Szukaj

Lista ocen Mazda 3 III Hatchback (38) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~inż. BRZ
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Prowadzenie przewidywalne, ze sportowym zacięciem. Z tyłu zawieszenie jest wielowahaczowe. Mazda bardzo lubi zakręty i pozwala pokonywać je z wysokimi prędkościami. Długo zachowuje neutralność i trzeba mocno przesadzić żeby pojawiła się podsterowność (no chyba że jest mokra nawierzchnia i są słabe opony). Auto jest stabilne i jak przystało na niskie, opływowe nadwozie, mało wrażliwe na boczne podmuchy wiatru. Zawieszenie jest sprężyste i...
1,0
~ania
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Prowadzi się fantastycznie, samochód reaguje natychmiast na ruchy kierownicy, trudno wyprowadzić go z równowagi tak, aby wzbudzić ESP. Dodatkowo auto w tej wersji dostaliśmy na oponach Michelin Pilot Sport 3 - bardzo pozytywnie oceniam szczególnie podczas jazdy na mokrym asfalcie, chociaż w moim odczuciu są bardzo głośne. Wspomaganie kierownicy jest progresywne i przy prędkościach "parkingowych" pozwala praktycznie na kierowanie...
5,0
~wizbek
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Tu mogę napisać, że jest doskonale. Zaznaczam, że ja lubię dosyć "twarde" samochody i dla ludzi ceniących przede wszystkim komfort może być nieco za twardo. Wóz za to wchodzi w zakręty rewelacyjnie i dla mnie kompromis pomiędzy twardością i komfortem właśnie dla tego prowadzenia jest idealny. Cóż mogę dodać - może to, że zawieszenie pracuje naprawdę cicho.
5,0
~wtg0
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Auto świetnie trzyma się drogi, pokonywanie zakrętów nawet przy dużej prędkości nie stanowi problemu. Wielowahaczowe, twardsze zawieszenie pracuje bardzo dobrze, nieco wyczuwalne nierówności/dziury na drodze. Bardzo dobrze pracujące elektryczne wspomaganie, szybkość reakcji, "czucie" drogi jest idealne.
5,0
~mazda3 enso
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Świetnie się prowadzi. 18 calowe niskoprofilowe felgi i opony michelin pilot sport (w standardzie) przyklejają samochód do asfaltu. Do tego bardzo dobry układ kierowniczy i nieco sztywne zawieszenie sprawiają, że samochód prowadzi się bardzo pewnie w każdym zakręcie. Niekiedy może nawet zbyt pewnie ;)
5,0
~molek
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rewelacja. Auto klei się drogi. Układ kontroli trakcji nie działa nadgorliwie i chyba sam dyferencjał również, gdyż mimo utraty przyczepności na jednym kole mam wrażenie że na drugim nadal przenoszona jest jakaś moc. A poza tym w porównaniu do Skody Rapid kontrola trakcji prawie nie dusi auta
5,0
~Roadfun
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Wielowahaczowe zawieszenie robi swoje, autem jedzie się pewnie przy każdej prędkości również w deszczu, prowadzenie na zakrętach doskonałe, innym autem muszę przyhamować na tych samych odcinkach drogi. Jedynie można się przyczepić do hamulców, inni potrafią lepiej hamować.
5,0
~Rafał
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Bardzo precyzyjnie się prowadzi. Na zakrętach można poczuć się pewnie. Pełna kontrola i dobrze pracujące mechanizmy wspomagania robią robotę. No i nie muszę wspominać o manualnej skrzyni i ręcznym z prawdziwego zdarzenia? Oczywiście pamiętajcie o dobrych oponach w przyzwoitym stanie.
5,0
~Chmielu81
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Rewelacja. Bardzo stabilny, sztywny ale nerek nie odbija. Daje się łatwo wyciągnąć przy utracie przyczepności. Dość wysoki prześwit gwarantuje jazdę nawet w głębokich koleinach śniegowych. Nawet przy 5 osobach samochód nie siada zbytnio.
5,0
~beast.gda
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Rewelacja! A mam w pamięci kilka wcześniej używanych Fordów. Nie ma problemu w utrzymaniu prędkości 120 km/h np. przy wjeździe/zjeździe z autostrady po łuku czyli w miejscach gdzie większość jedzie 60 km/h.
Mazda 3 III Hatchback