Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Tucson III SUV Facelifting

MARIOLA, 3 lata temu
Silnik 1.6 T-GDi 177KM 130kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 53 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Hyundai Tucson III SUV Facelifting 1.6 T-GDi 177KM 130kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Świetne auto, niesamowity komfort jazdy. Jeździłam wcześniej ix35i i zmiana na Tucsona była strzałem w dziesiątkę. Robie ogólne pozytywne wrażenie i rzeczywiście jest tak jak przeczytałam w jednym z komentarzy, że gdyby zdjąć logo Hyundai to niejeden miałby kłopot z określeniem marki. Polecam z czystym sumieniem. Do pełnego zadowolenia z użytkowania auta jest wybór odpowiedniego serwisu bez względu na to gdzie kupiliście auto
Wrażenia
5,0
Silnik
Ma swoją moc, daje poczucie bezpieczeństwa w różnych sytuacjach na drodze.
5,0
Skrzynia biegów
Automat działa bez zarzutu, płynnie i bezszelestnie :-) zmienia biegi. Silnik ma znakomite przyspieszenie i skrzynia daje radę.
5,0
Układ jezdny
Auto stabilne, dobrze się prowadzi, polecam dobrej jakości opony i zadowolenie z jazdy będzie na najwyższym poziomie.
4,0
Karoseria
Bardzo delikatny lakier, pewnie jak wszystkie teraz. Poza tym na karoserię jest 10 lat gwarancji więc myślę, że przez ten czas nie zardzewieje po drogowej soli.
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacja, jednak bez kamery z tyłu ani rusz. W tym modelu bardzo przydatne wyposażenie.
5,0
Ergonomia
Jak najbardziej ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa perfekcyjnie. Przy mrozach i dużej różnicy temperatur błyskawicznie się rozgrzewa, rozmraża szyby, poza tym nie ma też mowy o parowaniu szyb. Zimą, jesienią, wiosną jeżdżę na włączonej klimie / AUTO / na 20-21 stopni i jest super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca dla wszystkich. Odchylane do tyłu tylne fotele to naprawdę fajna sprawa poprawiająca komfort jazdy.
5,0
Wyciszenie
Auto generalnie jest bardzo dobrze wyciszone. Jednak przy niskoprofilowych oponach wielosezonowych / obecnie Bridgestone / jest sporo głośniej. Jak jeździłam na letnich Continentalach było cichutko.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tzw małe serwisy co 15tys. w cenie ok 600 zł. Duże roczne przeglądy serwisowe to w podstawowej wersji z wymianą filtrów kabinowych i innych drobiazgów to koszt ok 1200 do 1500 / pewnie w zależności od serwisu, z czystym sumieniem polecam profesjonalistów z Karlik Baranowo / . Niskoprofilowe opony z felgami 19 to dodatkowy koszt i to nie mały bo od 3 do 5 tysięcy. Tańsze, ale dużo gorzej wyglądające są felgi 18, czyli coś za coś.
5,0
Stosunek jakość/cena
Hyundai za tą cenę dał naprawdę rewelacyjne wyposażenie. Nie znalazłam w tej cenie z tym wyposażeniem żadnego innego auta w klasie SUV.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie żadnych napraw nawet drobnych, ale polecam Paniom samodzielnie odwiedzającym niektóre z serwisów / bo to nas tam uważają za kompletnych laików / uważać, bo jeśli chodzi o wymianę tarcz i klocków wmawiają człowiekowi cuda, a to nie mały koszt. Tarcze w tym aucie powinny wystarczyć na dwukrotną wymianę klocków.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory żadnych poważnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDi 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Tucson III SUV Facelifting