Szukaj

Lista ocen Kia Stonic Crossover 1.0 T-GDI 120KM 88kW 2017-2020 (8)

Pokaż filtry
4,8
~Marek/Gorzów
Kia Stonic
Crossover 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Nie rozczarowałem się Stonikiem. Zdaje się jakby było uszyte na moją miarę, no i w zasadzie tak było - czekałem około 5 miesięcy na jego stworzenie i dostawę do kraju po złożeniu zamówienia. Wybrałem wersję z silnikiem 1,0 l/120 KM i maksymalna wersję wyposażenia XL z pełnym pakietem bezpieczeństwa czynnego, które inni producenci dopiero wprowadzają do swych aut. Z tym pakietem auto ma pewne cechy półautonomiczne - np. potrafi jechać...
4,1
~PiotrJazz
Kia Stonic
Crossover 1.0 T-GDI 120KM 88kW
To kolejny samochód, który testowałem aby znaleźć ten właściwy. Tym razem udało mi się przejechać Kią Stonic dystans 700km w ciągu jednego dnia w 90% na autostradach. Silnik jest świetny ale... no właśnie. W mieście przy normalnej jeździe bez szybkiego wyprzedzania oraz na autostradzie przy jeździe bez wyprzedzania pracuje ładnie i wydaje się nawet, że jest mocny. Niestety, każda próba wyprzedzania gdzie wiemy, iż na lewym pasie za chwilę... (Silnik)
4,9
~Mimo
Kia Stonic
Crossover 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Stonic spełnia moje oczekiwania a cztery gwiazdki za wygłuszenie i zużycie paliwa. Generalnie posiada wszystko co potrzebne kierowcy. Prowadzi się pewnie, dynamiczny silnik ale paliwożerny. Korki w dużym mieście przy dość dynamicznej jeździe ok. 7,7-8,2 l/100km,, trasa 6,2- 6,5 jadąc do 120 km/h. Skrzynia dobrze zestopniowana, mogłaby być trochę subtelniejsza, "miększa" przy zmianie biegów ale generalnie OK . Sprzęgło odrobinę za "ostre"...
4,9
~Mimo
Kia Stonic
Crossover 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Stonic spełnia moje oczekiwania a cztery gwiazdki za wygłuszenie i zużycie paliwa. Generalnie posiada wszystko co potrzebne kierowcy. Prowadzi się pewnie, dynamiczny silnik ale paliwożerny. Korki w dużym mieście przy dość dynamicznej jeździe ok. 7,7-8,2 l/100km,, trasa 6,2- 6,5 jadąc do 120 km/h. Skrzynia dobrze zestopniowana, mogłaby być trochę subtelniejsza, "miększa" przy zmianie biegów ale generalnie OK . Sprzęgło odrobinę za "ostre"...
4,7
~Adam
Kia Stonic
Crossover 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Długo szukałem auta typu crossover i nie żałuję że mój wybór padł na Stonika. Silnik jest optymalną jednostką do tego auta. Jeździłem też na jeździe próbnej 1.4 100 KM i jak dla mnie to przemieszczać się tym można ale jak przyjdzie do wyprzedzania to nie ma czym (turbo jednak robi robotę). Silnik jest bardzo elastyczny i ku mojemu zaskoczeniu ma bardzo przyjemny dźwięk. Auto bardzo dobrze wyposażone już w standardzie. Silnik jest bardzo...
4,6
~bodzio64
Kia Stonic
Crossover 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Mam Stonika od kwietnia 2018r. Auto mi sie podoba, idealne nie jest (ale, czy jest takie?). Mnie zadawala. 100KM na ponad tonę masy, wystarczająco. Demonem szybkości nie jest, ale i 180 km/h jedzie, a już na pewno zawalidrogą nie jest. Jeździłem nim już w terenach górzystych (Zawoja, Rabka, Nowy Targ) i dawał radę. Bardzo dobrze trzyma się drogi, przy szybszej jeździe nie czuje się oporów powietrza. Wewnątrz wszystko rozplanowane wzorowo,...
4,5
~Helenka
Kia Stonic
Crossover 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Trochę wcześnie może na ocenę, bo jeżdżę dopiero 2 tygodnie. Zalety: autko jest niezwykle zwinne i zrywne, daje przyjemność z jazdy. Na autostradzie frajda. Skrzynia bardzo precyzyjna. Widoczność ok, choć bez kamery z tyłu było by krucho -jest koniecznie potrzebna. Ekran i wszystkie przyciski tak zaprojektowane , ze używa się ich intuicyjnie- nie otworzyłam nawet instrukcji. Wady- silnik pracuje tak hmm trochę dislowsko, niezbyt...
4,9
~Robert
Kia Stonic
Crossover 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Bardzo dużo miejsca pomimo niewielkich rozmiarów jak na tę klasę. (Ergonomia)
Kia Stonic Crossover