Szukaj

Lista ocen Kia Sportage I Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW 1994-2002 (35) - Silnik

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Piochu
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
2.0 16v z mazdy. Prosta jednostka której wiele nie potrzeba, pije dużo jak każda terenówka. Szybko się nagrzewa. Pod maską dobry dostęp do wszystkich komponentów dzięki czemu nawet na pustkowiu przy pomocy zwykłych narzędzi się naprawi Spalanie od 14L gazu jeżdząc ekonomicznie. 16l - to takie średnie . 20-24L Normalna jazda w terenie 33L to maks w błocie
4,0
~aju
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Jest dobrze, silnik licencji mazdy (nieśmiertelny FE-DOHC) Nie sprawia większych problemów. ewentualne problemy z pompą paliwa (można wymienić na zewnętrzną, tanią) Reszta wykonania spolidna, zawieszenie sporo zniesie, części przystępne cenowo. Typowa usterka to automaty blokady przednich półosi, ale wystarczy je wymienić na manualne zamienniki i problem zostaje stale rozwiązany.
4,0
~krzysioww
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Silniczek... raz go ugotowałem na twardo, wymiana uszczelki, planowanie głowicy i bryka. Nawet nie bierze oleju z tym przebiegiem. Jeśli gaz to koniecznie sekwencja, na zwykłym potrafi nieżle strzelić, mam w tym doświadczenie i nie ma tu znaczenia, czy kable i świece są nowe. Czasem z niewiadomych powodów zapala się check engine, ale to autko już tak ma. Lubi raczej wysokie obroty.
4,0
~maciasty@tenbit.pl
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Nie ma wystarczających zapasów mocy do płynnej jazdy w trasie, szczególnie przy wyprzedzaniu, ale to w końcu samochód terenowy nie limuzyna. Przy wyższych obrotach całkiem niezłe wdepnięcie wystarczające, żeby wyprzedzić "zawalidrogę". Całkiem nieźle ciągnie po terenie, szczególnie po przełączeniu reduktora czysta i stabilna praca silnika.
2,0
~Kristo
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
2.0 128km . Spodziewałem się więcej ale samochód straszny muł . Dla porównania freelander 1.8 118km prawie 400kg cięzszy A za to przyspiesza lepiej i pali 11-13 LPG Kia 14-17 dramat.. Silnik solidny dobrze pracuje na LPG ale niestety dynamiki nie ma żadnej .
5,0
~djkamilo@o2.pl
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Co od silnika to jestem mile zaskoczony bo bęzyniak a ciągnie już od samego dołu,nawet przyśpieszanie na 5 biegu z 1,5tyś obrotów nie powoduje szarpania w układzie napędowym. Mógł by mniej palić, ale nie jest źle;)
3,0
~Filip
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Silnik 2.0 jest bardzo podatny na różnego rodzaju awarię i już kiedyś musiałem wymieniać silnik na nowy taki sam w ASO KII bo stary się zniszczył i co za tym idzie znowu wydać kasę na zainstalowanie butli na gaz
4,0
~Look7
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Moc jest, ale ma swoje kaprysy i paliwożerny jak na 2,0 i tą masę samochodu. Może mój tylko tak ma, bo ma zwykły gaz. Pali około 15, nawet ,17 l/100 km. W terenie około 20 litrów LPG. Benzyny ciut mniej.
3,0
~kmk
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Jak na 2L słabo. Samochód ciężki, ale w porównaniu do podobnej generacji silnika 2.0 w Hondzie Accord... bez porównania oczywiście na korzyśc Hondy. A masa podobna.
4,0
~seba4x4
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Brakuje nieco mocy poniżej 3 tys obr, zawsze odpala, zero dolewek oleju między zmianami. Przez ponad 5 lat niczego nie trzeba było dotykać.
Kia Sportage I Standard