Szukaj

Lista ocen Hyundai IONIQ (11) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~gwito
Hyundai IONIQ
Electric Facelifting Elektryczny 136KM 100kW
Skrzynia biegow to duzo powiedziane raczej panel z przyciskami P N D R jak to teraz w nowoczesnych automatach. Trzeba sie przyzwyczais ze nie ma wajchy... Jesli chodzi o reakcje auta na pedal gazu to zmienia sie ona przy wyborze jednego z czterech trybow jazdy: Eco+, Eco, Normal i Sport. Najlepsze sa lopatki przy kierownicy do regulowania sily odzysku energii. Na 3m najwyzszym poziomie odzyku auto bardzo ladnie hamuje podczas zjezdzania ze...
5,0
~Remnow
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Rozwiązanie ze skrzynią dwusprzęgłową nokautuje rozwiązania Toyoty przede wszystkim płynnością i "błogosławioną" ciszą. Miałem okazję do osobistych porównań bo wykorzystuję również hybrydowego Aurisa. Trudno wypowiadać się na temat trwałości choć po przejechaniu 120 tyś . km nie było z nią żadnych kłopotów. Brakuje może odrobinę toyotowskiego trybu "B" ale da się bez tego żyć
5,0
~Rafał
Hyundai IONIQ
Electric Synchroniczny z magnesami stałymi 120KM 88kW
Najlepsza skrzynia to... brak skrzyni :) Samochody elektryczne nie mają skrzyni biegów - to ucina dyskusję o przewadze manuala nad automatem lub odwrotnie. Dzięki temu auto bardzo przyjmnie się prowadzi - nie ma zmiany biegów, nie trzeba machać drążkiem ani czekać na kickdown.
5,0
~MisiekUK
Hyundai IONIQ
Plug-in 1.6 GDi 141KM 104kW
Auto, dwusprzegłowa. Manetki do zmiany biegów wbudowane w kierownicę. Jedziesz spoko - tryb Eco. Depczesz ile fabryka dała - włącza się tryb sport i możesz wachlować manetkami. Uspokoisz się to automatycznie wraca do trybu Eco
5,0
~Zbyszek
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Skrzynia dwu-sprzęgłowa, z trybem SPORT i manualną zmianą przełożeń. Genialna praca. Szybka reakcja na kick'a, zrzucenie biegu błyskawiczne i natychmiast przyspieszamy.
5,0
~wodolot
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
W porównaniu do automatycznej skrzyni toyoty, którą miałem w Avensisce ( i nie narzekałem mimo CVT) wydaje się bez wielkich różnic.
5,0
~Piołs
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
nie jest tak szybka jak DSG, ale generalnie działa b. dobrze :)
5,0
~Rafał
Hyundai IONIQ
Electric Synchroniczny z magnesami stałymi 120KM 88kW
Najlepsza skrzynia biegów to taka, której nie ma - tak jak w tym samochodzi.
5,0
~Ewa
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Działa bardzo płynnie, co nie jest oczywiste w przypadku automatów
Dziennik kosztów dla Hyundai IONIQ
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
5,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~szafar44
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
W mieście przy dynamicznej jeździe czasami się pogubi, ale tak mają wszystkie "DSG"
Hyundai IONIQ