Szukaj

Lista ocen Mazda 3 III Hatchback Facelifting (20) - Silnik

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~r2d2
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Testowałem 120 KM i 165 KM i powiem tak: ten słaby idzie lepiej! Z jednej strony to kwestia inaczej zestrojonej skrzyni (ten słabszy do "setki" wchodzi na II biegu, mocniejszą wersję tuż przed "setką" trzeba zapiąć wyżej), ale druga rzecz to coś, czego w katalogach nie znajdziecie, a sprzedawca powie wam szeptem: słabsza wcale nie ma 120 koni, tylko prawie 150. Jeśli miałaby oficjalnie 150, to kto kupiłby droższą wersję dla 15 koni więcej?...
5,0
~Santas
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Samochód kupiłem w wersji 120KM a po upływie okresu gwarancji pojechałem do tunera i odblokowałem na 166KM. Tyle ten silnik ma w założeniu konstrukcyjnym a wersja sprzedawana jako 120KM choc ma 130-135KM (tyle wychodzi na hamowni) jest dławiona oprogramowaniem, które powoduje niepełne otwarcie przepustnicy powyżej 4500 tyś obrotów. Skutkuje to tym że samochód po wyżej 4500 tyś kiepsko przyspiesz. Również moment drastycznie spada powyżej tej...
5,0
~lookoff
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Idealna moc (165KM) do kompaktowego auta. Samemu można poszaleć, a przy 4 pasażerach i pełnym bagażniku w dalszym ciągu się nie męczy. Wolnossąca jednostka lubiąca wysokie obroty. Przy niskich obrotach w miarę cicho i kulturalnie pracująca. System i-eloop rzeczywiście wpływa zauważalnie na obniżenie spalania (jest to dodatkowy akumulator odzyskujący energię z hamowania i zasilający urządzenia pokładowe jak radio, klima, itp.).
3,0
~Sylwester1983
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Silnik odstaje od konkurencji pod każdym względem - jest wolny i w codziennej eksploatacji niezbyt oszczędny. Takie wozidło bez fajerwerków dla spokojnych ludzi. Jadą bardzo wolno w trasie można zejść do 4.5 l / 100 km. Jadąc szybko na utostradzie bez problemu spali 8 - 9 l /100 km. W mieście od 7 l - 10 l w zależności od ruchu i stylu jazdy.
5,0
~Jacek
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Doskonała jednostka napędową. Nie żaden turbo mikser o poj. 1000 cm jak u konkurencji. Niektórzy nawet wystawiają trzy cylindry jak Honda którą testowałem przed zakupem Mazdy. Mazda elektronicznie kastruje swoje silniki i w ten sposób poszerza gamę modelową. Po odblokowaniu u tunera bez uszczerbku dla motoru możemy uzyskać nawet 180KM .
5,0
~Pablito
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
No tutaj jest BEZKONKURENCYJNIE. Poważnie, spalanie w mieście 7 - 8 litrów, na trasie do 100km/h poniżej 6, na autostradzie między 6 - 7. Jak ktoś jeździł silnikami bez turbo - będzie zachwycony. Dźwiękiem, charakterystyką i szybkością reakcji. Wyprzedzanie po redukcji - bez problemu, nawet słynne A3 i golfiki TDI na naszych ulicach :) Przetestowane.
5,0
~Sakhal
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
2 litrowy silnik daje poczucie "spokoju" Czyli jest moc zawsze pod pedałem, praktycznie bez wzgledu na obroty, trudno go zdławic ruszajac pod gore, itd. Nalezy jedynie trzeba pamietac ze to silnik wolnossacy, czyli podczas wyprzedzania redukujemy bieg i smiało krecimy pod 4tys obrotow, wtedy jest petarda.
2,0
~KriX
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Jest i to w zasadzie jedyne dobrego, co można o nim napisać. Stanowczo za słaby do samochodu, w którym znajduje się ktoś więcej niż kierowca. Przy pełnym obciążeniu ma się wrażenie, że przesiadło się do samochodu klasy B z silnikiem wolnossącym 1.0.
5,0
~Olek
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Bardzo równo i cicho pracuje, bardzo mało pali, i przy tym dobrze się rozpędza. Wszędzie jest napisane ze ma 120 koni, ale na hamowni zawsze pokazuje około 140+/-. Wiec jedzie się bardzo dobrze, a za około 1000 zl można zrobić chipa i mieć 165-180 koni.
Dziennik kosztów dla Mazda 3 III Hatchback Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~lukluk84
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Ten silnik to prawdziwy rodzynek, dynamiczny, elastyczny, niskie spalanie (to zalezy tez od ciezkosci nogi kierowcy), cicha i rowna praca w kazdych warunkach. Sprawnie przyspiesza juz od prawie 2000 obr. / min, ciagnie rowno do odciecia.
Mazda 3 III Hatchback Facelifting