Szukaj

Lista ocen Jaguar X-Type (48) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 47 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Datos
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Wersja sport więc auto trzyma w zakrętach jak przyklejone do drogi. Tylne wahacze to słabość tego modelu na polskich drogach - kiepska wytrzymałość elementów gumowych. Jest jednak na to recepta: wymiana wszystkich gum na poliuretany. Kompletny zestaw oferuje firma z małopolski, wystarczy wpisać w google. Największy plus - można przez wiele godzin podróżować na autostradzie przy prędkościach 180-210 km/h bez najmniejszych obaw o swoje życie...
1,0
~NigdyWiecej
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Największa katastrofa w tym aucie. Spierniczyli tam chyba wszystko co mogli spierniczyć. Ułożyskowanie kół - padają wszystkie łożyska, ja wymieniłem we wszystkich kołach a także podporę wału. Bicia kierownicy, szumy, wycie i drgania auta z niewiadomych przyczyn, są wśród użytkowników na porządku dziennym. U mnie np. tak się dzieje mimo wymiany hamulców, kół i systematycznie robionego zawieszenia. Napęd 4x4 irytujący ze względu na zbyt czuły...
5,0
~Mefisto
Jaguar X-Type
Sedan 2.1 i V6 24V 159KM 117kW
Dzięki temu że napęd przenoszony jest tylko na przednią oś mamy ucięte koszty eksploatacyjne tego Jaguara. Oprócz przegubów wewnętrznych na półosi przedniej mając taki okaz kota który ma już przejechane 225 000km to nic więcej się nie pojawiło do wymiany oczywiście drążki stabilizatora czy wahacze wymagają kontroli szczególnie na tylnej osi ale nawet w przypadku takiej wymiany części można wziąć z Forda przez co koszty są bardzo zadowalające...
4,0
~Bartek Paruch.
Jaguar X-Type
Sedan 2.0 TDi 130KM 96kW
Dobrze sie prowadzi.To co mnie troche denerwuje to to ze na nierownej nawierzni troche sie tlucze.Porownujac do passata-Passat mial bardziej miekkie i wyciszone zawieszenie ale sie kiwal na zakretach.Jag jest twardszy,glosniejszy na nierownosciach ale zdecydowanie lepiej wchodzi w zakrety.
3,0
~artlex
Jaguar X-Type
Sedan 2.0 TDi 130KM 96kW
OK - szczególnie w polączeniu ze sportowymi oponomi - zloty środek między komfortem a dobrą trakcją w ciasnych zakretach Znaczny minus za bardzo slabe hamulce - niedopuszczalne w tej klasie - ford, opel vw praktycznie kazda marka jest znacznie lepsza. To najwiekszy mankament x-type - BRAK SLOW !!!
4,0
~dźwigu
Jaguar X-Type
Sedan 2.5 i V6 24V 197KM 145kW
Precyzyjny - jak ford focus czy mondeo zapewnia pewność w prowadzeniu i pokonywaniu szybkich zakrętów. Świetnie trzyma się drogi, a napęd AWD z rozdziałem mocy 40/60 dodaje mnóstwo frajdy z jazdy przy jednoczesnym poczuciu bezpieczeństwa w niemal każdych warunkach
4,0
~SIR
Jaguar X-Type
Sedan 2.0 TDi 130KM 96kW
Dobrze się trzyma drogi ale jest twardsze zawieszenie niż w Mondeo , czuć dziury bardziej niż w Mondeo ale powyżej 130 km/h jest lepiej niż u konkurencji , przyjemniej się jeździ po drogach expresowych niż po dziurawcach ... Mogłoby być ciut mniej twarde zawieszenie według mnie ..
4,0
~Sienek86
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Jest dość twardy. Mam 17 calowe felgi z oponami 225/45/17 i w BMW E39 z kołami 245/35/18 było wygodniej. Jaguar waży 1600kg, o 50kg więcej od BMW. W zakrętach prowadzi się bardzo pewnie. Stały napęd 4x4 czyni go wyjątkowym na każdej nawierzchni. Auto nie dla lubiących upalać gumę.
5,0
~Andy
Jaguar X-Type
Sedan 2.0 TDi 130KM 96kW
Auto prowadzi się bardzo pewnie i z poczuciem bezpieczeństwa, pokonywanie zakrętów to bajka, koleiny mimo opon 225 są mniej odczuwalne niż w poprzednich moich autach przy oponach 205. Trochę gorzej jezt na jezdni z mnóstwem fleków, ale tego nie lubi rzadne auto.
4,0
~Jay Ray
Jaguar X-Type
Sedan 2.0 TDi 130KM 96kW
niektorzy twierdza ze ten jaguar to ford ..to prawda ze zawieszenie i silnik jest forda mondeo ale to najwieksza zaleta tego auto...zawiesznie jest znakomite..auto sunie jak przyssane do drogi i daje bardzo dobry komfort,do tego czesci zamienne sa bardzo tanie..nic dodac nic ujac..
Jaguar X-Type