Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 I Hatchback (219) - Silnik

Na liście zabraknie 101 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~remek
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW
Najjaśniejszy punkt tego samochodu. Niskie zużycie paliwa, dobra dynamika, w miarę cichy. Do oceny na 5 brakuje nieco kultury i niepokojace dźwięki, które czasem prezentuje (jak na razie bez konsekwencji). Witamy w XXI wieku.
5,0
~Marian
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Jeżeli chodzi o silnik to na niskich obrotach wręcz nie wyczuwalny (że działa), przy wyższych obrotach trochę głośny ale czasem miło posłuchać dźwięku tej jednostki. Bardzo elastyczny silnik, ma moc kiedy trzeba.
5,0
~drpureevil
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 128KM 94kW
115KM z pojemności 1.6 w dieslu to spore osiągnięcie. Bardzo mała turbodziura, ruszając z nieco większych obrotów można jej całkowicie uniknąć. Jeden z lepszych diesli w tej klasie, jakimi miałem okazję jeździć.
4,0
~wolsza61
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Oznaczenie CVVT to przesada bo silnik wyje dość głośno a przyspiesza bardzo powoli(w skodzie 1.6 było znacznie lepiej przynajmniej na 4 biegu). Nie wiem jak działa tutaj silnik 1.4i, ale 109 KM do czegoś zobowiązuje.
5,0
~Jaro
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
W mieście jeździ się bardzo dobrze,nie ma problemów także z przyspieszaniem w trasie,naprawdę te 109 kucyków wystarcza.Jest trochę głośny,ale sprawę załatwia mata ,wytłumia i zmienia charakterystykę hałasu(matę musiałem dokupić)
3,0
~Krzysiek
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Szału nie ma, ale też nie jest źle. Dynamiczny od niskich obrotów (tak dobrane przełożenia skrzyni biegów). Jak na potrzeby miejskie to dynamika wystarczająca. We wrocławskich korkach ok 8 do 9 litrów/100km... trochę dużo.
4,0
~Meteo69
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Silnik (1,6 CVVT, 126KM) wystarczy do sprawnego poruszania się w mieście i na trasie, lecz powyżej 3 tyś obrotów robi się dość głośny. Można dokupić matę wygłuszającą maskę silnika której w jednostkach benzynowych nie montują.
4,0
~Cinek
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Troszkę mułowaty przy małych prędkościach. Wolno rusza ze świateł, ma kłopoty pod górkę, czasem trudno wyprzedzić. Za to rozpędzony staje się elastyczny i żwawy - problemy znikają. Doskonały na drogi szybkiego ruchu.
4,0
~Jester
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Po 3500 obrotów robi się dość głośno wewnątrz. Dynamika i elastyczność dobra - nie trzeba redukować do 5 biegu jadąc około 50 km/h a przy tak niskich obrotach silnika po dociśnięciu gazu samochód dość szybko się rozpędza.
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 I Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
31,33 zł
6,0
l/100km
7,9
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~marakos@o2.pl
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 128KM 94kW
Silnik rewelacyjny, bardzo dynamiczny Jak jest zimny to trochę głośny i czasami przenosi wibracje do wnętrza samochodu. Po rozgrzaniu piekny warrrrrkot. Mógłby być trochę bardziej elastyczny ale to kwestia przyzwyczajenia.
Hyundai i30 I Hatchback