Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Hyundai i30 III

Lata produkcji: 2017 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Trzecia, najnowsza generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Samochód bazuje na zmodyfikowanej filozofii designu marki - „fluidic sculpture 2.0”. Zbudowano go na płycie podłogowej jego poprzednika – Hyundai-Kia J4 Platform, którą dzieli m.in. z bliźniaczą Kią Cee’d oraz z Hyundaiem Elantra szóstej generacji. Projektantem i30 III jest Peter Schreyer, główny stylista Hyundai Motor oraz Kia Motors. Model jest również dostępny w wersjach kombi – i30 CW, fastback oraz usportowionej odmianie nazwanej i30 N.

Powagosław

Hyundai zrezygnował z ostrych linii, wybrzuszeń i falistości. Najwyraźniej uznał, że europejscy nabywcy kompaktów to dość konserwatywne grono. Przynajmniej ci, którzy rozkochali się w Volkswagenie Golfie.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni i30 był dwoma krokami naprzód. Ten jest jednym krokiem w tył. Pięć lat temu Hyundai strzelił gola z przewrotki. Tym razem w najlepszym przypadku piłka wtoczy się do bramki, jeśli potknie się kilku rywali.

~Luzacjusz

Hyundai i30 III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Hyundai i30

Cena od 58 900 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Hyundai i30 III
Tel. (22) 212 60 08
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Autodiagnoza Hyundai i30 III

Liczba wpisów: 15
Zakodowane radio vdo siemens z nawigacją
dodał: Arkowski, 8 lat temu
Kupiłem używany samochód, sprowadzony z Belgii, niestety bez kodu do radia. Na podstawie numerów seryjnych radia serwis Hyundaia podał mi 4 cyfrowy kod, ale niestety radio nie dało rady odkodować. Poinformowano mnie że radio prawdopodobnie zostało trwale zakodowane poprzez 10 krotne wpisanie błędnego kodu. Czy jest jakiś sposób na rozkodowanie tego radia?
Chwilowy spadek mocy
dodał: ~Łukasz, 7 lat temu
Momentami nierówna moc silnika,zmulenie, silnik nie wkręca się płynnie, przy zmianie biegu z 2 na 3 lub 3 na 4 przy około 3tyś obrotów wskazówka obrotomierza i prędkościomierza staje w miejscu, dzieje się to raz na 50km najczęściej po ruszeniu z krótkiego postoju,często też daje się odczuć szczególnie na 2 i 3 biegu właściwy przyrost mocy powyżej 2,5 tyś obrotów jakby dopiero wtedy załączała się turbina, autem jeżdżę od nowości więc (moje miesięczne przebiegi to ok 5tyś km,obecny przebieg to 42tyś km )
Meteliczny zapach w kabinie auta.
dodał: nightwoman88, 4 lata temu
O czym może świadczyć taki sapach? wystąpił raz, ale utrzymywał się dłuższy czas... klimatyzacja? silnik, sprzęgło? nowo nabyte auto i martwi mnie każdy szczegół...
Ogrzewanie w samochodzie
dodał: krzysiek281964, 2 lata temu
Ciepłe powietrze leci tylko z lewej strony a z prawej zimne ... w skrócie lewa strona grzeje prawa nie grzeje
Stukanie w kolumnie kierownicy.
dodał: nightwoman88, 4 lata temu
Witam. Kupiłam to auto 2 tyg temu, od samego początku były stuki w kolumnie (zbagatelizowałam ten problem - po tym całym szrocie dostępnym na rynku wtórnym ten egzemplarz miał być perełką), początkowo przy bardzo dużych nierównościach lub jeżdżąc np. po żużlu, ale teraz już chyba na każdych dołkach (a nasze Polskie drogi jakie są każdy wie). Przy skręcaniu nic się nie dzieje. W ASO powiedzieli, że można zastosować zestaw naprawczy ale to i tak nie koniecznie zniweluje takie stukanie, a sam ten fakt o niczym nie świadczy i w żaden sposób nie wpływa na jazdę i bezpieczeństwo. Martwi mnie to,...

Dane techniczne Hyundai i30 III

Moc silników 95–275 KM
Pojemność silników 1,0–2,0 l
Prędkość maksymalna 181–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,1–12,9 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Hyundai i30 III
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 39
Koszt ogólny 35,40 PLN
PB36.41 PLN
Wydatki serwisowe 2,18 PLN Pozostałe wydatki 37,41 PLN

Publikacje o Hyundai i30

Newsy o Hyundai i30

Hyundai i30 III