Szukaj

Lista ocen Kia Niro I (27) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Orest
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Jest cicho... silnik wyciszony bardzo dobrze, elektrycznego w ogóle nie słychać (takie delikatne bzyczenie... co jest jak melodia dla ucha :) ). Prędkości autostradowe wciąż pozwalają spokojnie rozmawiać - trochę słychać szum wiatru, ale dużo ciszej niż w wielu kompaktach. Mała wada wynikająca z cichego auta, to zawieszenie - przenosi hałasy z tłumienia nierówności do kabiny. Pewnie nie jest to głośniejsze niż w innych autach, ale przy...
4,0
~Aleksander
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Do 120 km/h ideał, później szum już zaczyna wyraźnie być słyszalny. Tryb elektryczny - słychać tylko opony. Tryb hybrydowy do 120 - silnik stosunkowo przyjemnie mruczy (słychać go tylko przy wkręcaniu na wyższe obroty). 120 - 180 - słychać w kabinie wyraźny szum ale jest to szum powietrza, a nie huk silnika
3,0
~tomasz
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
To druga istotna wada. Auto jest po prostu głośne. Do około 100 km/h jest ok ale powyżej tej prędkości głośność istotnie i nieprzyjemnie wzrasta. Co ciekawe nie ma już większej różnicy w głośności pomiędzy 120 a 160 km/h.
3,0
~tomasz
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
To druga istotna wada. Auto jest po prostu głośne. Do około 100 km/h jest ok ale powyżej tej prędkości głośność istotnie i nieprzyjemnie wzrasta. Co ciekawe nie ma już większej różnicy w głośności pomiędzy 120 a 160 km/h.
4,0
~Jargad
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Jest ok. Przy prędkości powyżej 140 nie odbiega od innych aut. Natomiast jak wspominałem glowne zalety hybrydy w odniesieniu do wyciszenia to jazda z małymi prędkościami i manewrowanie.
4,0
~Paweł
Kia Niro I
Crossover PHEV 1.6 GDI Hybrid 141KM 104kW
Jeżdżę Carensem i w Niro było znacznie głośniej. Oczywiście znaczenie ma indeks opon, ale różnica jest znacząca na niekorzyść Niro (niezależnie od prędkości).
4,0
~JagJag
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Tak jest chyba we wszytskich kiankach - nadkola nie są wyciszone i stamtąd pochodzi 80% szumu. Poza tym bez uwag
4,0
~kuman0
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
przy 140km/h słychać już dosyć wyraźnie szum powietrza poniżej tej prędkości jest b.dobrze na elektryku nie słychać nic.
5,0
~Jerzy
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
W porównaniu do poprzedniego mojego samochodu jest cicho, słychać tylko toczące się opony, dobre uszczelki w drzwiach i oknach.

Usterki Kia Niro I

Liczba wpisów: 12

Kia Niro I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Paweł
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Do 120km/h jest ok, ale auto jest dość słabo wyciszone. Pomaga fakt że silnik na niskich obrotach jest cichy
Kia Niro I