Szukaj

Lista ocen Kia Ceed I (355) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 261 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Darek
Kia Ceed I
SW 1.6 CRDi 90KM 66kW
Tu jest (moim zdaniem) największa wada tego auta. Wspomaganie elektrohydrauliczne jest silne, kierownica nie daje poczucia prowadzenia. Szybka jazda autostradą to już walka z wiatrem. Do jazdy miejskiej, jest świetne, wkładasz palec przed wspornikiem wieńca i kręcisz jak chcesz. Ale na szybszej krętej drodze, można się wystraszyć. Pewnie, że to nie jest BMW i pewnie dla mnie to był dodatkowo większy szok, przesiąść się z auta uchodzące za wzór...
4,0
~lobito
Kia Ceed I
Hatchback 1.6 122KM 90kW
Neutralne prowadzenie , niezbyt bezpośredni układ kierowniczy ( to chyba wina takiej a nie innej kalibracji wspomagania elektrycznego ) , wymaga przyzwyczajenia - nie miałem jeszcze auta z takim systemem . Zestrojenie generalnie twarde co przy również twardych siedzeniach powoduje że jesteśmy aż za dobrze informowani o jakości naszych dróg ! Niemniej trzeba docenić zwinność auta , lekkość prowadzenia ( panie będą zachwycone ) i świetną trakcję...
4,0
~Markus
Kia Ceed I
Hatchback 1.6 122KM 90kW
Dość twardo - ale nie przesadnie. Słychać pracę zawieszania, gdy to wpada w drgania o dość dużej częstotliwości i małej amplitudzie (taka pralka drogowa). Na większych nierównościach ok. Na normalnych drogach /tzn nie w Polsce/ wszystko w jak najlepszym porządku. Szczerz mówiąc oprócz niekiedy głośnej pracy /pralka/ żadnych zastrzeżeń. Używając pojęcia "głośna praca" nie mam na myśli jakiegoś głośnego metalicznego stukania czy pukania...
4,0
~Czarny
Kia Ceed I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW
Zawieszenie jest sztywne rzeczywiście. W focusie z 2000r jeździ się przyjemniej. Jednak na zakrętach lepiej ceedem :) Auto szerokie, świetnie trzyma się drogi. Z wad wydaje mi się, że jest lekko za bardzo nadsterowny, ale to może być moje subiektywne odczucie. Po paru tysiącach km zawieszenie nieco "zmiękło". Jeździ się na prawdę przyjemnie. Nie jest to oczywiście klasa premium, ale mi absolutnie wystarcza ;] Jedyna jak dla mnie wada:...
2,0
~iPrzemo
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
Samochód w wersji 140 KM/ Optimum + skórze w oryginalnym wyposażeniu posiada opony Micheli Energy - coś strasznego. To tak jakby do Maybacha założyć instalację gazową !!! Opony nie nadają się do dynamicznej jazdy. Auto wylatuje z zakrętu, a na mokrej drodze jazda powyżej 80 km/h to szaleństwo. Po wymianie opon na inne okazało się że układ zawieszenia nie radzi sobie z ciasnymi zakrętami. Auto buja na wszystkie strony i jest strasznie podatne...
3,0
~luk
Kia Ceed I
pro_cee´d Facelifting 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Na plus że auto jest dobrze wyważone, nie ucieka z toru jazdy, wystarczy obejrzeć Top Gear gdzie znani ludzie robią czasy na torze m in taką Kia (na pewno nie 1,4 he eh) Auto może dynamicznie pokonywać zakręty, dobrze się prowadzić, chociaż układ kierowniczy pracuje nieco dziwnie, jest taki nie czuły na delikatność, jakby chciał powiedzieć "będę jechać prosto, a jak chcesz skręcić to sie weź konkretnie do rzeczy. Komfort natomiast słaby, skok...
4,0
~Tadzik 2008
Kia Ceed I
Hatchback 1.6 CRDi 115KM 85kW
Mam od nowości koła 15" na oponach 195 i jest dość twardo co oczywiście jest plusem na autostradach,poprzeczne koleiny itd auto lubi tak sobie.No i jednak muszę napisać o 3 minusie najmniejszym to wspomaganie kierownicy...na parkingach człowiek ma wrażenie połączenia kierownicy z kołami za pomocą sznurka który jest przyklejony kropelką z kołem kierownicy.Solidne zawieszenie wielowahaczowe zwłaszcza z tyłu radzi sobie z naszymi drogami...
4,0
~waldy
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
Pewne prowadzenie, tanie części eksploatacyjne. Pierwsze naprawy zawieszenia po 120 tys. km jakieś łączniki stabilizatora i końcówki drążka kier. Poważniejszym wydatkiem była naprawa tylnego zawieszenia po 180tys km - w niezależnym warsztacie koszt wyniósł ok 700 zł. Przy tym samym przebiegu wymiana przednich tarcz i czyszczenie i smarowanie tylnych hamulców i postojowego. W ASO nigdy nie zajrzeli do tzw tarczobębnów z tyłu chociaż co 60tys...
5,0
~Bartek z Wroc
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Wybrałem model bez ESP, jest zima i jeżdżę ostrożnie. Ani razu nie wpadłem w poślizg, auto prowadzi się pewnie. Auto daje dość stabilne prowadzenie, ma twarde zawieszenie ale komfortowe. Fotele dobrze wyprofilowane i twarde ale dość wygodne choć wyboje czuć - zwłaszcza po przesiadce z "francuza". Uwaga subiektywna: idealnie opisuje Ceed'a 1,6 CVVT słowo "cruising", pewnie sunie po szosie. Wielbiciele energetycznych zrywów muszą...
Dziennik kosztów dla Kia Ceed I
Średni koszt przejechania 100 km
36,67 zł
6,1
l/100km
7,8
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Marcin_Krk
Kia Ceed I
SW 1.6 CRDi 115KM 85kW
Bez większych zastrzeżeń. W mojej wersji jest jakieś sportowe zawieszenie i koła 17' więc na bardzo kiepskich drogach jest trochę upierdliwie. Za to na normalnych nawierzchniach auto prowadzi się wyśmienicie, czasem na zakrętach naprawdę można zapomnieć że jedzie się rodzinnym kombiakiem :). Trwałość zawieszenia bez uwag, prz blisko 200 tys km przebiegu wciąż oryginalne amortyzatory, niestety co 50-60 tys do wymiany jakiś element zawieszenia...
Kia Ceed I