Szukaj

Lista ocen Jeep Renegade SUV Facelifting (25) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Rafał
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Największe zaskoczenie! Miałem okazję przetestować go po znajomości na torze. Wspomaganie jest elektryczne, ale działa o niebo lepiej niż np. w Golfie, gdzie jest po prostu za mocne. Nie raz zdarzyło mi się nie trafić w zakręt, musiałem wtedy korygować. W Renegade jest spoko. Jazda jest mocno wspomagana przez elektronikę i to się czuje. Np. bardzo mocne haowanie powoduje nurkowanie przodu, jeśli jednocześnie wejdziemy w szybki zakręt,...
5,0
~bobx21
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Bardzo pozytywne zaskoczenie. Patrząc na nadwozie wyobrażałem sobie, że jeździ jak wygląda, tzn. jak kamienica, ale nie! Jest bardzo zwinny, stabilny niezależnie od prędkości, na górskich serpentynach radzi sobie bardzo ok. Na szczególną pochwałę zasługują dwie rzeczy - układ kierowniczy, którego wspomaganie maleje wraz z prędkością, układ lane asist - to coś potrafi kierować samochodem! Kamera czyta linie i w razie czego wprowadza korektę...
5,0
~Arek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Duża zmiana w stosunku do wersji z 2015r. Mechanicy mówią, że zmieniło się oprogramowanie systemów kontroli trakcji, których Renegade ma kilka, a ja uważam, że wpływ największy ma ten silnik 1.0, który jest lekki. Renegade z dieslami są cięższe o ok. 100kg i cała ta masa idzie na przód, więc rozkład masy jest gorszy. Z 1.0 prowadzi się bardzo dobrze niezależnie od warunków. Dużo lepiej niż wiele typowo szosowych aut. Układ kierowniczy jest...
3,0
~Strielok
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi, ale manewrowanie mimo małych gabarytów pozostawia bardzo wiele do życzenia. Auto ma krótką maskę i ścięty tył, a mimo to promień zawracania rozczarowuje. Za to fantastycznie pokonuje wszelkie przeszkody na drodze. Żadne progi zwalniające, krawężniki czy polne i leśne drogi nie są mu groźne, mimo napędu jedynie na przód.
5,0
~bgo072
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 180KM 132kW
Jeden z lepszych jakie testowałem, podobnie tylko Mitsubishi ASX (2020). Renegade jedzie jak przyklejony do jezdni, układ kierowniczy chodzi lekko, jazda jest bardzo przyjemna. Zawieszenie jest średnio twarde, ale dzięki temu nie buja tak na zakrętach mimo wysoko położonego środka ciężkości
5,0
~Marek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Barzdo dobrze się prowadzi, pewnie i precyzyjnie. Dobrze się manewruje i łatwo parkuje. Na szybkich zakrętach warto pamiętać, że jest to auto wyższe bo można się zapomnieć. Zawieszenie twarde i sportowo zestrojone. Na nierównościach auto może lekko podskakiwać.
5,0
~Marcin E
Jeep Renegade
SUV Facelifting 2.0 MJD 170KM 125kW
Jestem zdziwiony, że tego typu samochodem można tak szybko jeździć w zakrętach, oczywiście to plus dla zawieszenia. W terenie super gładko wybiera nierówności. Hamulce bardzo dobre. Wyczuwalny pedał hamulca dobrze dozowana siła hamowania.
5,0
~Mikocz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Samochód prowadzi się pewnie i przyjemnie. Do minusów zaliczyłbym mocno odczuwalne powiewy wiatrów bocznych na autostradzie jednak co się dziwić skoro prowadzimy pudełko o wysokości prawie 1,70 m :) .
5,0
~Tomasz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
SUPER - jest sztywne sprężyste - mimo że samochód jest stosunkowo wysoki super prowadzi się na zakrętach, do tego wielka zaleta - że nie reaguje za mocno na obciążenie - czy pusty czy obciążony jedzie super
Dziennik kosztów dla Jeep Renegade SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Pawełek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Niby suv, ale podwozie typowo szosowe, lekko podniesione. Świetnie trzyma się drogi, nie męczy podczas długich przelotów po autostradach, w mieście prowadzi się jakby mu nagle ubyło masy.
Jeep Renegade SUV Facelifting