Szukaj

Lista ocen Lexus IS I Sedan (58) - Ergonomia

Na liście zabraknie 49 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~ambienT
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
Mam sentyment do japońskiego stylu. Jak dla mnie wszystko jest pod ręką, wyraźnie podświetlone i przejrzyste. Bardzo dobre materiały wykończeniowe wnętrza, 11 lat w moim aucie i w środku na prawdę brak śladów zużycia plastików, wszystko "zwarte" dzięki czemu w kabinie nic nie piszczy i skrzypi a tego właśnie oczekujemy od segmentu premium. jedynie cupholder przeszkadza w zmianie biegów ale to detal. Świetne fotele (pełna elektryka...
5,0
~Radziorny
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
Wszystko pod ręką, pomimo wielu klawiszy łatwo się w tym odnaleźć. Siedzenia są wygodne, lecz dosyć twarde. Dobre trzymanie boczne. Jest tylko jedna rzecz która mi przeszkadza, brak regulacji kierownicy w 2 płaszczyznach. Albo mam blisko fotel i zgięte nogi wtedy ręce są w dobrej pozycji na kierownicy, albo fotel daleko od kierownicy, nogi są mniej zgięte, za to rękami ledwo sięgam kierownicy. System audio na najwyższym poziomie, tutaj muzyka...
4,0
~Aj
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
Miejsca z przodu jest wystarczająco dużo. Fotele podgrzewane i regulowane elektronicznie (kierowcy). Dodatkowo wykonane z skóry i alcantary - mega wygodne. Miejsca z tyłu w sam raz dla osób do ~185cm. Bagażnik nie jest może imponujący, dodatkowo przestrzeń pomniejszają zawiasy klapy bagażnika. Ale jak na takie auto jest wystarczający. Tylny rząd siedzeń nie składa się, a jest dostępny jedynie tunel na narty. Wadą może być jedynie kierownica...
4,0
~Dyferen
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
W sumie prawie wszystko na swoim miejscu dostępne dla kierowcy poza dwoma szczegółami: 1 - to typowy japończy dlatego mam potencjometr do podgłaśniania w radiu po lewej stronie nie jest to dużym mankamenten. 2 - DŹWIGNIA zmiany biegów strasznie wystaje taka duża wajch co prawda po stronie pasażera ale jest widoczna i kuje w oczy. Na szczęście znalazłem dla nie przeznaczenie i opierm ręke podczas jazdy zamiast na gałce zmiany biegów.
5,0
~joshua32
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
tutaj celujaco - przyciski sa zawsze pod reka i bardzo czytelne - szczegolnie podoba mi sie genialne rozlokowanie pokretel i przyciskow klimatyzacji - radio tez jest super - po prostu inuicyjne ktos pisal ze mu sie nie podobaja juz inne auta - ja mam to samo kiedy przesiadam sie gdzies indziej - to chyba jeden z najmocniejszych punktow tego auta - prosto, na temat i niezbedne minimum tak jak calosc...
2,0
~Jankes
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
Do bagażnika wchodzą zawiasy klapy mocno ograniczając możliwości załadunkowe. Cupholder to chyba tylko na wąskie puszki. Włożysz większy kubek to wyciągniesz go razem z plastikiem/przegródką. Brak wysokiego podłokietnika w przedlifcie to też dramat, ale całe szczęście za 3 stówki można sobie dołożyć.
5,0
~Pioter
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
Mam 182cm i to auto jest szyte na moją miarę. Mieszczę się, komfortowo robię wszlekie trasy. NIektóre egzemplarze mogą nie mieć tzw. "wysokiego podłokietnika" co może być uciążliwe. Pomimo wysokiego kosztu takiej modyfikacji (nawet 300zł) - polecam od razu sobie takowy "dołożyć".
4,0
~tomione
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
alkantara świetnej jakości , fotele dobrze trzymają , na dłuższej trasie brakuje regulacji odcinka lędźwiowego , i w moim modelu podłokietnika , panel klimatyzacji jak w corolli ,radio ze zmieniarką zmienione na rynkowe tak jak i głośniki
1,0
~Mariusz
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
Niestety jak to w toyotach krzesla maja krotkie siedziska ,brak podparcia ud pod kolanami niewystarczajaca regulacja kata siedziska. Widac ze stolek projektowany pod typowego japonskiego karakana 1.50 m wzrostu
Dziennik kosztów dla Lexus IS I Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
11,1
l/100km
13,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~mateoosh@gsmdoctor.pl
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
Wszystko pod reka, poza glosnoscia radia po prawej stronie (coz, auto to de facto Toyota Altezza, ktora ma kierownice wlasnie po prawej). Wygodna regulacja nawiewu. Szkoda, ze kierownica regulaowana tylko na wysokość
Lexus IS I Sedan