Hyundai wypada naprawdę świetnie. Silnik jest cichutki, zadziwiająco elastyczny i zapewnia całkiem przyzwoitą dynamikę. Jedyny drobny minus to bardzo delikatne wibracje na luzie, gdy silnik rozgrzany. Czasem są, czasem nie ma. Zgłoszę na przeglądzie.
5,0
~ewstan
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW
Silinik, jak na 90 kM stanowi bardzo dynamiczną jednostkę. Samochód żwawo reaguje na pedał gazu, praktycznie na każdym biegu. Mógłby być bardziej elestyczny ( silnik na 3,4,5, biegu poniżej 1500 obr/min zaczyna się "dławić"), ale i tak konkurecja przegrywa , a testowałem w Disel'u sporo modeli.
5,0
~Kris_99
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
To jest najlepszy punkt honoru dla i30. Co prawda nie można powiedzieć o nim że jest ekonomiczny ale jest napewno dynamiczny, dysponuje dobrym \"kopem\", kulturą pracy. No cóż, specjaliśmi twierdzą ze w klasie C silnik tego modelu w testach wypada naparawde rewelacyjnie
4,0
~ToMeK
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Silnik zgrano ze skrzynią biegów typowo na miejskie potrzeby, tzn. auto jest zrywne od b. niskich obrotów... do 3,5tyś. obr/min ładnie się rozpędza... potem wyje. Silnik typowo do jazdy miedzymiastowymi na dystansie 1do 100km. Kultura pracy jak w golfie IV 1,4 75km z 2003r.
5,0
~z26
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 128KM 94kW
Silnik pracuje bardzo dobrze, jest elastyczny, odczuć można jego moc. Czuje się zapas mocy, wyprzedzanie na \"4\" lub \"5\" nie stanowi problemu, nie trzeba go nawet mocno kręcić. Komora silnika wygłuszona pod spodem maski, a pod motorem osłona, chroni przed zabrudzeniami.
3,0
~Wymagajacy
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Wystarczjący dla 1-2 osób, przy 4 osobach i włączonej klimatyzacji trochę za słaby. Głośny przy prędkości powyżej 120km/h. Po 2 dniach postoju w garażu nie odpalił... Według serwisu wszystko ok, tylko paliwo było złej jakości (kupione na sprawdzonej stacji sieciowej).
4,0
~rrathinam
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
lubi gdy trochę się go przyciśnie. Jak na benzynę 1.4 radzi sobie bardzo dobrze, jednak kupując po raz drugi wybrałbym mocniejszą wersję. Przez pierwsze 2-3 miesiące potrafił lekko się zawahać w czasie równomiernej pracy albo podczas przyspieszania, potem objaw zniknął
5,0
~Szp
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Jest trochę leniwy, zaczyna ciągnąć od 3krpm, od 4krpm już przyspiesza w miarę dynamicznie. W praktyce nie da się zejść poniżej 2krpm na dwóch najwyższych biegach Jest trochę hałaśliwy. Jako wół roboczy na codzienne dojazdy do pracy w zupełności wystarcza
4,0
~lognith
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Silnik lubi wysokie obroty i nie jest najcichszy (co częściowo wynika z pierwszego). Dynamika i elastyczność - więcej, niż zadowalające. Spalanie nie najniższe może, ale akceptowalne. Zazwyczaj udawało mi się zmieścić w 7 litrach w cyklu mieszanym.
Hyundai i30 I Hatchback