Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 I Hatchback (219) - Silnik

Na liście zabraknie 101 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Mawik73
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Auto od roku jest służbowe więc mogę potestować bez stresu!!! Do tej pory od 12 lat jedziłem różnymi markami Honda, Opel, Ford, Audi, Renault i wiele innych więc mam do czego porównać!!! Ten sam problem co w fordzie focus 1.6 benzyna moc kosztem spalania!!! Silnik wyciągnięty do granic możliwości!!! Do 100-110 km/h jeszcze ujdzie później dramat!!! Hałas jak w hucie na walcowni, spalanie kosmos, osiągi mizeria!!!
5,0
~macho
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW
Bardzo miłe zaskoczenie - silnik cichy, bardzo dynamiczny, gwarantuje przyspieszenie lepsze niż w prospekcie reklamowym. Przy tym bardzo ekonomiczny i elastyczny. Zbiera się poniżej 2000 rpm. Jeden z najlepszych (o ile nie najlepszy) punktów tego samochodu. Jazda samochodem z takim silnikiem sprawia wiele przyjemności i niewiele kosztuje. Znacznie wyżej go oceniam niż porównywalne benzynowe, którymi jeździłem.
4,0
~AC_i30
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Zaawansowany technicznie silnik ze zmiennymi fazami rozrządu i zmiennymi kanałami dolotowymi. Ma wystarczający moment obrotowy żeby nie przekraczając 3000 obr/min jeździć dynamiczniej niż większość w ruchu miejskim. Powyżej 4 tys obr wyraźny przypływ mocy i tak aż do odcięcia. Niestety wszystko to okupione jest dość dużym i nieprzyjemnym hałasem, szczególnie drażniącym miedzy 3 a 4 tys obr.
4,0
~Tomek_BB
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Bardzo dobra elastyczność w zakresie niskich obrotów, bez protestu znosi przyspieszanie od 1,5 tys. obrotów, aczkolwiek dynamiczna jazda wymaga wkręcania ponad 4 tys. obrotów. Jak na pojemność 1.6 i moc 126KM to osiągi są przeciętne, wychodzi spora masa auta, podobnie zresztą jak u konkurencji z podobnymi silnikami. Kultura pracy bardzo wysoka, przyjemny dźwięk.
4,0
~marqin
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Silnik 1,6 (nie pamiętam dokładnie mocy) jest niezły dla tego auta - można szybko ruszyć, ale ważniejsza jest elastyczność przy 70-90 km/h i z tym jest nieco gorzej. Minusem jest wyciszenie - powyżej 3500 obrotów wyrażnie słychać silnik, moim zdaniem wyciszenie jest za słabe (zwłaszcza jak porównuję z prywatnym Saabem 9000), aczkolwiek porównując z Fabią I - jest rewelacja.
5,0
~miccal4
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW
silnik 90 konny, umiem je wykorzystać dlatego nie czuje żalu ze nei mam 115,,aczkolwiek pryz włączonej klimie i komplecie pasażerów co najwyżej można sprawnie sie poruszać! brak filtra cząstek stałych oraz brak 2 masowego koła zamachowego sprzęgła wróży ponad przeciętna trwałość i minimalizuje ryzyko wydatków. moc rozwijana równomiernie, kompleksów na drodze nie mam
2,0
~vlodo
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Słabiutko jak na nowoczesną konstrukcję,trzeba go kręcic wysoko aby jechał. Kultura jazdy dobra na niskich obrotach lecz toczenie sie przy 2tyś. obrotów powoduje tylko niższe spalanie, lecz nie da tak się jeździć na dłuższą metę. Lepiej dołożyć do CRDI! Nie stać mnie było aby dołożyć do diesla 115kM, który jest idealnym silnikiem do tego auta.
3,0
~Mirek
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Silnik Jak chyba wszyscy już to stwierdzili oprócz oczywiście przedstawicieli marki silnik wyje niemiłosiernie przy prędkości powyżej 130km/h lub po przekroczeniu 3,5-4tys. obr. Na biegu jałowym i do 3tys. obr jest jeszcze w miarę cicho. I gdzie te 122km, znalazł ktoś i nie narzeka na chałas? Acha śmierdzące sprzęgło, co te Koreanće wyprawiają.
5,0
~Mieszko
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW
Silnik jak na swoje dosyć skromne parametry sprawuje się rewelacyjnie. Bardzo przyzwoite osiągi (na 100% lepsze od danych fabrycznych), naprawdę dobra elastyczność. Dodatkowy atut to wysoka kultura pracy silnika, który po rozgrzaniu pracuje bardzo cicho. Do tego spalanie w mieście (Łódź) na poziomie 6 litrów. Bardzo mocny punkt samochodu.
4,0
~radio
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Silnik 1.4 na papierze ma całkiem przyzwoite osiągi. Do miasta i na spokojną trasę wystarczy. Wyprzedzanie na drodze krajowej trzeba planować z rozwagą. Niewątpliwym plusem jest łańcuch rozrządu i prosta budowa. Pali zbyt wiele jak na względnie nowoczesną konstrukcję. Z tego względu założyłem LPG, które spisywało się bardzo dobrze.
Hyundai i30 I Hatchback