Szukaj

Lista ocen Jeep Compass II (43) - Silnik

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~MZ
Jeep Compass II
SUV 2.0 MJD 140KM 103kW
może nie demon predkości ale wystarczający i zrywny. Wbrew temu co jest w recenzji nie da się na stałe wyłaczyć systemu start/stop - co kikla dni samochód sam wyłącza blokadę. Dodoatkwo przy ruszaniu przy wyłączonym (w sensie start/stop) silniku mocno szarpie. Trzeba odczekac aż się załączy i zapełza zanim można sensownie ruszyć.( porównywałem to z 2ma innymi automatami i w żadnym taki problem nie występował
5,0
~Giorgio
Jeep Compass II
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Silnik 1.4 140KM może szału przy tej wadze nie robi, ale daje spokojnie radę. Dzięki turbo przyspieszenia są przyzwoite praktycznie na każdym biegu. W przeciwieństwie do jednostki 170KM, którą jechałem na jeździe próbnej, nie ma żadnej turbo dziury. Zobaczymy natomiast jak z trwałością, choć, jak czytam, to ta fiatowska konstrukcja, po wpadkach na początku jest dość bezawaryjna.
4,0
~Robert
Jeep Compass II
SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
Dynamiczny, cichy jak na dużą masę dobrze sobie radzi. Z 4 osobami, pełnym bagażnikiem i dużym BOX-em na dachu na autostradzie miał ciężko ale dawał rade. Przy mniejszej ilości KM był by problem żeby utrzymać tępo znajomych. Na ostatnim przeglądzie stwierdzono niewielki wyciek oleju z silnika będą diagnozować przyczynę w ASO
4,0
~Artur
Jeep Compass II
SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
Jak to benzyna, moc w zależności od obrotów, spalanie od stylu jazdy. Ale za to kulturalna praca cicho, bez wibracji - wydajne ogrzewanie ( ekonomiczne diesle mają z tym problem ) . Auto nowe - spalanie autostrada i ekspresówka 8,4 - krajówka i ekspresówka 6,8. Nie z kompa a z tankowania i kilometrów.
4,0
~Bogdan
Jeep Compass II
SUV 2.0 MJD 170KM 125kW
Silnik w porządku, w zimie potrzebuje chwili żeby się rozgrzał, ale to normalne w przypadku diesli, nie pali dużo, jak na masę i akcesoria i napęd. Silnik jest niezawodny, szczególnie, że to sprawdzona konstrukcja Fiata. Jest elastyczny i dynamiczny, nawet przy pełnym załadowaniu.
5,0
~JC
Jeep Compass II
SUV 2.0 MJD 140KM 103kW
Silnik bez napinania się daje sobie radę z samochodem bez robienia wiru w baku. Myślałem że będzie mniej dynamicznie, ale sytuację poprawia stosunkowo niska (w stosunku do rozmiarów) masa samochodu. Silnik czasem daje się przyłapać w lekkiej turbodziurze.
5,0
~Rob
Jeep Compass II
SUV Facelifting 1.5 MHEV T4 130KM 96kW
130 KM wystarczające 20 KM elektrycznego pomaga przy przyspieszaniu Cisza w środku, parkowanie na elektrycznym I jazda w korku na elektrycznym obniża spalanie Średnie spalanie 5,8l /100km wokoło komina Na trasie 6,5
4,0
~Piotr
Jeep Compass II
SUV Facelifting 1.5 MHEV T4 130KM 96kW
4 za e-Hybrid. Nie jeździłem innymi ale to jest trochę inna jazda. Przełączenie pomiędzy spalinowym a elektrykiem jest delikatnie odczuwalne i szczególnie na początku wydaje się jakby "szarpał"
4,0
~Konrad
Jeep Compass II
SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
Brakuje mocy i ma ogromną turbodziurę. Sam silnik działa całkiem sprawnie i cicho. Przez rok użytkowania (22'000 km) nie miałem żadnej awarii.
3,0
~Maciej CYU
Jeep Compass II
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Za słaby jak na te gabaryty. Wysokie spalanie zima 10.2 w jeździe bez korków. Autostrada 9-10 przy 140. Droga krajowa 7-9. Bardzo słabo
Jeep Compass II