Szukaj

Oceny Iveco Daily IV 3.0 TD 176KM 129kW 2006-2011

Podsumowanie 14 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Iveco Daily IV 3.0 TD 176KM 129kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,09
średnia ocena z 14 ocen
7% lepiej od średniej w segmencie
93%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Iveco Daily IV 3.0 TD 176KM 129kW 2006-2011

4,4
~Paweł
Iveco Daily IV
Furgon 3.0 TD 176KM 129kW
Świetny silnik, mega zapas mocy, nie widzi górek nie czuje wiatru
3,9
~14dziaban88
Iveco Daily IV
Furgon 3.0 TD 176KM 129kW
Oceniam na plus.Samochod idealny do wozenia ciezarow pow.2 tony.
4,8
~Bartosz
Iveco Daily IV
Furgon 3.0 TD 176KM 129kW
3,6
~Kamil
Iveco Daily IV
Furgon 3.0 TD 176KM 129kW
Drogi w utrzymaniu i mało ekonomiczny,ale poza tym bez większych problemów. (Silnik)
4,5
~krzysztof
Iveco Daily IV
Furgon 3.0 TD 176KM 129kW
4,7
~gringo
Iveco Daily IV
Furgon 3.0 TD 176KM 129kW
180 ps rewelacja, 3.0 to chyba najlepsza opcja , jeśli chodzi o iveco , duża noc i spalanie 9,5 max 10l jeżdżę cały czas z załadunkiem (Silnik)

Usterki Iveco Daily IV

Liczba wpisów: 8

Iveco Daily IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,8
~m4zur
Iveco Daily IV
Furgon 3.0 TD 176KM 129kW
po 50kilometrach, stanął wskaźnik poziomu paliwa. Poza tym jak na razie ok. to dopiero 1000km (Bezawaryjność (drobiazgi))
3,9
~Kierowca
Iveco Daily IV
Furgon 3.0 TD 176KM 129kW
4,5
~Tomkos
Iveco Daily IV
Furgon 3.0 TD 176KM 129kW
Nie uwierzycie ale na trasie Kraków - Warszawa - Kraków z kompletem pasażerów ( bus ) i dużą klimatyzacją dachową non stop na full przy dwóch kierowcach autko wyszło na poziomie 10.8 1 kierowca i 10.2 drugi kierowca. Należy zauważyć iż było troszkę jazdy po Wawie i rozwózki po Krakowie w sumie ok 700 km myślę ze to już reprezentatywna próba. Wcześniej miałem sprintera 313 cdi i też mógł się zmieścić w tej ilości paliwa, natomiast pojedyncze... (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
3,9
~majkel
Iveco Daily IV
Furgon 3.0 TD 176KM 129kW
Jak na ten samochód, to jest kontener 530x238x235, bliźniak, to zbyt wysoko ustawione są obroty, na 6 biegu przy 125 już jest 3 tysiące, nie mówiąc już, że jak chce wyprzedzić, to jak zredukuję bieg to zamiast przyspieszyć to muli samochód. jeśli chodzi o pierwszy bieg to strata czasu przy ruszaniu, ponieważ z dwójki można spokojnie startować. Dodam że poprzednio jeździłem kontenerem fiatem ducato 3.0 mj i dużo lepiej było z obrotami, przy 110... (Silnik)
Iveco Daily IV