Szukaj

Informacje o Hyundai Tucson III SUV Facelifting

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Hyundai Tucson został zaprezentowany w roku 2004 jako bliźniaczy model Kii Sportage II generacji. Jego nazwę zapożyczono od miasta w stanie Arizona. Miało to być kontynuacją, zapoczątkowanego w roku 2000 przez model Santa Fe, trendu nadawania SUV-om marki nazw miast. Na wielu rynkach (także w Polsce) druga generacja modelu była oferowana pod nazwą ix35. Powrót do pierwotnej nazwy przy okazji zaprezentowania III generacji modelu oznacza rezygnację przez Hyundaia z nazw literowo-liczbowych aut klasy crossover/SUV. Hyundai Tucson klasyfikowany jest jako kompaktowy crossover. Jego rywalami są takie samochody jak Toyota RAV4, Suzuki Grand Vitara, Nissan Qashqai czy Volkswagen Tiguan.
czytaj więcej
Powagosław
Fantastyczna metamorfoza, której efekt przyćmiewa wiele marek o ugruntowanej pozycji w tym segmencie. I te proporcje nadwozia! Gdyby Hyundai tak nie szalał z ceną, mielibyśmy stuprocentowego faworyta w klasie kompaktowych SUV-ów. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwszy Tuscon rymował mi się w głowie ze słowem salceson. Podobne wrażenia. Teraz natomiast Tuscon ma fason. Salceson to jest teraz u konkurencji. Tu jest uczta na orbicie okołoziemskiej i anieli przygrywają na harfach. ~Luzacjusz

Hyundai Tucson III SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Hyundai Tucson

Cena od: 91 300 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,1 m
Promień skrętu 5,55 m
Długość 4475 mm
Szerokość 1850 mm
Wysokość 1645 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1650 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Rozstaw kół - przód 1620 mm
Rozstaw kół - tył 1631 mm
Prześwit 172 mm
Prześwit 4x4 185 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 1053 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1005 mm
Wysokość siedziska przedniego 995 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 970 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 995 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1450 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1410 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1413 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1384 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1503 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 513 l
Kąt natarcia 17,9 stopnie
Kąt rampowy 19,5 stopnie
Kąt zejścia 24,5 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Silnik

Wybrane oceny

5,0
~ms2
SUV Facelifting 1.6 GDi 132KM 97kW
Hyundai Tucson III
Polecam. Witam, nie zgadzam się z Panem który testował samochód Hyundai Tucson N GDI 132 KM w serwisie autocentrum.pl . Owszem samochód nie ma może przyśpieszenia przy starcie które pozwoliłoby ścigać się z jakimś samochodem z silnikiem w wersji turbo o mocy 200 KM i przyśpieszeniu do 100 km/h w 6 s np. spod świateł na skrzyżowaniu - bo nie oto tu chodzi ale pozwala naprawdę z czerpać dużo przyjemności z jazdy przy naprawdę dość cichym silniku. Jego opinia jest mocno tendencyjna. Polecam choćby na YouTube pooglądać inne testu innych testujących z miernikiem hałasu. Nie doczytał ów Pan w instrukcji, że w tym modelu z tym silnikiem tryb jazdy np. SPORT nie powoduję większego przyśpieszenia tylko dotyczy usztywnienia wspomagania ! Tryb sport dotyczy modelu z silnikiem turbo i wersji 4x4 ! Przy wyprzedzaniu wystarczy zredukować np. do 4 a nawet 5 biegu na autostradzie i da się wyprzedzić inne auta bez problemu , nikt na autostradzie nie jeździ na 3 biegu chyba że jest się takim marnym kierowcą , sam użytkowuję taki samochód i rzadko zdarzyło mi się mieć 6000 obrotów, 4000 to max ( a w więkzości 2000-3000 obrotów) nawet przy prędkości 150km/h i większej no chyba że chciałbym jechać z taką prędkością pod górę ! Jak wspomniałem użytkowuję taki samochód od 1.5 roku a wcześniej Hyundai ix35 przez 7 lat z takim samym silnikiem i naprawdę dawał radę z 4 osobową rodziną i bagażem na autostradzie np. do Chorwacji i w tyle za innymi nie zostawałem. Polecam wszystkim i uważam że dopłata do silnika turbo 20 tys. zł jest dyskusyjna. Posiadam wersję Style dosyć dobrze wyposażoną i jestem bardzo zadowolony w bardzo przyzwoitej cenie. Droższa wersja ubogo wyposażona np. Mazdy cx5 z silnikiem niby mocniejszy 165 KM i pojemnością 2.0 była znacznie bardziej mułowata i ospała. Wybór należy oczywiście do klienta. We wspomnianym modelu ix 35 bez żadnych awarii przez 7 lat no nie licząc żarówki H7 która spaliła się po 5 latach a przy odsprzedaży auta utrata wartości wynosiła zaledwie 35 % po 7 latach . POZDRAWIAM i POLECAM wszystkim
4,8
~Lion
SUV Facelifting 1.6 T-GDi 177KM 130kW
Hyundai Tucson III
Uważam ,że jest to jedna z najlepszych propozycji w tych pieniążkach. Posiadam wersje po FL N-Line pełne wyposażenie. Przed zakupem sprawdzałem inne auta Mazda CX5, Ford Kuga, Seat Ateca, Skoda Karoq. Hyundai daje najwięcej zaczynając od wyposażenia przez 5 letnią gwarancję bez limitu km po rewelacyjne prowadzenie. Szczerze jestem w wielkim szoku jeżeli chodzi o to auto. Do tego subiektywnie w wersji N-Line wygląda rewelacyjnie. Jadąc tym autem mam uśmiech na twarzy - szczerze nie spodziewałem się ,że Hyundai tak mnie pozytywnie zaskoczy praktycznie pod każdym względem.
4,9
~Kris_99
SUV Facelifting 1.6 GDi 132KM 97kW
Hyundai Tucson III
Mam go do 2 m-cy. Co prawda dopiero 2800km ale już coś można napisać. Generalnie prowadzi się super jedyny mankament to jednak delikatny brak mocy. Rozumiem że to SUV a nie ścigacz ale troszkę więcej koników niż 132 pod maską było by wskazane. Oczywiście można się przyzwyczaić ale tragedii nie ma. Przy wyprzedzaniu trochę trzeba na manewrować się biegami ale daje radę. Szkoda że w Style nie dają choćby dojazdówki. Choć jak kupowałem auto Pan zadał pytanie - a kiedy to ostatni raz miał Pan kapcia i sięgnąłem panięcia fakt gość ma rację nie pamiętam . Wiec może nie jest to niezbędne wyposażenie auta skoro zawsze możesz zawołać Panów z Assistance do zmiany koła bądź holowania do warsztatu. Drobnych jak by nie było minusów więcej nie widzę a plusów jest cała masa. Niezłe spalanie jak na SUV ok 7-8 l/100km. Wycieszenie kabiny - rewelka. Wygodne podróżowanie, pochylane fotele z tyłu (oparcia), podgrzewane fotele tył, przód oraz kierownica (to zapewne będzie dobra opcja zimą), świetny skręt kół, prowadzenie jak to SUV (siedzisz wyżej więc trzeba mieć się na baczności w zakrętach) , opcje bezpieczeństwa, systemy rozpoznawania znaków, nawigacja , możliwość podpięcia Android Auto pod nawigację, Auto światła, auto wycieraczki i w końcu wygląd dla mnie naprawdę te zalety
Średnie spalanie dla Hyundai Tucson III SUV Facelifting
7,6 – 10,8
l/100 km
7,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,4
SUV Facelifting 1.6 T-GDi 177KM 130kW
Hyundai Tucson III
Witam. Tucson w posiadaniu od 03.2020, przebieg 4tys km. 1.6 t-gdi, FWD, koła 19". Jeżdżę raczej dynamicznie, ok 60% trasa, 40% miasto. Na ten moment średnie spalanie z komputera 10l/100km. Przed kilkoma dniami trasa Gniezno-Szczecin-Gniezno. Autostrada i ekspresowa, ok 650km. Tankowanie w Gnieznie, potem w Szczecinie i na koniec znowu w Gnieznie. Jechałem spokojnie, ok 115km/h w jedną i drugą stronę, oraz kilkanaście km po Szczecinie. Komputer pokazał spalanie 8.2l/100km, z tankowań wyszło mi 7.8l/100km.
8,5
SUV Facelifting 1.6 T-GDi 177KM 130kW
Hyundai Tucson III
Wersja N-line, opony 245x45x19. Po przejechaniu 1300 km od 0. Auto po miesiącu użytkowania od nowości. Mam raczej lekką nogę. Wskazania licznika zawyżają w moim przypadku o jakieś 0.5 l. Ostatnie sprawdzenie przejechane 670km/ 8.7l/100 wskazania wg komputera, po zatankowaniu wyszło jakieś 8.2l/100km z kalkulatora. Jazada 400 km poza miastem 120-135km/h reszta miasto, raczej przepisowo. Auto pokazuje chwilowe spalanie na komputerze z bieżacej jazdy z dużym opóźnieniem, dlatego nie warto się opierać na jego wskazanich. Trzeba dosyć spory kawałek przejechać by pokazało jakiś sensowny wynik od uruchomienia.
7,1
SUV Facelifting 1.6 CRDi 136KM 100kW
Hyundai Tucson III
Przejechane 5000 km. Przy oszczędnej jeździe latem z włączoną klimatyzacją do 100 km/h komputer pokazuje 5,6 l/100km. Jazda na autostradzie z prędkościami rzędu 160-170 km/h blisko 9l/100km. Autostrada do 140 km/h spalanie około 6,4l/100 km. Jazda mieszana: trochę trasy, trochę miasta 6,8 l/100km. Po 5000 km poziom mocznika zmalał o około 25%. Silnik cichy, dopiero powyżej 160 km/h zaczyna go słychać. Ogólnie jednostka napędowa bardzo elastyczna. Polecam. Samo auto super.
Metaliczny praca silnika przy przebiegu 45 tyś mil
  • Hyundai Tucson III SUV 1.7 CRDI 115KM 85kW 2015-2018
  • silnik
  • 72 tys. km
Występowanie usterki:
W roku 2019 zrobiłem tym autem dwie duże trasy. Pierwsza Irlandia-Hiszpania w wakacje i wszystko ok. Drugi wyjazd do Polski i dziś w drodze powrotnej we Francji dziwny odgłos,otwieram maskę A tam filharmonia jak by tłoki .zawory można powiedzieć wszystko chciało powiedzieć mam dość... auto na gwarancji zobaczymy co jak to się potoczy haha. Czy miał może już ktoś taki problem? Proszę o opinie dzięki pozdrawiam
Mechanizm otwierania szyby kierowcy
  • Hyundai Tucson III SUV Facelifting 1.6 GDi 132KM 97kW od 2018
  • instalacja elektryczna
  • 3 tys. km
Występowanie usterki:
Nie otwiera się szyba kierowcy. Po 1wszej diagnozie wadliwy przycisk...po 2giej..wymieniono cały mechanizm otwierania szyby.P.s z uwagi na facelifting niektóre części zamienne i akcesoria ( jak twierdzi dealer) są niedostępne lub trzeba na nie długo czekać.
chwilowa nierówna praca zimnego silnika na biegu jałowym po odpaleniu auta
  • Hyundai Tucson III SUV 2.0 CRDI 185KM 136kW 2015-2018
  • układ napędowy
  • 55 tys. km
Po nocy przy pierwszym uruchomieniu czasami na biegu jałowym odczuwalny jest spadek obrotów ( nierowna praca silnika)przez kilka sekund.Według ASO jest to norma .Tak te silniki mają.Jak szybko spadają obroty z ssania to jest to odczuwalne.Czy ktoś też sie spotkał z tym problemem?
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Hyundai Tucson III SUV Facelifting