Szukaj

Lista ocen Jeep Renegade (73) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 56 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Paweł
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Auto tylko z przednim napędem nie należy traktować jako terenowe. Bardzo dobrze znosi dołki krawężniki i dziury na jezdniach i drogach gorszej jakości. Wielki minus brak osłon od spodu dlatego należny uważać na drogi kamieniste. Auto źle znosi boczne wiatry i śliską nawierzchnię
5,0
~Jarek
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 170KM 125kW
Doskonały i dokładny szczególnie spodobał mi się asystent pada ruchu , który pilnuje toru jazdy podczas jazdy i fajnie reaguje na najechanie na linie środkowa lub zewnętrzna powodując powrót auta na tor jezdni z komunikatem aby trzymać dłonie na kierownicy jeśli się puści ! Super !
5,0
~Marcin E
Jeep Renegade
SUV Facelifting 2.0 MJD 170KM 125kW
Jestem zdziwiony, że tego typu samochodem można tak szybko jeździć w zakrętach, oczywiście to plus dla zawieszenia. W terenie super gładko wybiera nierówności. Hamulce bardzo dobre. Wyczuwalny pedał hamulca dobrze dozowana siła hamowania.
5,0
~pawelek
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Jak on się cholernie, mimo "wzrostu" dobrze trzyma drogi. Tu było moje największe zaskoczenie. Prowadzi się to o wiele lepiej niż forestera, czy krowę CX-9. Naprawdę, tu jestem pełen podziwu. Trzyma się drogi jak przyklejony.
4,0
~Jarek
Jeep Renegade
SUV 2.0 MultiJet 140KM 103kW
Jak dla mnie wystarczająco precyzyjny. I ma dwa oblicza. Wydaje się być twardy i niekiedy nerwowy na krótkich poprzecznych wybojach a w terenie świetnie wybiera nierówności. Nie dobija. Ładnie wygasza dziury i studzienki w drodze.
5,0
~Mikocz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Samochód prowadzi się pewnie i przyjemnie. Do minusów zaliczyłbym mocno odczuwalne powiewy wiatrów bocznych na autostradzie jednak co się dziwić skoro prowadzimy pudełko o wysokości prawie 1,70 m :) .
5,0
~Tomasz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
SUPER - jest sztywne sprężyste - mimo że samochód jest stosunkowo wysoki super prowadzi się na zakrętach, do tego wielka zaleta - że nie reaguje za mocno na obciążenie - czy pusty czy obciążony jedzie super
5,0
~Pawełek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Niby suv, ale podwozie typowo szosowe, lekko podniesione. Świetnie trzyma się drogi, nie męczy podczas długich przelotów po autostradach, w mieście prowadzi się jakby mu nagle ubyło masy.
5,0
~Paweł
Jeep Renegade
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Dobry promień skrętu łatwy w manewrowaniu dobrze sunie na kocich łbach nie buja w zakrętach mało wrażliwy na dolki w jezdni i boczny wiatr dobry układ wspomagania kierownicy. Bardzo dobre hamulce.
5,0
~Simon_r
Jeep Renegade
SUV 2.0 MultiJet 170KM 125kW
Jest trochę miększy niż Honda Civic i nie pojedzie tak szybko w zakrętach... ale i tak jest precyzyjny i daje dużą pewność prowadzenia w każdych warunkach... a po szutrach można śmigać 100/h.
Jeep Renegade