AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Land Rover
Freelander
I
Hard Top
Opinie
Opinie
Lista ocen
Land Rover Freelander I Hard Top
(31) - Ergonomia
Na liście zabraknie
66
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~obalsystem@gmail.com
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
I tu nie wszystko tak jak być powinno. Trzeba się przyzwyczaić do niektórych rozwiązań... takich jak np. przyciski sterowania szybami są umiejscowione (dość niewygodnie) pomiędzy fotelami, tuz obok sterowania ogrzewaniem foteli... jak łatwo się domyślić często są one mylone. Również rozwiązanie włączania światel mogłaby być prostsza a dźwigienke pozostawić kierunkowskazom (za dużo funkcji jak na jedną dźwigienke). Na pochwałę zasługuje spora...
Dodane
16 lat temu
4,0
~Wiktor
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Bardzo dużo świetnych schowków (Dwa w desce rozdzielczej). Wady - pasy do przednich foteli są bardzo daleko i trzeba się do nich przyzwyczaić. Daleko umieszczone guziki świateł awaryjnych, spryskiwacza i wycieraczki tylnej szyby (180cm - nie sięgam z wygodnej pozycji za kierownicą).
Dodane
6 lat temu
4,0
~i.wasilewski@ neostrada.pl
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Wewnątrz b/u. Na zewnątrz drzwi bagażnika dla Europy powinny otwierać się w odwrotną stronę. To samo dot. otwarcia pokrywy silnika z prawej strony - zmusza kierowcę do biegania wokół samochodu. Producent powinien dostosować pojazd do ruch prawostronnego, a nie do anachronicznego juz lewostronnego.
Dodane
19 lat temu
3,0
~palor (at) gazeta.pl
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
tu LR pozostawia nieco do życzenia - część obsługi mogła by być lepsza - sterowanie tylną wycieraczką i tylnym spryskiwaczem jest do bani, właczanie tempomatu wymaga \"nurkowania\" pod tablicę rozdzielczą - no i otwieranie maski po stronie pasażera to porażka
Dodane
16 lat temu
3,0
~Kernitek - Włocławek
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
No tutaj małe felery są: krótki zakres reg. kierownicy (góra-dół) dla wyższych kierowców kierownica przesłania górną część deski rozdzielczej , schowek pomiędzy siedzeniami powinien być wyższy i służyć jako podłokietnik.
Dodane
15 lat temu
5,0
~Greg
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Wszystko jest na swoim miejscu. Nie ma żadnych udziwnień. Tablica rozdzielcza jest przejrzysta, zegary duże i czytelne, przełączniki w zasięgu dłoni itp... ogólnie tak jak w każdym innym dobrze przemyślanym samochodzie.
Dodane
18 lat temu
4,0
~pawel
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Model miejsko-terenowy, więc wyposażenie standardowe. Dostępność bardzo dobra. Wszystko co podstawowe jest w zasięgu wzroku i ręki. Za małe według mnie schowki dla pasażera. Fotele, drzwi i uchwyty ok.
Dodane
16 lat temu
5,0
~Filip
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Troszkę inaczej umieszczone przyciski do otwierania szyb czy klapy silnika, tak po angielsku (choć mój Land to wersja w 100% europejska), ale do przyzwyczajenia.
Dodane
7 lat temu
4,0
~Mariusz ipul@wp.pl
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Po za przełącznikami do szyb które znajdują się przy dźwigni zmiany biegów i braku podłokietników jest bardzo wygodny. Wreszcie wsiadanie i wysiadanie jest na rozsądnym poziomie.
Dodane
17 lat temu
3,0
~Michał J.
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Brak podłokietnika jest strasznym błędem, straaasznym błędem! Reszta w sumie dobrze ale nigdy nie udało mi się ustawić zagłówka tak, abym było mi wygodnie.
Dodane
16 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Land Rover
Zobacz 171 aut
od ręki
Land Rover Freelander I Hard Top
3,7 (97 ocen)
Wybierz silnik
1.8 i 16V 117 KM
2.0 TD 112 KM
2.5 i V6 24V 177 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Land Rover Freelander w pigułce
Land Rover Freelander
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Land Rover Freelander
Dane techniczne
Land Rover Freelander I Hard Top
Raporty zużycia paliwa
Land Rover Freelander I Hard Top
Opinie
Land Rover Freelander I Hard Top
Usterki
Land Rover Freelander I Hard Top
Publikacje
Land Rover Freelander
Newsy
Land Rover Freelander
Galerie
Land Rover Freelander
Nasze pomiary
Land Rover Freelander
Filmy
Land Rover Freelander
Ogłoszenia
Land Rover Freelander
Ceny aut używanych
Land Rover Freelander
Dziennik kosztów
Land Rover Freelander I Hard Top
Opinie o instalacjach LPG
Land Rover Freelander I Hard Top
Testy zderzeniowe
Land Rover
Aktualnie przeglądasz
Land Rover Freelander I Hard Top
Dane techniczne
107 raportów
zużycia paliwa
6 ogłoszeń
używanych
8 zgłoszonych
usterek
3 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy