Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 III (78) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 45 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Dominik
Hyundai i30 III
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Wspomaganie super na mieście kręci się delikatnie, na trasie przy prędkościach autostradowych wspomaganie "twardnieje" ogólnie jak dla mnie i żony bez zastrzeżeń. Zawieszenie bajka, proste wielowachaczowe a nie jakieś belki skrętne jak w Skodzie w porównaniu z Octavia. Nie za twarde nie za miękkie.
3,0
~szymek
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
ojjj, nie lubię. wspomaganie chodzi bardzo mocno, przez co auto na trasie prowadzi się nieprecyzyjnie i jest nerwowe, męczące . to największa bolączka modelu moim zdaniem Do manewrowania w mieście - jest super bo lekko się kręci. Na trasy, nie polecam jednak
4,0
~Piotrek
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Odejmuję gwiazdkę za dziwny asystent pasa ruchu, wrażenie jest takie jakby ktoś z fotela pasażera łapał za kierownicę i skręcał. Niestety włącza się automatycznie przy każdym odpaleniu samochodu, nie można wyłączyć na stałe bez utraty gwarancji.
5,0
~Łukasz
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Wystarczający dla większości użytkowników. Aktywny asystent pasa ruchu działa dobrze na jezdniach z narysowanymi pasami ruchu, jeżeli nie ma środkowego pasa należy go wyłączyć (centruje do środka), uruchamia się powyżej 60km/h. Inne asystenty bez zastrzeżeń.
4,0
~kk
Hyundai i30 III
Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Minusem jest duży promień zawracania. Zawieszenie nawet w trybie komfort jest męczące. Przy pomocy modułu mando dedykowanego do adaptacyjnych amortyzatorów można temu poniekąd zaradzić.
5,0
~ig_i30n_warsaw
Hyundai i30 III
Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Ooo tu można działać - da się objechać S4 i 135i w zakrętach. Zamiast ryć zakręty przodem jak to robi Audi w poszukiwaniu za truflami - idzie w każdym zakręcie jak przecinak. Układ jezdny jest rewelacyjny.
5,0
~Chudini71
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 MPi 100KM 74kW
Mój i30 w zakrętach jak na kombi bardzo dobrze trzyma się w zakrętach. Komfort jazdy rownież pozostaje na wysokim poziomie. Powyżej 140km/h w kabinie robi się głośnawo, ale tragedii nie ma.
5,0
~onioni
Hyundai i30 III
Fastback 1.4 T-GDI 140KM 103kW
Zwarty ale nie sztywny. Dobrze wybiera nierówności. Nie ma żadnego dobijania, stukania czy czegoś podobnego. Na zakrętach zachowuje się neutralnie. Jest stabilny przy prędkościach autostradowych.
5,0
~Jakub
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Kawał dobrej roboty zrobił Hyundai, bardzo dobre zawieszenie. Wybrałem koła 16 ze względu na nierówną drogę dojazdową do posesji, i to rozwiązanie jest dużo lepsze aniżeli 15 w CEEDzie.
4,0
~Pawel
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 MPi 100KM 74kW
Pozwala na ostrzejsza jazdę, naprawde. Bardzo pewnie w zakretach, swietny na dziurach. Idealny kompromis. Koneserzy zapierdalania zapewne uznaja za nijaki ale dla nich jest i30N.
Hyundai i30 III