Szukaj

Ocena kierowcy - Jaguar XF I Sedan

Max.B, ponad rok temu
Silnik 2.7 BiTurbo D 207KM 152kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 164 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Jaguar XF I Sedan 2.7 BiTurbo D 207KM 152kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
4,79
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Autko na prawdę fajnie się prezentuje, rzuca się w oczy,nie łapie go ruda
Silnik : Miło pracuje, fajny dźwięk
Układ elektryczny : Ładne pokaźne wnętrze, nie ma co się bać wysowanej gałki biegów, otwieranych wentylatorów, szyberdachu i tp.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Przez 50 tyś km nie zawiódł mnie ani razu
5,0
Całokształt
Fajnie się prowadzi,rzuca się w oczy przechodniów, wygodny na długie trasy.
Wrażenia
5,0
Silnik
. Jeśli chodzi o silnik, nie rozumiem opin innych użytkowników krytykując 2.7 oryginalnie ma 207koni mój jest zrobiony na bezpieczne 243km brzmi i pracuje elegancko, równo jak na fałke przystało. Mocy mu nie brakuje jak na jego kastę.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia zmienia biegi gładko a po przełączeniu na s lub bawienie się łopatkami to już wogole jest bajka.
5,0
Układ jezdny
Przez 2 lata użytkowania od 2021 do tychczas zawieszenie nie ruszane żadnych luzow na zakrętach fajnie sztywno i stabilnie.
5,0
Karoseria
Nie zauważyłem żadnych ognisk rdzy a jest to rok 2008 także trafiłem na bardzo dobry egzemplarz.
Komfort
4,0
Widoczność
Co do widoczności to jest naprawdę ograniczona ale nie przeszkadza w codziennym użytkowaniu jeśli ktoś umie cofać na lusterka.
5,0
Ergonomia
Jestem pod dużym wrażeniem spodziewałem się ze będzie droższy w utrzymaniu a to wcale nie jest prawdą czytając niektóre komentarze. Kto jak dba tak ma.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylatory fajnie się otwierają, żadnych problemów z tym. Szybko się nagrzewa zimą jak na diesla, żadnych zastrzeżeń do klimy. Jeśli szyba przednia zaparuje to nie problem parę sekund i wszystko widzimy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 1.90m i pasuje mi idealnie, ale za mną już nie usiądzie drugi taki sam. Jaguar jest dłuższy od bmw e39 kombi ale pasażerowie z tyłu nie mają za dużo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Przy 140 słuchać dość duży szum w środku aczkolwiek nie ma tragedii. Wcześniej miałem bmw x1 e84 2012r. I było podobnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem pod dużym wrażeniem spodziewałem się ze będzie droższy w utrzymaniu a to wcale nie jest prawdą czytając niektóre komentarze. Kto jak dba tak ma. Części wcale nie są drogie a jak ktoś potrafi sam pogrzebac, pogłowić się z tematem to nie ma czym się martwić, a nie dać do mechanika gdzie 3 tygodnie się głowi i na końcu powie panie weź to sprzedaj.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tak jak wspomniałem wcześniej eleganckie dynamiczne auto z niedużym spalaniem i niedrogim profilaktycznym serwisem jeśli robi się większość samemu. Mechanicy i ludzie boją się tych silników bo mały jest dostęp pod maską. Wystarczy trochę cierpliwości.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyny problem który napotkałem to czujnik martwego pola w lusterku bocznym. Wymieniłem kostkę i elegancko działa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeździć obserwować jak to mówią, ja miałem jedynie problem z egr ale wystarczyło zmienić czujnik oraz poprzez słaby akumulator miałem parę błędów na kokpicie co wyskakiwały co jakiś czas(nowy akumulator wszystko ogarnął) ;) Nic się nie dzieje w stosunku do innych komentarzy.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.7 BiTurbo D 207KM 152kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jaguar XF I Sedan